دانلود و خرید کتاب آسمان پرستاره‌ی وجود دبی فورد ترجمه سیما فرجی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آسمان پرستاره‌ی وجود اثر دبی فورد

کتاب آسمان پرستاره‌ی وجود

معرفی کتاب آسمان پرستاره‌ی وجود

کتاب آسمان پرستاره‌ی وجود نوشته دبی فورد با ترجمه سیما فرجی منتشر شده است این کتاب به شما کمک می‌کند جدا از تمام تجربیات مادی زیبایی‌های درونتان را کشف کنید و بااین کشف به آرامش معنوی بیشتری برسید.

درباره کتاب آسمان پرستاره‌ی وجود

دبی فورد در این کتاب می‌کوشد اقدامی را فراتر از این انجام دهد که به‌سادگی وجودداشتن چنین نیرویی را به ما یادآوری کند. او در این کتاب مطالبی را فراتر از وجودداشتن خداوند یا حتی یادآوری‌کردن شکوه قدرت او نوشته است. دبی در این کتاب نوشته است ما چگونه، با تمرین‌کردن چند گام درست و بنیادین در مسیر دگرگونی معنوی، می‌توانیم به‌معنای‌واقعی حضور و قدرت خداوند را در زندگی‌مان احساس کنیم و هرچه بیشتر از او کمک بگیریم. دعاکردن، بخشیدن و فروتنی‌کردن در برابر خداوند در واقع این چند گام بنیادین را شامل می‌شود.

خواندن کتاب آسمان پرستاره‌ی وجود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دنیا گاهی جدا از مادیاتی از است که می‌بینیم گاهی برای تجربه حال بهتر نیاز داریم چیزی را در خودمان کشف کنیم این کتاب به تمام انسان‌ها کمک می‌کند درونشان را پیدا کنند.

بخش‌هایی از کتاب آسمان پرستاره‌ی وجود

می‌توانید شیوهٔ خودتان را برای پاکسازی مواد و انرژی‌های سمی از بدنتان به‌کار ببرید. وقتی هدفتان بسیار شفاف باشد؛ شیوه‌هایی فراوان برای شما وجود خواهد داشت. در این صورت، هیچ شیوه‌ای را نمی‌توان به‌منزلهٔ یگانه شیوهٔ مناسب برای این هدف در نظر گرفت. همان‌گونه که می‌دانید؛ هدف شما در این زمینه فقط و فقط پاکسازی وجودتان است. شما می‌توانید به شعلهٔ شمع خیره شوید و از نور آن برای پاکسازی ذهن و جسمتان استفاده کنید؛ می‌توانید به انسانی پاک و معنوی بیندیشید؛ می‌توانید سرودهایی مذهبی را بخوانید که پیام‌هایی سراسر عشق و جانسپاری را شامل می‌شوند؛ همچنین، می‌توانید نام‌های خداوند را زمزمه کنید. هریک از این شیوه‌ها و همهٔ آن‌ها به شما کمک می‌کند تا پاکسازی آگاهی‌تان را به‌خوبی انجام دهید.

به‌یاد داشته باشید در طی روز پاکسازی خود بکوشید عمیق نفس بکشید. از بازدمتان برای رهاکردن هر موضوعی استفاده کنید که دیگر به آن نیاز ندارید، دیگر به پیشروی شما کمک نمی‌کند و، به‌جای تقویت‌کردن نور و روشنایی وجودتان، فقط و فقط تاریکی‌های وجودتان را تغذیه و تقویت می‌کند. به موسیقی‌های تسکین‌دهنده، آرامش‌بخش، ملایم و انگیزه‌بخش گوش کنید. بارها و بارها و بارها، آگاهانه و با صدای بلند، اعلام کنید که قصد دارید چه موضوعی را رها کنید و در آن لحظه مشتاق هستید پذیرای چه موهبتی باشید. در این مرحله، اعلام کنید که گذشتهٔ شما شسته و پاک شده است و آینده‌ای جدید پیش روی‌تان قرار دارد.

معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

نظرات کاربران

ققنوس
۱۳۹۹/۰۲/۲۸

کتابی عالی برای رابطه بهترتون با خدا و دعا کردن اگه ایمان داشته باشید و خودتون رو تسلیم کنید معجزه براتون اتفاق میفته. من خودم به معجزاتی رسیدم که باورش برای خودم محال بود. رابطه قشنگی با خدا بسازید و وجودتون رو

- بیشتر
Zahra
۱۳۹۹/۱۰/۰۲

این کتاب راه‌های رسیدن به حال خوب و آرامش و میگه که از این نظر فوق العادس. اما برای من که مدت هاست دنبال فلسفه و دلیلی برای عبادت هستم، این کتاب خیلی خیلی مفید بود. به بهترین شکل و

- بیشتر
Sara
۱۳۹۹/۱۰/۲۸

•بسیار جالب بود و باعث آرامش من شد •من حس آرامش پس از خواندن کتاب را داشتم

بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۲/۲۷

بسیار عالی

arezuuu
۱۳۹۹/۰۲/۱۶

نثر روان و دل انگیز ولی فاقد حتی یک نکته ی جدید یا کلیدی 🤦‍♀️🤦‍♀️

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۵)
پروردگارا، مرا از بند گذشته‌ام رهایی ببخش. خداوندا، مرا از اسارت محدودیت‌های آگاهی‌ام آزاد کن. خالقا، دروازه‌های وجودم را بگشا تا شاید پیام‌های تو را بشنوم. معبودا، مرا به آغوش پرمهر و محبتت بازگردان.
arezuuu
وقتی ایمان داریم که بخشی از یک کل تمام‌عیار هستیم؛ احساس جدایی ما از بین می‌رود و وجود ما با این دانش و آگاهی شست‌وشو داده می‌شود که هرگز تنها نیستیم.
arezuuu
وقتی در برابر خواست خداوند تسلیم می‌شویم؛ این‌گونه می‌اندیشیم: ”حتی اگر بترسم یا مطمئن نباشم که به کجا می‌رسم؛ ایمان دارم که همهٔ امور به متعالی‌ترین و بهترین شیوه به‌نفع من پیش خواهد رفت.“
فرزانه کیاء
پروردگارا! اجازه بده بخشش الهی‌ات را درک کنم. اجازه بده حضور الهی‌ات را نظاره‌گر باشم. اجازه بده عشق الهی‌ات را احساس کنم. اجازه بده به آغوش الهی‌ات بازگردم.
arezuuu
پروردگارا! مرا به سرزمینی ناب ببر، مرا به‌سوی چشم‌اندازهایی جدید هدایت کن، مرا به حیطهٔ خودت ببر، شاید به‌این‌ترتیب هستی را با چشمانی جدید ببینم.
arezuuu
زندگی فقط زمانی ممکن است ما را شگفت‌زده کند که خودمان برای شگفت‌زده‌شدن مشتاق باشیم. برای این منظور باید چه اقدامی انجام دهیم؟ برای این منظور فقط باید به‌شیوه‌ای خدامحور زندگی کنیم. برای این منظور نباید خودمان را عقل کل بدانیم. تغییر دگرگون‌کنندهٔ زندگی به این صورت اتفاق می‌افتد: دروازه‌های وجودمان را بارها و بارها و بارها به‌روی واقعیت‌هایی جدید بگشاییم و خودمان را از این توهم رهایی ببخشیم که فقط دیده‌ها و دانسته‌های ما درست و واقعی هستند.
arezuuu
پروردگار عزیزم، دروازه‌های وجودم را بگشا تا بتوانم تو را بهتر بشناسم. شیرینی حضورت را در لبخندهایی نشانم ده که آن‌ها را می‌بینم. دروازه‌های وجودم را به‌روی عشقی بگشا که تو مظهرش هستی، و در عین حال مرا نسبت به عشقی هشیار و بیدار کن که خودم مظهرش هستم.
arezuuu
پروردگار عزیزم، همراهی‌ام کن. مرا همچون عاشقی دلباخته محکم در آغوشت بگیر. دور خودت بچرخانم تا لبخندی بر چهره‌ام نقش ببندد. مرا از زمین بلند کن و، سپس، وقتی پاهایم دوباره زمین را لمس کرد، به من بفهمان که هنوز کنارم هستی.
arezuuu
خدای عزیزم، خالق روح و جانم، حامی بی‌نظیرم، امروز از تو درخواست می‌کنم این خواسته‌های مرا اجابت فرمایی:
خورشیدِ تاریک"
امروز، از فرشتهٔ نگهبانم می‌خواهم تا از من مراقبت کند، راهنمایی‌ام کند و حمایتم کند تا نسبت به غرایز و شهودم به‌طور کامل بیدار و هوشیار باشم. ای خدای مهربانم، اجازه بده بدانم چه زمانی باید از انسانی دوری گزینم، چه زمانی باید قلبم را به‌روی انسانی بگشایم و چه زمانی باید از قلبم مراقبت کنم. ای پروردگار نازنینم، اجازه بده بدانم چه زمانی باید به‌خوبی از خودرویم مراقبت کنم؛ چه زمانی باید به یک انسان غریبه کمک کنم و چه زمانی باید پناهگاهی امن را برای خودم بجویم.
arezuuu

حجم

۲۱۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۲۱۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۶۵,۹۰۰
تومان