دانلود کتاب صوتی قدرت اراده با صدای ایمان ساکی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت اراده اثر فرانک رایان

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت اراده

معرفی کتاب صوتی قدرت اراده

کتاب صوتی قدرت اراده نوشته‌ی فرانک رایان درباره آموزش و یادگیری مهارت اراده و ترک عادات غلط زندگی است. این مسیر ترک عادات ناصحیح و رسیدن به عادات درست در زندگی قدم‌های نه چندان دشوار اما مستمر می‌طلبد که فرانک رایان در کتابش این آموزش‌ها را به صورت گام به گام در اختیار خوانندگانش قرار می‌دهد. اغلب افرادی که قدرت اراده کافی برای انجام امور خود ندارند از دانش و مهارت و توانایی بالا برخوردارند اما به دلیل نداشتن همین اراده است که به مشکل برمی‌خورند و با تنبلی کردن برای عملی کردن ایده‌هایشان است که درجا می‌زنند و پیشرفتی ندارند. با ایجاد تغییرات کوچک و اندک اما مستمر در زندگی است که این اراده شکل گرفته و به راحتی از دست نمی‌رود.

این کتاب صوتی آموزنده را نشر نوین کتاب گویا با صدای دلنشین ایمان ساکی منتشر کرده است. ترجمه‌ی این کتاب را خانم پروانه شاهین‌نژاد بر عهده گرفته و به خوبی از پس آن برآمده است. کتاب صوتی قدرت اراده را می‌توانید از سایت یا اپلیکیشن طاقچه خرید و دانلود کنید.

درباره کتاب صوتی قدرت اراده

مطالب این کتاب بر اساس تحقیقات روانشناسی و علوم ذهنی انجام شده و هدف آن ارائه اطلاعات به روش کاملا علمی و کاربردی و متناسب با خواست و نیاز خوانندگان تعریف شده است. فرانک رایان در کتاب صوتی قدرت اراده در تلاش است تا انسان‌ها را با خویشتن خویش آشتی دهد و درس مهربانی با خود و درس از اشتباهات گذشته را آموزش دهد. نویسنده در کتابش ذکر می‌کند تقویت قدرت اراده به معنای محدود کردن لذت و شادمانی در زندگی نیست. بلکه این توانایی را ایجاد می‌کند تا زندگی را طبق خصوصیات مثبت و ارزش‌ها بسازیم. نویسنده در این اثر، پنج ویژگی اهداف مثبت را بیان می‌کند که عبارتند از: داشتن هدف که این هدف باید مشخص‌شده و روشن و واضح باشد، مدت زمان مشخص برای رسیدن به آن تعیین گردد، دست‌یافتنی باشد و دور از ذهن و رویایی نباشد، با دانش و قدرت شما برای رسیدن به آن متناسب باشد و به صورت واقع‌بینانه با مسئله روبرو شوید؛ دراین‌صورت است که سریع‌تر به نتیجه می‌رسید. رایان عقیده دارد درک و پذیرش مسائل اجتناب‌ناپذیر از اهمیت بسزایی برخوردار است. اگر مسئله قابل حل نیست آنرا نپذیرید و برای حل مسائل قابل حل از خود خلاقیت نشان دهید.

فرانک رایان در کتاب صوتی قدرت اراده درباره تفاوت حافظه فعال و حافظه طولانی‌مدت صحبت کرده و بیان می‌کند که استفاده از حافظه فعال راهی برای کنترل اراده است. زیرا تحلیل قدرت اراده در دقیقه اتفاق افتاده و بر زمان حال و آینده‌ی نزدیک تمرکز دارد. این در حالی است که حافظه طولانی‌مدت باعث می‌شود اطلاعات و دانسته‌های مربوط به سال‌های دور به خاطر آورده شود. در مسیر افزایش اراده و یا ترک عادات غلط، دانستن این نکته که مسیر طولانی است بسیار اهمیت دارد. فرانک رایان این مسیر را چرخه تغییر نامیده است که شامل چند مرحله است. اولین مرحله پیش‌تامل یعنی مرحله‌ای که در آن از حالت انکار خارج می‌شوید چون کم‌کم به آگاهی می‌رسید. مرحله دوم تامل کردن است که تردید و دودلی مشخصه‌ی بارز و اصلی این مرحله است. مرحله سوم آماده‌سازی است که از فکر کردن به سمت عمل کردن پیش می‌رود و چهارمین مرحله عمل قرار دارد که در آن به اجرای تغییرات می‌پردازد. مرحله پنجم که حفظ تغییر نام دارد به این معناست که با در راه رسیدن به هدف نقطه‌ی امنی وجود دارد که می‌توان در این نقطه ایستاد و قدرت اراده را کاهش داد. آخرین مرحله نیز بازگشت یا سازگاری خوانده می‌شود. عقبگرد یا بازگشت به خانه‌ی اول سخت‌ترین ‌چیزی است که از قدرت اراده انتظار می‌رود اما دانستن اینکه همه چیز از بین نرفته، بلکه به نقطه‌ای رسیده که ضعف قدرت اراده آشکار شده است، می‌توان انگیزه‌ای برای شروع مجدد به دست آورد.

در نهایت و در پایان کتاب صوتی قدرت اراده، راهکار نهایی را ارائه می‌کند و انسان را در بیداری ذهن یاری می‌دهد. روش‌هایی که اراده به حمایت آنها باقی و پابرجا می‌ماند. در نهایت می‌توان کلیت این کتاب را در چند جمله کوتاه خلاصه کرد، قدرت اراده را پرورش دهید و بهبود بخشید. این مهارت همانند هر مهارتی یادگرفتنی است. از دیگر نکات ککتاب القای این باور به مخاطب است که در مسیر رسیدن به هدف تنها نیستید و بسیاری همانند شمایند و با خودانگیزشی و خویشتن‌داری می‌توان در کمترین زمان به آن دست یافت.

شنیدن و دانلود کتاب صوتی قدرت اراده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی قدرت اراده همانطور که از نامش پیداست در تلاش است تا با افزایش اراده‌ی انسان‌ها راه و روش ترک عادت‌های نامطلوب را بیاموزد و عادات خوب و مناسب را جایگزین آن کند. این کتاب برای افرادی که اراده‌ی ضعیفی در انجام امور دارند، همچنین از عادات منفی رنج می‌برند و در تلاشند این عادات بد را کنار بگذارند مورد پسند واقع می‌شود.

چرا باید این کتاب صوتی را بشنویم؟

کتاب صوتی قدرت اراده جزء دسته کتاب‌های خودیاری است. نویسنده با آموزش هفت گام موثر و تمرکز و تلاش مستمر سعی دارد اراده را در انسان‌ها افزایش دهد و آن‌ها را به شکوفایی برساند. این کتاب قوانین سخت و طاقت‌فرسا نداشته و با قلمی روان و صمیمی سعی در انتقال پیام دارد.

درباره فرانک رایان

فرانک رایان متولد سال ۱۹۴۴ است. وی هم اکنون به عنوان استادیار افتخاری در بخش علوم مغزی کالج امپریال لندن مشغول به کار است. او یک متخصص و روانشناس بالینی و شناخت‌درمانی است و در مرکز سلامت ملی لندن نیز فعالیت می‌کند. او کتاب قدرت اراده را براساس تحقیقات علمی و پایه تخصصی نوشته است. تحقیقات وی بیشتر بر پایه فرایند‌های شناختی و رفتاری بر کنترل امیال و غرایز است.

جملاتی از کتاب صوتی قدرت اراده

قدرت اراده را می‌توان مانند هر مهارت دیگری یاد گرفت. ما در کتاب قدرت اراده به شما خواهیم گفت چگونه.

چه هدف کوچکی داشته باشید چه بخواهید عادتی را ترک یا تمرین خویشتن‌داری‌تان کنید، این کتاب راهنما با هفت گام ساده به شما کمک خواهد کرد.

فهرست کتاب

مقدمه

بخش۱: آشنایی با قدرت اراده

فصل۱: همه‌چیز درباره‌ی قدرت اراده

فصل۲: شما و قدرت اراده

بخش۲: هفت گام به‌سوی بهبود قدرت اراده

فصل۳: پرورش قدرت اراده: کارگاه قدرت اراده

فصل۴: تمرکز بر یک هدف

فصل۵: آگاهی از طولانی‌بودن سفر تغییر

فصل۶: محرک‌های خود را بشناسید؛ چو دانی، توانی

فصل۷: در هنگام شکست، با خود مهربان باشید

فصل۸: پاداش‌دادن به خود در طول مسیر

فصل۹: تداوم پیشرفت

بخش۳: در جست‌وجوی موفقیت

فصل۱۰: افزایش و حفظ خوش‌بینی واقع‌بینانه

فصل۱۱: ایجاد سبکی از زندگی که قدرت اراده را افزایش دهد

بخش۴: بخش ده‌تایی‌ها

فصل۱۲: ده دانستنی درباره‌ی قدرت اراده

فصل۱۳: روش‌هایی برای حمایت از قدرت اراده

نظرات کاربران

سپیده س
۱۴۰۰/۰۲/۰۲

این کتاب فضایی داره مثل باقی کتاب‌های دامیز؛ انبوهی از اطلاعات رو با تاکید و پردازش کم ارائه می‌کنه و به هر بخشی که علاقه بیشتری داشته باشیم با گرفتن سرنخ های اولیه از این کتاب می‌توانیم مطالعه جانبی و

- بیشتر
کاربر ۳۸۰۳۲۰۸
۱۴۰۲/۱۱/۰۵

روی عکس کتاب گوینده ایمان ساکی هست ولی گوینده خانم هست و اصلا نکات گویندگی رو رعایت نمی کنن و صرفا صدای خوبی دارن... من اصلا با صدای خانم نمی تونم ارتباط بگیرم و خب پولم رو دور ریختم در

- بیشتر
افرا
۱۴۰۱/۰۸/۲۷

یه نمونه گذاشتید ۳ دقیقه اس همش آهنگگگه چی باید فهمید ازش واقعا ..اصلاحش کنید کاش ۵۰ تومن پول کتابه حداقل یه نمونه ی مفید تر انتخاب میکردید

زمان

۹ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۵۳۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۵۳۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۸,۰۰۰
تومان