دانلود و خرید کتاب حدیث غربت محمد سلیمان‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حدیث غربت اثر محمد سلیمان‌زاده

کتاب حدیث غربت

ویراستار:مریم بیات
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب حدیث غربت

کتاب حدیث غربت نوشته محمد سلیمان‌زاده شرح دوران اسارت این آزاده بعد از امضای قطعنامه است که رژیم عراق با ناجوانمردی آنان را آزاد نکرد. کتاب حدیث غربت توسط انتشارات پیام آزادگان منتشر شده است.

درباره کتاب حدیث غربت

محمد سلیمان‌زاده از جمله اسیرانی است که پس از صدور قطعنامه به خاطر پایبندی به شرایط آتش‌بس، ناجوانمردانه به اسارت عراقی‌ها درآمد و رنج‌ها و مشکلاتی را تحمل کرد که با قلم نمی‌توان ذره‌ای از آن‌ها را بیان نمود.

قرار دادن بیش از ۳۵۰۰ نفر از اسرا بیش از دو سال در ۵ سوله تنگ و تاریک، کم‌آبی در تابستان و سوز سرما در زمستان، و در کنار همه این رنج‌ها، جوّ صمیمانه و مناجات‌های خالصانه آزادگان با خدای خود در آن غربت و تنهایی و نهایتاً بازگشت شکوهمند آن‌ها به آغوش خانواده‌هایشان، با بیان شیرین و شیوای آزاده محمد سلیمان‌زاده اثری زیبا و خواندنی پدید آورده است.

خواندن کتاب حدیث غربت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به خاطرات دفاع مقدس پیشنهاد می‌کنیم

بخش‌های از کتاب حدیث غربت

یک شب به علت صحبت کردن در صف آمار مورد غضب افسر قرار گرفتیم و همه را در گوشه‌ای از سوله جمع کرده بودند که تنبیه شویم. هر نگهبانی چیزی به دست داشت. چوب، آهن، باتوم، فانسقه و ... . باید ده نفر ده نفر می‌دویدیم وسط سوله، ضربه‌ای نوش جان می‌کردیم و به طرف دیگر سوله می‌دویدیم. زیر چشم، نگهبانی را که ظاهراً طناب نازکی به دست داشت انتخاب کردم. نوبتم رسید، دویدم و جلوی نگهبان نشستم ضربه‌ای نوش جان کردم که نفسم بالا نیامد. تا به خود جنبیدم ضربهٔ بعدی هم به سرم فرود آمد و فرار کردم. از یک طرف به زرنگی خودم می‌خندیدم و از طرفی هم دستم را، که به سرم مالیدم و پرخون شده بود تمیز می‌کردم. شکنجه شدن در غربت هم عالمی داشت.

نظرات کاربران

کاربر ۶۵۲۹۸۵۸
۱۴۰۲/۰۲/۲۶

درموردغربت و انسانهای پاک ناخواسته اسیر دست دشمن شده امروزهم انسانهای زیادی در غربت هستند

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۰۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۶ صفحه

حجم

۴۰۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۶ صفحه

قیمت:
۱۷,۳۰۰
تومان