دانلود و خرید کتاب تو شاهکاری دختر ریچل هالیس ترجمه لیلا رعیت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تو شاهکاری دختر اثر ریچل هالیس

کتاب تو شاهکاری دختر

نویسنده:ریچل هالیس
ویراستار:پریوش طلایی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۱۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تو شاهکاری دختر

تو شاهکاری دختر که با نام‌های خودت باش دختر و صورتت را بشور دختر هم در ایران ترجمه شده است، اثری از ریچل هالیس و از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون و نیویورک تایمز در سال ۲۰۱۸ است. 

هالیس در این کتاب به دختران می‌گوید: از باور کردن دروغ‌هایی که درباره‌تان شما گفته شده دست بردارید تا تبدیل به همان کسی شوید که واقعا هستید.

درباره کتاب تو شاهکاری دختر

ریچل هالیس مفاهیمی چون خودباوری، مسئولیت‌پذیری و لازمه‌های زندگی شاد و رضایتمندی را در زندگی زنان و دختران، در کتاب تو شاهکاری دختر مطرح کرده است. هالیس در این کتاب به زبانی ساده و روان تصاویر قالبی شکل گرفته توسط جامعه، رسانه و خانواده را مورد بررسی قرار می‌دهد، سپس الگوی طبیعی و روش دیگری برای خوشبختی ترسیم و معرفی می‌شود. ریچارد هالیس در مقدمه کتابش و در نامه‌ای سرگشاده به تمامی دختران و زنان اینطور نوشته‌ است: 

«کتابی که در دست دارید از یک مشت دروغ مخرب پرده برمی‌دارد که مانند نقل‌ونبات در زندگی به ذهن ما خورانده می‌شوند؛ اما درعوض حقیقتی بسیار مهم و ارزشمند را هم به ما ارائه می‌کند. آن حقیقت هم این است که در این دنیای بزرگ، فقط یک نفر مسئول زندگی شماست، آن یک نفر هم خودتانید و بس. همه چیز در دستان شماست. هیچ‌کس نمی‌تواند این حق را از شما بگیرد. باور کنید حرفم عین حقیقت است. من برای اثبات این کلام صدها داستان آورده‌ام، از نمونه‌های خنده‌دار و عجیب گرفته تا شرم‌آور و ناراحت‌کننده و دیوانه‌وار. هریک به‌نحوی گویای این حقیقت پرمغز است که عنان اختیار این زندگی فقط و فقط در دست شماست.»

خواندن کتاب تو شاهکاری دختر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعه کتاب تو شاهکاری دختر را به تمامی دختران و زنان پیشنهاد می‌کنیم. به‌کارگیری مهارت‌های یاد شده در کتاب پیش‌رو زمینه رضایتمندی و خودباوری را در وجود دختران پدید می‌آورد.

درباره ریچل هالیس

ریچل هالیس، نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او یک وبسایت در مورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد و با مطالب و محصولات خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخه بهتری از خودشان دست پیدا کنند. ریچل هالیس به عنوان آنتونی رابینز خانم‌ها هم شناخته می‌شود و سبک زندگی و لحن ساده و خودمانی او باعث شده تا الهام‌بخش افراد زیادی در سراسر جهان باشد. او در جهت توانمندسازی زنان فعالیت‌های زیادی انجام می‌دهد و همچنین نامش در بین لیست ۳۰ کارآفرین زیر ۳۰ سال منتشر شده است. کتاب‌های زیادی از او به زبان فارسی ترجمه و منتشر شده است که خودت باش دختر و شرمنده نباش دختر از آن جمله‌اند.

جملاتی از کتاب تو شاهکاری دختر

هفته پیش با تعدادی از خانم‌ها دورهم جمع شدیم تا فنجانی چای بخوریم و با هم دل بدهیم و قلوه بگیریم. سن خانم‌های آن جمع متفاوت بود و شرایط زندگی‌شان هم شبیه هم نبود. برخی تشکیل خانواده داده بودند و برخی نه؛ اما به‌طورکلی من همه آن‌ها را افرادی موفق می‌دانستم. از هر دری حرف زدیم تا اینکه بحث به سن‌وسال کشیده شد. از هم پرسیدیم آیا دوست داریم تولدمان را جشن بگیریم یا نه و اینکه تا چه اندازه از اضافه‌شدن سنمان خوشحال می‌شویم. تقریبا هیچ‌کس از این مسئله خوشش نیامد و از جشن تولد گرفتن هم استقبال نکرد.

هاج و واج ماندم.

من جزو افرادی‌ام که عاشق جشن تولدش است. هرسال از چند ماه پیش برای هزار کاری که باید انجام دهم، برنامه‌ریزی و فهرستی بلندبالا تهیه می‌کنم (همیشه در این روز شلوار پارچه‌ای گشاد به پا دارم). همچنین درباره آنچه قرار است در این روز بخوریم، نقشه‌های رنگ‌ووارنگ می‌کشم (اسفناج با سس آرتیشو و برای دسر هم کیک ترافل رنگی). اعتراف می‌کنم مانند دختربچه‌ها از مدت‌ها پیش برای رسیدن روز تولدم لحظه‌شماری می‌کنم. خوشحالی‌ام محدود به خود جشن نیست، من از اینکه توانسته‌ام یک سال دیگر را پشت‌سر بگذارم و رقمی به سنم اضافه کنم، احساس غرور می‌کنم و به خود می‌بالم.

معرفی نویسنده
عکس ریچل هالیس
ریچل هالیس
آمریکایی | تولد ۱۹۸۳

ریچل هالیس، نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او یک وب سایت در مورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد و با مطالب و محصولات خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخه بهتری از خودشان دست پیدا کنند.

نظرات کاربران

فرزانه
۱۳۹۹/۰۳/۱۶

عاشقش شدم خلاص خیلی بیانش صمیمانه و خوبه ( و البته ترجمه هم بی تاثیر نیس ولی بالاخره ) . به قول خودش انگار ک نشسته کنارت و باهات صحبت میکنه . راهکار های خوبی هم داره . به همه

- بیشتر
Ela Mira
۱۳۹۹/۰۵/۰۴

این همون خودت باش دختر جان اسمش عوض شده

کاربر ۲۵۴۷۷۹۲
۱۳۹۹/۱۰/۲۰

عالییییییییییس

m a
۱۴۰۱/۰۷/۱۲

کتابی ساده و روان و سراسر انگیزشی

👑Nargess Ansari👑
۱۴۰۰/۰۳/۰۷

خوب بود،کتابای ریچل هالیس همیشه عالی هستن🌹

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۲)
در این دنیای بزرگ، فقط یک نفر مسئول زندگی شماست، آن یک نفر هم خودتانید و بس. همه چیز در دستان شماست.
👑Nargess Ansari👑
دلم می‌خواهد با بلندترین صدا این حقیقت را فریاد بزنم تا در مغز استخوانتان نفوذ کند که زمام اصلی زندگی‌تان در دست خودتان است نه دیگری. شما فقط یک‌بار حق زندگی‌کردن دارید و روزها یکی پس از دیگری از پی هم می‌گذرند. خودزنی نکنید و اجازه ندهید دیگران هم این کار را با شما بکنند. قبول نکنید کمتر از آنید که لیاقتش را دارید.
👑Nargess Ansari👑
به‌راستی که زمان‌بندی خدا دقیق است و ردخور ندارد.
👑Nargess Ansari👑
مقایسه‌کردن یعنی مرگ هرچه شادی در این جهان. تنها کسی که خودم را با او مقایسه می‌کنم و اصرار دارم از او بهتر باشم، کسی است که دیروز بودم.
👑Nargess Ansari👑
هدف، قدم نخست موفقیت است؛ اما رسیدن به موفقیت گام اصلی است. شما باید به برنامه‌ریزی‌هایتان عمل‌کنید تا بتوانید الگویی جدید از خود در ذهنتان بسازید. کسی که هر روز هستید الگوی ذهنی شماست، نه موجود موهوم و رؤیایی که برای خود تجسم می‌کنید.
123
متأسفم برای آن دخترکی که تا این اندازه خام بود. ناراحتم که می‌بینم کسی او را برای زندگی آماده نکرده بود یا به او یاد نداده بود به‌جای گدایی‌کردن عشق از این و آن، به خودش عشق بورزد. متأسفانه آن دختر مجبور شد خودش همه چیز را به بهایی گزاف یاد بگیرد.
👑Nargess Ansari👑
شاید حرف تلخی باشد؛ اما حقیقتی شیرین در عمقش نهفته است. شما بیش از آنید که تا به امروز شدید و با دانستن این حقیقت بزرگ می‌توانید بر همه جوانب زندگی‌تان کنترل داشته باشید.
👑Nargess Ansari👑
این بزرگ‌ترین درسی است که می‌توانم به شما تقدیم کنم و آن اینکه، فقط و فقط خود شما می‌توانید زندگی‌تان را تغییر دهید. این حقیقت دارد. من جملات کتاب مقدس را عمیق مطالعه کرده‌ام و ایمان دارم خالق من قدرتی است که من به کمک آن می‌توانم به هرچه می‌خواهم، برسم؛ اما نباید این حقیقت را فراموش کرد که خدا، والدین، اطرافیان، دوستان و هیچ‌کس دیگر نمی‌تواند شما را برای رسیدن به چیزی رهنمون کند مگر اینکه خودتان طالب باشید و همکاری کنید. شما قدرت تغییر این زندگی را دارید. همیشه این قدرت را داشته‌اید و خودتان بی‌خبر بوده‌اید.
👑Nargess Ansari👑
مهم نیست خود رؤیا جامه عمل بپوشد یا نه، مهم این است که آن رؤیا به ما جهت می‌دهد تا بتوانیم همچون ناخدایی کارکشته کشتی‌مان را هدایت کنیم.
👑Nargess Ansari👑
چیزی به نام «نه» وجود ندارد، مگر اینکه خودتان قبولش کنید.
👑Nargess Ansari👑

حجم

۲۵۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۲۵۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۶۵,۹۰۰
تومان