دانلود و خرید کتاب چگونه برتر از دیگران باشید محمدرضا بیات سرمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه برتر از دیگران باشید اثر محمدرضا بیات سرمدی

کتاب چگونه برتر از دیگران باشید

معرفی کتاب چگونه برتر از دیگران باشید

دوست دارید برتر از دیگران باشید؟ موفق‌تر؟ دوست‌داشتنی‌تر؟ تواناتر؟ محمدرضا بیات سرمدی در این کتاب به شما می‌گوید چگونه برتر از دیگران باشید. در این کتاب درس‌هایی برای پیروزی در زندگی و کسب‌وکار به شما می‌دهد. 

درباره کتاب چگونه برتر از دیگران باشید

برای برتر بودن ابتدا باید نقشه بکشید، و بعد از آن باید بکوشید که خودتان باشید و باور کنید که شما در افرینش موجودی یگانه و بی همتا هستید. وقتی به این باور رسیدید نوبت انجام دادن خیلی کارهای دیگر است که به ترتیب در این کتاب می خوانید. کارهایی که شاید ساده و پیش پا افتاده به نظر برسند اما پیام‌ها و درس‌های مهمی در زمینه موفقیت به شما  خواهند داد. 

خواندن کتاب چگونه برتر از دیگران باشید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه موفقیت در زندگی و کسب‌وکار را به خواندن این اثر دعوت می‌کنیم.

 بخشی از کتاب چگونه برتر از دیگران باشید

بکوشید تا آن‌جا که در توان دارید در میان این هرج‌ومرج یک نظم درونی بیابید. وقتی برای پیروزی در نبردهای زندگی و کسب‌وکارتان سرگرم طراحی نقشه‌ای هستید، سعی کنید به دنبال راه‌هایی ساده و هوشمندانه بگردید و از فرو رفتن در کلاف سردرگم پیچیدگی بپرهیزید. زندگی و کسب‌وکار به خودی خود پیچیده است پس بی‌جهت آن‌را پیچیده‌تر نکنید.

بکوشید تا جایی که امکان دارد از انجام کارهای غیرضروری دوری کنید و تنها بر انجام ضروری‌ترین کارها متمرکز شوید. برای رسیدن به هدفی که در سر دارید نقشه‌ای طراحی کنید که تا حد امکان ساده باشد. سیستم درون کسب‌وکارتان را به‌گونه‌ای طراحی کنید که اجزاء کمتری داشته باشد و روابط کمتری نیز میان اجزاء آن برقرار باشد.

سادگی، نهایت هوشمندی و کارآمدی است، پس با پیچیده‌تر کردن زندگی و کسب‌وکارتان آن‌ها را کند و ناکارآمد نکنید. برای آن‌که بتوانید ذهن‌تان را عادت دهید تا بتواند راه‌حل‌هایی ساده‌تر و هوشمندانه‌تر بیابد، بکوشید حتی در ظاهر خود و پیرامون‌تان نیز سادگی را رعایت کنید. لباس‌های ساده‌تری به تن کنید، دکوراسیون ساده‌تری را برای محل زندگی و کسب‌وکارتان برگزینید تا به این وسیله ذهن‌تان را به ساده‌نگری عادت دهید.

وقتی ذهن‌تان به خوبی تربیت شد، آن‌گاه قادر خواهید بود در فراسوی پیچیدگی و هرج و مرجی که بر دنیا حکمفرماست به نظمی ساده و کارآمد برسید که کلید دستیابی شما به خلق پیروزی‌های باشکوه و ارزشمند در زندگی و کسب‌وکارتان است.



نظرات کاربران

گیسو
۱۳۹۹/۰۱/۱۶

بسیار روان و تو دل برو هست 😀 بیشتر موضوعات و تیتر ها جذابند و با مثال ها و داستان های خوبی تفهیم میشن اما بعضی تکراری هستن .در کل از بس عامیانه حرف زده لذت بردم به کتاب پنج

- بیشتر
Arezuwishi
۱۳۹۹/۰۱/۱۳

پیشنهاد میدم حتی اگر تمام کتاب رو نخوندید حتما بخش (سرتان را محکم به دیوار بکوبید )رو بخونید بسیار هیجان انگیزه این بخش👍

Nayer
۱۳۹۹/۰۴/۱۰

ممنون از نویسنده بزرگوار...خیلی لذت بخش بود و من با تک تک کلماتش زندگی کردم مخصوصا گفته های کوروش کبیر🌹

یک انسان ، هزار رویا
۱۴۰۰/۰۱/۱۹

کتاب بسیار کاربردی و تکان دهنده است ، اندیشه های شما را شفاف تر می‌کند تا بتوانید ورای آنها را ببینید ، تنها ایراد این کتاب به نظر من ، کمبود انسجام متن است.

Ramtin
۱۳۹۹/۰۶/۲۸

کتاب حرف های شیرین و جذابی زده.🙂 از اون کتاباست که با هرجمله اش ارتباط برقرار میشه به راحتی. حرفای عامیانه ای زده شده و عمق ندارند. شایدم میزانی از پراکندگی رو بتونین حس کنین... در هر فصل موضوع به خصوصی رو

- بیشتر
AR93
۱۴۰۱/۰۴/۰۸

سلام، کتاب بسیار جذاب و گیرا، به نظر بنده نقطه قوت کتاب مثال های فوق العاده مرتبط از سرگذشت انسان های بزرگ است که چگونه در عین اینکه مثل خیلی از ما از شرایط کاملا معمولی برخوردار بودند ولی با

- بیشتر
اکرم محمدی
۱۴۰۰/۱۱/۲۹

برای اولین بار در مورد کتابی نظر می نویسم خوندنش رو توصیه می کنم زیاد عالی ارزش چند بار خوندن داره تا بشه درست درکش کرد

Morteza Hamidi
۱۳۹۹/۰۱/۲۳

پنج ستاره براش کمه

apotheosis
۱۳۹۹/۰۱/۱۱

یه مقداری ابتدایی بود. چندان خوشم نیومد

Sasa
۱۴۰۱/۰۴/۱۸

قلم این نویسنده ی بزرگوار بسیار سلیس و تاثیرگذاره برای انتقال مفاهیم از مثال‌های زیبا و جذابی استفاده کردن و نکته ی طلایی هر فصل اینه که میتونی از مطالبش جدا از زندگی و ارتباط با افراد مختلف در کسب و کارت

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸۶)
وقتی پس از پایان کار روزانه شتابان به منزل باز می‌گردید تا مسابقه فوتبال تیم‌های لوکوموتیوسازی علی‌آباد کتول با تیم صنعت چغندر هفت‌تپه را نگاه کنید در انتها تنها نتیجه‌ای که عایدتان می‌شود این است که پی می‌برید چه تیمی در صدر جدول لیگ فخر می‌فروشد و چه تیمی در قعر آن جان می‌کند، در حالی‌که اگر به یک سمینار آموزشی بروید آن‌گاه به خود این فرصت را می‌دهید تا از رشد و شکوفایی خودتان لذت ببرید و با سرعت بیشتری به سرزمین شگفت‌انگیز آرزوهایتان برسید.
گیسو
گاهی به نظر می‌رسد آن چیزهایی را که ما به تملک خود در می‌آوریم پس از مدتی مالک ما می‌شوند!
گیسو
احمق‌ترین مرد دنیا کسی است که بخواهد زنی را تغییر دهد و ابله‌ترین زن جهان کسی است که گمان می‌کند می‌تواند مردی را تغییر ده
هدی✌
هرگز سعی نکنید «جنس مخالف» را تغییر دهید. بکوشید تا آن‌جا که می‌توانید به افکارش نزدیک شوید و او را درک کنید. البته گاهی در این مسیر به جایی می‌رسید که می‌خواهید سرتان را محکم به دیوار بکوبید! اگر لازم شد این کار را با شجاعت انجام دهید ولی هیچ گاه هوس نکنید که ذره‌ای او را تغییر دهید زیرا دردش برایتان بسیار بیشتر از آن است که سرتان را به دیوار بکوبید.
گیسو
زندگی کردن بدون تعقیب رویاهایی که در سر دارید فرقی با مردن ندارد.
گیسو
همواره به یاد بسپارید در دنیایی که در آن به سر می‌بریم، بحران اتفاقی نیست که ممکن است به وقوع بپیوندد، بلکه قاعده بازی است.
Mahshid84
مشکل ترافیک اغلب بزرگ‌تر از آن است که شما به تنهایی بتوانید آن‌را حل کنید، اما شاید لزومی نداشته باشد که آن‌را حل کنید. شاید بهتر باشد به جای حل مشکل ترافیک از آن لذت ببرید و از آن استفاده کنید! برای انجام این کار کافی است به جای فشار دادن دندان‌هایتان روی هم، ناسزا گفتن به دیگران و چشم دوختن به چراغ قرمز در سنگینی ترافیک؛ چندین مجموعه دوره‌های آموزشی مفید یا کتاب‌های صوتی تهیه کنید و هنگام رانندگی یا نشستن بر روی صندلی تاکسی یا مترو به آن‌ها گوش دهید. در این صورت شما خودروی شخصی یا تاکسی‌های شهر را به یک دانشکده سیار تبدیل می‌کنید که هر چه بیشتر در ترافیک بمانید مانند آن است که بیشتر آموخته‌اید و استفاده بهتری از عمرتان کرده‌اید! من کسی را می‌شناسم که عاشق ترافیک
گیسو
یکی از اقدامات آتاتورک که با مقاومت فراوانی در میان مردم روبه‌رو شد، کشف حجاب بود. آتاتورک می‌پنداشت برای رهایی از سنت و گذار به مدرنیته باید حجاب را از میان بردارد. او برای تحقق خواست خود دست به هر اقدامی می‌زد از جمله توسل به زور و کمک گرفتن از قوای نظامی برای مقابله با مخالفان کشف حجاب اجباری، اما هر چه بیشتر می‌کوشید مقاومت مردمان نیز بیشتر می‌شد تا آن‌که سرانجام تصمیم گرفت این مشکل را به شیوه‌ای دیگر از میان بردارد. او به جای آن‌که زنان دین‌باور و متدین را مجبور به برداشتن حجاب کند، زنان بدکاره شهر را به داشتن حجاب و سر کردن برقعه واداشت. این نقشه شیطانی کار خود را کرد و زنان پاکدامن برای آن‌که از زنان بدکاره متمایز شوند با دست خودشان برقعه از سر برداشتند!
گیسو
مبصر کلاس همیشه برگه‌ای در دست داشت که آن‌را به دو ستون «بدها» و «خوب‌ها» تقسیم می‌کرد. در زیر ستون خوب‌ها، اسامی‌دانش‌آموزانی نوشته می‌شد که به خوبی می‌توانستند در کلاس نقش یک جنازه را بازی کنند و در ستون بدها، نام بچه‌هایی نوشته می‌شد که از این استعداد محروم بودند!
Kaveh Bz
علت آن ضخیم‌تر بودن جسم پینه‌ای در مغز زنان باشد که رابط میان دو نیمکره مغز است. همین تفاوت اساسی باعث می‌شود که وقتی زنی در حال جراحی قلب بیماری در اتاق عمل است متوجه اشاره پنهانی پرستار به متخصص بیهوشی شود و همزمان نیز به لباسی بیندیشد که می‌خواهد در مهمانی خواهرشوهرش به تن کند! اما وقتی مردی در حال رانندگی در خیابان است اگر کسی سوالی از او بپرسد یا خودرو را به درختی می‌کوبد و یا با مشت بر دهان کسی می‌کوبد که باعث پریشانی حواسش شده است!
گیسو

حجم

۱۳۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

حجم

۱۳۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان