دانلود و خرید کتاب خستگی‌ناپذیر عبدالمجید رحمانیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خستگی‌ناپذیر اثر عبدالمجید رحمانیان

کتاب خستگی‌ناپذیر

معرفی کتاب خستگی‌ناپذیر

کتاب خستگی‌ناپذیر نوشته عبدالمجید رحمانیان که توسط انتشارات پیام آزادگان منتشر شده است شامل سخنرانی‌های شهید حجت‌الاسلام علی‌اکبر ابوترابی است که به سید آزادگان مشهور است.

درباره کتاب خستگی‌ناپذیر

کتاب حاضر با عنوان «خستگی‌ناپذیر» در سه بخش طراحی شده است:

بخش اول، سید آزادگان به رابطه خود با شهید سیدعلی اندرزگو می‌پردازد و گوشه‌هایی از شجاعت‌ها، کرامات و حالات معنوی و حماسی او را بیان می‌کند. 

 بخش دوم از شخصیت عارف مجاهد، شهید دکتر مصطفی چمران سخن می‌گوید و خاطره‌هایی را از دوران اسارت خود می‌گوید.

بخش سوم خاطره‌های خود را از عارفان و عالمان وارسته و کرامات آنها بیان می‌کند.

بخش‌هایی از کتاب خستگی‌ناپذیر

سرداران عارف، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی اندرزگو و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی اکبر ابوترابی، مبارزانی خستگی‌ناپذیر بودند که در سخت‌ترین شرایط، با اندیشه‌ای عمیق و عملی بی‌ریا، در راه خدا به جهاد برخاستند و رنج دربه‌دری را به جان خریدند و با اخلاص، تمام عمر خود را وقف خدمت به اسلام و مردم و ترویج معنویت و مبارزه با طاغوت نمودند.

آن‌ها عرفان را با مبارزه خستگی‌ناپذیر، اخلاق را با حضور در صحنه‌های دشوارِ زندگی، معنویت را با پیکار بی امان، عبادت و شب زنده داری را با کوششهای توانفرسا و زهد را با اخلاص در هم آمیختند و با دور کردن هواهای نفسانی از خود، لحظه به لحظه به خدا نزدیک‌تر شدند و در بی توقعی و بی تکلفی، برای رضای پروردگار عالم، به کوششی مردانه قد برافراشتند.

آن‌ها رودهایی سرشار از آب زلال بودند که در کویر عطشناک و قحطی زده معنویت و جهاد و ایثار، جاری شدند و با حرکت خویش، محیط اطراف را سرسبز و خرم از عشق به خدا و ایمان و دینداری نمودند.

مبارزات دشوار این دو مجاهد فی سبیل الله در آن سالهای طولانی و سخت، آن‌چنان با دقت و تیزهوشی برنامه ریزی شده است که یکی پرتلاش، اما شناخته شده برای دستگاه امنیتی، مخفیانه در همه صحنه‌ها حاضر است و دیگری، پرتلاش، اما ناشناخته، بیشتر صحنه‌ها و وقایع را می‌آفریند، بی آنکه ردپایی از خود به جا گذارد. پشتیبانی مالی، تدارکاتی و تسلیحاتی و ایجاد ارتباط بین نیروهای رازدارِ مبارز با سیدعلی اندرزگو، کاری دشوار و توان‌فرسا بود که سیدعلی‌اکبر ابوترابی، سیدآزادگان، به خوبی از عهده آن بر آمد و همچنان گمنام، همپای یار میداندارِ خویش به مبارزه پرداخت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
سید، روح بلندی داشت و با آسمان در تماس بود. از این رو بلاهای زمینی اهل دنیا را کوچک می‌پنداش
Chamran_lover
آن گاه که توان‌ها به صفر می‌رسید، او در اوج توانایی بود و هرگاه اندوه و غم بر جسم و جان اسرا غالب می‌شد، او منبع نشاط و شادابی بود.
Chamran_lover

حجم

۸۷۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۱۴ صفحه

حجم

۸۷۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۱۴ صفحه

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان