دانلود و خرید کتاب راز ماندن حسین طحان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راز ماندن اثر حسین طحان

کتاب راز ماندن

نویسنده:حسین طحان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب راز ماندن

کتاب راز ماندن اثر حسین طحان مجموعه‌ای از خاطرات نویسنده در دوران هشت سال دفاع مقدس است که توسط انتشارات پیام آزادگان منتشر شده است. حسین طحان در شانزده سالگی عازم جنگ می‌شود و این کتاب شرحی از زندگی اوست.

درباره کتاب راز ماندن

آن‌چه قصد دارم که به عنوان خاطره در چند صفحه به نگارش درآورم یکی از همین سرنوشت‌هاست؛ سرنوشتی که با جریانات انقلاب، جنگ، اسارت و... گره خورده است. آنچه که مهم است، چگونگی ماجرا جهت استفاده خوانندگان عزیز می‌باشد. اینکه سرنوشت متعلق به کیست، اهمیتی ندارد.

نکته قابل توجه این است که در این نوشته به تاریخ دقیق اشاره‌ای نشده؛ زیرا پس از گذشت حدود پانزده سال، ذهن قادر به ذکر دقیق و مشخص تواریخ نیست و فقط هرازگاهی به بعضی آن‌ها اشاره خواهد شد.

نکته دیگر اینکه مطالب قید شده هیچ‌گاه با گفته‌های دیگران در این رابطه در تضاد نیست؛ چرا که هر کس دنیا را از منظر خود می‌بیند و از مسائل، برداشت خاص خود را دارد و همین‌طور به دلایل خاص از نام بردن افرادی که احتمالاً در ماجراهای این خاطره نقش دارند خودداری می‌شود.

بخش‌هایی از کتاب راز ماندن

در بهمن ماه سال ۱۳۶۲ شانزده ساله بودم و در کلاس دوم دبیرستان در رشته کشاورزی تحصیل می‌کردم. با خوابی که دیدم ناگهان مرغ روحم به پرواز درآمد و مرا به سوی جبهه کشاند.

به بسیج شهرستان مراجعه و ثبت‌نام کردم و این زمانی بود که پدرم جهت دید و بازدید به تهران رفته و مادرم در روستا تنها بود. تعدادی از اقوام و فامیل واسطه شدند تا قبل از آمدن پدر از تصمیم خود منصرف شوم؛ اما قبول نکردم. با مادرم و تعدادی از بستگان خداحافظی کردم و به شهر رفتم و همان روز جهت گذراندن آموزش مقدماتی عازم شهرستان تربت‌جام شدم. حدود یک ماه آموزش نظامی دیدم که بیشتر در راستای امدادگری بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۶۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۴۶۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان