دانلود و خرید کتاب نگرشی بر تحولات صنایع دستی در جهان حسین یاوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نگرشی بر تحولات صنایع دستی در جهان اثر حسین یاوری

کتاب نگرشی بر تحولات صنایع دستی در جهان

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب نگرشی بر تحولات صنایع دستی در جهان

کتاب نگرشی بر تحولات صنایع دستی در جهان نوشته حسین یاوری و فروهر نورماه است. این کتاب نخستین منبع فارسی در زمینه‌ی صنایع دستی کشورهایی از پنج قاره‌ی دنیا است.

درباره کتاب نگرشی بر تحولات صنایع دستی در جهان

در نیم قرن گذشته، صنایع دستی به عنوان یکی از زمینه‌های فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در جوامع مختلف، عامل بسیار مؤثری در توسعه‌ی همه‌جانبه‌ی کشورهای در حال رشد شناخته شده است. در این مدت، علاوه بر تلاش‌هایی که در سطح ملی برای احیای صنایع دستی صورت گرفته است در سطح جهانی هم تلاش‌هایی بوده است. این کتاب سعی دار نگاهی جامع دقیق و مفید به این مسائل داشته باشد. توجه به صنایع دستی در کشورهای مشرق زمین در ابتدا تحت تأثیر عوامل اجتماعی و با هدف بالا بردن سطح اشتغال در جامعه و ایجاد درآمد برای گروه‌هایی از مردم بوده در دوران اخیر اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده‌ است. 

خواندن کتاب نگرشی بر تحولات صنایع دستی در جهان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام پژوهشگران و دانشجویان هنر پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب نگرشی بر تحولات صنایع دستی در جهان

مجمع‌الجزایر اندونزی با بیش از ۱۶۰۰۰ جزیرهٔ بزرگ و کوچکف میان دو اقیانوس هند و آرام واقع شده و به صورت پُلی میان دو قارهٔ آسیا و استرالیا است. مساحت اندونزیاندکی بی از ۲ میلیون کیلومتر مربع است و غربی‌ترین تا شرقی‌ترین نقطهٔ آن سه ساعت اختلاف زمان دارد. جمعیت اندونزی حدود ۱۹۰ میلیون نفر و جهارمین کشور پرجمعیت جهان پس از چین، هند و ایالات متحده و نخستین کشور از نظر جمعیت در میان ممالک اسلامی محسوب می‌شود.

نژاد مردم اندونزی به علت مهاجرت‌های زیادی که به این سرزمین صورت گرفته، بسیار پیچیده و عمدتاً مرکب از چهار گروه نژادی است که مبتنی بر زبان و گویش‌های مختلف است. این گروه‌ها عبارت‌اند از: نژاد بومی (اُسترالویید)، مالایایی، هندی و چینی.

نظرات کاربران

sahar
۱۴۰۰/۰۵/۲۰

عالی بود... تعریف صنایع دستی و انواع هنرهای دستی و وضعیت جهانی اون و وضعیت صنایع دستی هر قاره و کشور هاش رو ، اینکه در هر کشور چه صنایع دستی بیشتر وجود داره و... خیلی عالی گفته بود... فقط

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

قیمت:
۵۲,۰۰۰
۳۶,۴۰۰
۳۰%
تومان