دانلود و خرید کتاب درس‌هایی برای موفقیت آنتونی رابینز ترجمه سهیلا بیات مختاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درس‌هایی برای موفقیت اثر آنتونی رابینز

کتاب درس‌هایی برای موفقیت

معرفی کتاب درس‌هایی برای موفقیت

کتاب درس‌هایی برای موفقیت نوشته‌ی آنتونی رابینز و ترجمه‌ی سهیلا بیات مختاری است که انتشارات کتاب‌درمانی آن را منتشر کرده. این کتاب به موضوع  موفقیت و راه‌های موفق شدن می‌پردازد.

انتشارات کتاب‌درمانی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۳ حوزه انتشار کتاب‌های پزشکی عمومی، روان‌درمانی و روان‌شناسی آغاز کرده است. هدف این انتشارات پیشگیری و بهداشت همگانی از طریق مطالعه کتاب است و کتاب‌های این نشر همگی با هدف پیشگیری و درمان نوشته می‌شوند.

در حال حاضر گستره موضوعات کتاب‌های این انتشارات شامل روان‌شناسی عمومی و کودک‌ و نوجوان، روان‌درمانی و مشاوره، پزشکی، کارآفرینی، خانه ‌و خانواده و روان‌پزشکی است.

خواندن کتاب درس‌هایی برای موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به تمام کسانی که در مسیر موفقیت گام برمی‌دارند پیشنهاد می‌کنیم. 

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظرات کاربران

8163
۱۴۰۰/۱۱/۰۴

بسیار خوب است.رحیم

Hassan Vy
۱۴۰۲/۰۹/۰۹

کتاب بسیار خوبی است. مختصر و مفید و بسیار روحیه بخش. دلیل انتخاب یک هدف در زندگی آن است که روی یک مورد خاص تمرکز کنیم و در جهت مورد نظر حرکت کنیم. در نهایت، رسیدن شما به هدف نیمی از

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

حجم

۱۰٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان