دانلود و خرید کتاب تپش رفیع افتخار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب تپش

کتاب تپش نوشته رفیع افتخار توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است. کتاب تپش یک رمان نوجوان است با حال و هوای جنگ تحمیلی.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در سال ۱۳۴۴ پایه‌گذاری شد، گسترده ترین شبکه کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان را دارد و از برجسته‌ترین تولیدکنندگان کتاب کودک است. این سازمان علاوه بر کتاب، محصولات فرهنگی دیگری مانند فیلم و سرگرمی‌های سازنده و موسیقی نیز برای کودکان تولید می‌کند.

درباره کتاب تپش

یکی از بهترین راه‌های مرور خاطرات جنگ ایران و عراق و حال مردم و مقاومت و ایستادگی و پایداریشان رمان است و انتقال آن از طریق رمان نوجوان به نسل جدید یکی از راه‌های آموزش ایستادگی به نسل جدید است.

خواندن کتاب تپش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به ادبیات داستانی و والدینی که دوست دارند برای فرزندانشان قصه بخوانند، مخاطبان اصلی این کتاب‌اند.

نظرات کاربران

Elaheh
۱۳۹۸/۱۲/۱۹

در اوایل کتاب، نوشته ها مبهمه و رفته رفته داستان معلوم میشه حتی شخصیت اصلی داستان هم اوایل نمیشه تصویری ازش در ذهن داشت؛ب حواشی دوران دفاع مقدس مربوطه . درکل کتاب خوبیه🙂

N-a-r-g-e-s1386
۱۴۰۰/۰۶/۲۹

رده سنی نوجوان شاید خیلی اهل اینجور کتابا نباشه اما اگه بخوام از محتوای کتاب بگم بر میگرده به اوایل جنگ تحمیلی و پسری که این جنگ همه چیزشو ازش گرفته و از نو شروع میکنه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۱۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۴ صفحه

حجم

۸۱۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۴ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان