دانلود و خرید کتاب من همان عبدالله هستم عبدالله تاج‌فر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من همان عبدالله هستم اثر عبدالله تاج‌فر

کتاب من همان عبدالله هستم

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب من همان عبدالله هستم

کتاب من همان عبدالله هستم نوشته عبدالله تاج‌فر خاطرات آزاده عبدالله تاج‌فر است که زمان طولانی‌ای را در زندان‌های رژیم بعث گذراند. این کتاب توسط انتشارات پیام آزادگان منتشر شده است.

درباره کتاب من همان عبدالله هستم

کتاب‌ من همان عبدالله هستم کتابی متفاوت است، نگاه موشکافانه، عمیق و ژرف نویسنده کتاب نسبت به اتفاق‌های شروع انقلاب اسلامی و جنگ نابرابر «عراق» با «ایران» است. عبدالله تاج‌فر از ویژگی‌های ژئوپلیتیکی و جغرافیایی خاص منطقه محل زندگی‌اش، به خوبی پلی به اتفاق‌های ریز و درشت آن روزها می‌زند؛ به طوری که خواننده می‌تواند همراه او به همهٔ زوایه‌های خاطراتش سرک بکشد، با کودکی او تا سرانگشتان کار و تلاش و درس بدود، به مداوای مجروحان بشتابد، اسلحه بر دوش بگیرد و شجاعت را از ماشه تفنگ بچکاند و سرانجام در ناگزیری شرایط، سال‌های طولانی اسارت را در اردوگاه‌های مخوف رژیم بعث زندگی کند.

خواندن کتاب من همان عبدالله هستم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات و خاطرات دفاع مقدس پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب من عبدالله هستم

باورم نمی‌شد که جنگ هم چنان ادامه یابد و من مدت شش سال در اسارت بمانم. تحلیلم این بود که با عملیات بعدی سرنوشت جنگ تعیین می‌شود، از آن جایی که بعد از عملیات خیبر ماهیت جنگ از فرسایشی به تهاجمی تغییر پیدا کرده بود، با انفجار مقر آمریکایی‌ها در بیروت، ساختار قدرت در لبنان تغییر یافت و طرح آمریکایی‌ها برای ایجاد یک دولت مسیحی در لبنان به شکست انجامید. هر چند آمریکایی‌ها برای جبران این شکست استراتژی جدید خود را مبنی بر از بین بردن اصل امید، طراحی کردند و بر فشارهای خود بر ایران افزودند که این امر با ایجاد محدودیت در منابع ارزی ایران و با عملیات «استانچ» که به دنبال جلوگیری از فروش سلاح به ایران بودند، به اقتصاد عراق کمک کرد، اما با توجه به اطلاعاتی که از اوضاع جبهه‌ها و عزم فرماندهان برای انجام یک عملیات بزرگ و تعیین سرنوشت جنگ داشتم، امیدوار بودم که با عملیات بعدی سرنوشت جنگ تعیین شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۳۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۷۳۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان