دانلود و خرید کتاب یک وجب از آسمان محمد‌رضا یوسفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب یک وجب از آسمان

کتاب یک وجب از آسمان نوشته محمدرضا یوسفی یک داستان بلند کودک است که توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در سال ۱۳۴۴ پایه‌گذاری شد، گسترده ترین شبکه کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان را دارد و از برجسته‌ترین تولیدکنندگان کتاب کودک است. این سازمان علاوه بر کتاب، محصولات فرهنگی دیگری مانند فیلم و سرگرمی‌های سازنده و موسیقی نیز برای کودکان تولید می‌کند.

درباره کتاب یک وجب از آسمان

در این کتاب آدم‌ها با صفتشان شناخته می‌شوند و رفتارها و موقعیت‌های آدم‌ها شخصیت پیدا کرده و با آن داستان پیش می‌رود. آقا و خانم پول‌دار همه چیز دارند و دلشان یک تکه از آسمان را می‌خواهد برای همین برای پیدا کردن راه می‌افتند و سر راه به قلدرداش و محبت و دیگر شخصیت‌ها می‌رسند. کتاب یک وجب از آسمان به کودک کمک می‌کند صفت‌های خوب و بد را بشناسد.


خواندن کتاب یک وجب از آسمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به ادبیات داستانی و والدینی که دوست دارند برای فرزندانشان قصه بخوانند، مخاطبان اصلی این کتاب‌اند.

نظرات کاربران

reiman
۱۳۹۸/۱۲/۲۰

داستان فضای فانتزی داره اما بقدری زیبا روایت میشه که همه رو میشه راحت متصور شد، خیلی عالیه، راستی من یه مامان سی ساله هستم که مطالعه ی کتابای کانون پرورش رو به همه توصیه میکنم،چون از دوران دبستان کتابای

- بیشتر
💕Adrien💕
۱۳۹۹/۰۵/۰۸

جالب و خنده دار.خیلی خوبه،پیشنهاد می کنم بخونین❤

__sabra__
۱۳۹۹/۰۱/۰۴

خیلی خوبه من شبا خوابیدنی می خوندم بعد تو رویا هام خوبم می برد من ۱۲ سالمه خیلی هم اینو دوست دارم این کتابو

کاربر ۴۳۲۴۴۸۸
۱۴۰۱/۰۹/۲۱

کتاب زیبایی بود.پراز احساسهای پاک وناب محبت واتیه.پر از فرشته.

همچنان خواهم خواند...
۱۴۰۱/۰۷/۱۵

به نام خدا چه می‌شد اگر انسان به آسمان دست می‌یافت و آن را ملک خودش می‌کرد و همانطور که زمین را تصاحب کرده است، در آسمان شهر و محله و بالاشهر و پایین‌شهر می‌ساخت؟ چه می‌شد اگر آسمان که

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۶۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۴۶۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان