دانلود و خرید کتاب رنگ‌ها برای زندگی بهتر مری لامبرت ترجمه نیکو اعلاباف
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رنگ‌ها برای زندگی بهتر اثر مری لامبرت

کتاب رنگ‌ها برای زندگی بهتر

نویسنده:مری لامبرت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب رنگ‌ها برای زندگی بهتر

رنگ‌ها برای زندگی بهتر کتابی از مری لامبرت درباره تاثیر رنگ بر کیفیت زندگی انسان است. انسان در هر برهه زندگی بسته به گرایشات روحی‌اش، به یک رنگ یا یک طیف رنگی بیش از رنگ‌های دیگر تمایل نشان می‌دهد. رنگ‌ها از خصوصیات، رویاها و آرزوهای ما حکایت می‌کنند. رنگ‌ها در ما سرزندگی و نشاط ایجاد می‌کنند، در ابراز احساسات و باورها به ما کمک می‌کنند و...

درباره کتاب رنگ‌ها برای زندگی بهتر

مری لامبرت در کتاب رنگ‌ها برای زندگی بهتر روش‌های عملی زیادی را معرفی می‌کند که می‌توانید از آنها برای متعادل کردن احساسات، تمرکز بر اهداف و درمان ناراحتی های جسمی‌تان استفاده کنید و تعال و هماهنگی را به خانه خود بیاورید.

فصل‌های یک و دو کتاب به شما کمک می‌کند تا با انتخاب رنگ‌های مناسب برای لباستان زندگی خودر ا تحت تاثیر قرار دهید. 

این دو فصل به شما نشان می‌دهند که چگونه غذا و رنگ‌ها بر بهبود روحیه و سلامتی شما تأثیر می‌گذارند و می‌توان برای درمان‌های تکمیلی بسیاری از بیماری‌ها از آنها استفاده کرد این کتاب به بٌعد علمی تأثیر رنگ‌ها بر روح و روان نیز می‌پردازد.

در فصل سه به اصول فنگ‌شویی باستانی و سیستم عناصر پنج‌گانه در خانه پرداخته شده است در این فصل روش‌هایی ارائه می‌شود تا به کمک آنها نقاط کلیدی زندگی خود را از سلامتی گرفته تا عشق و ثروت، تحت تأثیر قرار دهید رنگ‌های درون و برون ما، هر دو موردنظر هستند؛ زیرا واقعیت بیرونی ما اغلب نمایانگر درون و ناراحتی‌های عاطفی‌مان هستند در طول مطالعه‌ی این کتاب همواره در نظر داشته باشید که رنگ، یکی از مؤثرترین پیام‌رسان‌های شهودی است که میان احساسات ناخودآگاه و ذهن هوشیار و منطقی ما وجود دارد با آگاهی از این موضوع برای ایجاد تغییرات واقعی و تاثیر سریع آنها از رنگ‌ها استفاده خواهید کرد.

 خواندن کتاب رنگ‌ها برای زندگی بهتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های خودیای و روان‌شناسی را به خواندن این کتاب جذاب دعوت می‌کنیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۴۷ صفحه

حجم

۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۴۷ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان