دانلود و خرید کتاب وجدان مصطفی سلیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب وجدان

کتاب وجدان نوشته مصطفی سلیمی یک داستان بلند نوجوان است که توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در سال ۱۳۴۴ پایه‌گذاری شد، گسترده ترین شبکه کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان را دارد و از برجسته‌ترین تولیدکنندگان کتاب کودک است. این سازمان علاوه بر کتاب، محصولات فرهنگی دیگری مانند فیلم و سرگرمی‌های سازنده و موسیقی نیز برای کودکان تولید می‌کند.

درباره کتاب وجدان

ناصر یک پسر نوجوان است که در تیم شاهین بازی می‌کند. تیم شاهین یک تیم محلی است و بازی‌هایی با تیم‌های حریف دارد. یک روز قبل از بازی مهم و نهایی محله یکی از دوستان قدیمی ناصر به اسم اصغر که در تیم رقیب بازی می‌کند به دیدن او می‌آید و از او می‌خواهد که در بازی توپ‌ها را نگیرد و بگذارد تیم رقیب برنده شود اصغر هم کمک می‌کند ناصر در یک تیم خوب بازی کند

کتاب وجدان روایت دوراهی اخلاقی‌ای است که هر نوجوانی در زندگی‌اش با آن روبه‌رو می‌شود و باید تصمیم بگیرد چطور انتخاب کند و درست و غلط را از هم تشخیص بدهد.

خواندن کتاب وجدان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به ادبیات داستانی و والدینی که دوست دارند برای فرزندانشان قصه بخوانند، مخاطبان اصلی این کتاب‌اند.

نظرات کاربران

ریحانه
۱۳۹۸/۱۲/۱۹

خیلی خوب بود

elaheh
۱۳۹۹/۰۶/۰۱

داستان قشنگ و جذابی بود ولی از ساده لوحی و زودباوری ناصر در برابر حرفهای اصغر تعجب کردم

book worm
۱۳۹۹/۱۲/۲۸

داستان زیبایی بود و ناصر بهترین کار رو انجام داد 👌 پیشنهاد میکنم بخونید ♥️

کاربر ۱۴۱۹۵۷۰
۱۳۹۸/۱۲/۲۲

خیلی قشنگ بود و با جذابیت یک داستان اموزنده را در تعداد صفحات کم بیان کرده بود و داستان دوست داشتنیه......توصیه میکنم مخصوصا به نوجوانان عزیز

mehdik2017
۱۴۰۲/۰۶/۲۲

عالی بود مناسب نوجوانان هستش باتشکر

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان