دانلود و خرید کتاب پیدایش شانارا؛ جلد دوم (الف‌های سینترا ـ بخش اول) تری بروکس ترجمه بهرنگ حب‌علی موجانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیدایش شانارا؛ جلد دوم (الف‌های سینترا ـ بخش اول) اثر تری بروکس

کتاب پیدایش شانارا؛ جلد دوم (الف‌های سینترا ـ بخش اول)

معرفی کتاب پیدایش شانارا؛ جلد دوم (الف‌های سینترا ـ بخش اول)

کتاب پیدایش شانارا؛ جلد دوم (الف‌های سینترا ـ بخش اول)، نوشته‌ی تری بروکس، داستان تلاش الف‌های برای جلوگیری از نابودی دنیایشان است. دنیایی که با نابودی‌اش، جهان را به کام خباثت فرو می‌برد.

مطالعه‌ی کتاب پیدایش شانارا؛ جلد دوم (الف‌های سینترا ـ بخش اول) با ترجمه بهرنگ حب‌علی موجانی، تبدیل به خاطره‌ای خوب و لذت‌بخش برای شما می‌شود.

درباره‌ی کتاب پیدایش شانارا؛ جلد دوم (الف‌های سینترا ـ بخش اول)

جهان انسان‌ها مدت‌ها است که به پایان رسیده اما جهان الف‌ها در شرف نابودی قرار دارد. اگر دنیای الف‌ها نابود شود، خباثت و پلیدی روی زمین سایه می‌افکند. امیدها، به ناامیدی مبدل می‌شود. قهرمانان اِلفی باید سنگ‌هایی جادویی را پیدا کنند و به‌کمک آن، درخت مقدس الکریس را به جای دیگری ببرند. جایی که در امان باشد. اما اهریمنانی پیدا و پنهان وجود دارند که با تمام توان تلاش می‌کنند تا جلوی الف‌ها را بگیرند.

اما دارودسته‌ی بچه‌های کوچه حالا که از شهر بیرون زده‌اند و آواره شده‌اند، در سفری پرمخاطره هستند. آن‌ها به سوی مقصدی می‌روند که چیزی از آن نمی‌دانند. در هر پیچ سفر، خطری در کمین آن‌هاست و هر خطری می‌تواند جان‌شان را بگیرد. باید دید که آیا الف‌ها می‌توانند از پس اهریمن‌ها برآیند و آیا کودکان کوچه می‌توانند از این سفر جان سالم به در ببرند؟

کتاب پیدایش شانارا؛ جلد دوم (الف‌های سینترا ـ بخش اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به داستان‌های فانتزی علاقه‌مند هستید، از خواندن کتاب پیدایش شانارا؛ جلد دوم (الف‌های سینترا ـ بخش دوم) بسیار لذت می‌برید.

درباره‌ی تری بروکس

تری بروکس با نام کامل ترنس دین تری بروکس ۸ ژانویه ۱۹۴۴ در ایلی‌نوی آمریکا به دنیا آمد. او قبل از اینکه به نویسنده‌ی تمام وقت تبدیل بشود، وکیل بود. تری بروکس نوشتن را از دبیرستان آغاز کرد. او داستان‌های تخیلی می‌نوشت اما خواندن کتاب‌های ارباب حلقه‌ها از جی.آر.آر. تالکین باعث شد تا نوشتن در سبک فانتزی را ادامه دهد. تری بروکس ۲۲ کتاب در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز دارد.


نظرات کاربران

fateme
۱۳۹۹/۰۲/۲۳

سلام لطفا همه جلدای این مجموعه رو قرار بدین.ممنون🙏

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۹۸ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۹۸ صفحه

قیمت:
۱۴۹,۰۰۰
۷۴,۵۰۰
۵۰%
تومان