دانلود کتاب صوتی نیروی حال با صدای فریبا فصیحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نیروی حال اثر اکهارت  تله

دانلود و خرید کتاب صوتی نیروی حال

معرفی کتاب صوتی نیروی حال

 کتابچه صوتی نیروی حال چکیده‌ای از کتاب نیروی حال اِکهارت تُله است. این کتاب، راهنمایی برای بیداری معنوی انسان است. این کتاب تا کنون به بیش از ۳۰ زبان ترجمه شده و زندگی بسیاری را متحول کرده است.

درباره کتاب نیروی حال

تُله در این کتاب به شرح تجربیاتش از زندگی و گوهر زندگی پرداخته است. او در قالب پرسش و پاسخ‌های معنوی در این کتاب درباره نیروی حال و زندگی در لحظه صحبت کرده است.

تا به حال ۳ میلیون نسخه از کتاب نیروی حال به فروش رسیده است. هدف اِکهارت تُله نوشتن کتابی بود که به کمک آن هر شخص عامی بتواند با تأمل و تفکر به روشن‌شدگی برسد. او از الهامات فرقه‌های مختلف و سنت‌های روحی در نگارش این کتاب استفاده کرده است.

شنیدن کتاب نیروی حال را به چه کسانی یپشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری علاقه دارید و وقت کافی برای خواندن کتاب کامل نیروی حال را ندراید، شنیدن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتابچه صوتی نیروی حال

تا به حال احساس غوطه‌ور بودن در افکار خود را تجربه کرده‌اید؟ افکارتان با سرعتی بیش از حد به همان مسائل تکراری می‌پردازد. شاید درحالِ حلّ مسئله‌‌ای هستید و یا شاید دارید با درد و رنج خاطرات گذشته کنار می‌آیید.

هرچیزی را امتحان کرده‌اید؛ منطق، معالجه، معنویت و تعمق. اما مهم نیست چقدر سخت تلاش کرده‌ باشید، شما قادر به خلاصی از آن افکار نبوده‌اید. اگر تابه حال در زندگیتان این حس را تجربه نکرده‌اید، از این کتاب قدردانی خواهید کرد. این کتابِ روحی و معنوی به شما می‌گوید که چگونه در لحظه یا زمان حال زندگی کنید.

گذشته، تنها در خاطرات است و آینده نیز تجسم ذهنی ما است. پس تنها چیزی که واقعی است زمان حال می‌باشد. اگر بتوانید در زمانِ حال زندگی کنید، خواهید توانست به تمام درد و رنج‌های خود پایان دهید و در تمام تلاش‌هایتان موفقیت کسب کرده و روشن شوید. تمام عذاب‌های ما، به دلیل مداومت بخشیدن به افکار گذشته و آینده پدید می‌آید. در حالی که آرامشی که به دنبال آن هستیم، همیشه در دسترس‌ ما بوده است. زیرا خودمان منبع آن هستیم. تمام کاری که باید انجام دهیم این است که در زمانِ حال زندگی کنیم.

هدف بیرونی زندگی‌تان می‌تواند هر چیزی باشد، اما هدف درونی و اصلی هر انسان، زندگی کردن در لحظه است. بهترین سبک زندگی، حاضر بودن در زمان حال می‌باشد. اگر این هدف را بدست آورید، هدف بیرونی و ظاهری نیز به راحتی بدست می‌آید. چرا که دیگر خوشبختی‌تان با آن گره نخورده است. باید آگاه باشیم که ذهنمان ما را تعریف نمی‌کند. بلکه ما تماشاگرانِ افکارمان هستیم

پس یک راهِ بهترِ زندگی کردن، این است که روی لحظه‌ها تمرکز کرده و پی ببریم که ما از قبل کامل هستیم. ما هنوز می‎‌توانیم هرچه را که می‌خواهیم به دست آوریم، اما به دست آوردن آن‌ها ربطی به کامل شدن ندارد.

زمانِ حال آنقدر قدرتمند است که می‌تواند تمام مشکلات ما را حل کند.

معرفی نویسنده
عکس اکهارت  تله
اکهارت تله
آلمانی | تولد ۱۹۴۸

اکهارت تله رهبری معنوی و نویسنده‌ی مشهور آلمانی است که بیشتر به خاطر نخستین کتابش، نیروی حال شناخته می‌شود. تله کتاب‌های معروف دیگری از جمله یک زمین جدید: یگانگی با تمامیت هستی نوشته است. پس از گذراندن دوره‌‌ای کوتاه از افسردگی، تله دچار تحولی درونی شد و از جامعه احساس بیگانگی کرد؛ او به دگرگونی و آرامشی روحی دست یافت که در ادامه‌ی زندگی‌ نیز با او همراه بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد