دانلود و خرید کتاب مهاجران ملکوت عبدالمجید رحمانیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهاجران ملکوت اثر عبدالمجید رحمانیان

کتاب مهاجران ملکوت

دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مهاجران ملکوت

عبدالمجید رحمانیان خاطرات سیدعلی‌اکبر ابوترابی، مشهور به سید آزادگان را در اردوگاه‌های عراق، در کتابی با عنوان مهاجران ملکوت، گردآوری کرده است.


خلاصه کتاب مهاجران ملکوت

عبدالمجید رحمانیان خاطرات یکی از آزادگان جنگ ایران و عراق، حجت‌الاسلام سیدعلی‌اکبر ابوترابی، مشهور به سید آزادگان را در مجموعه‌ای ۳ جلدی گردآوری کرده است. جلد نخست این کتاب با عنوان مهاجران ملکوت به چاپ رسیده و اکنون پیش‌روی ما قرار دارد. مهاجرات ملکوت به روایت سید آزادگان، تالیف شده است. حضور مرحوم ابوترابی در اردوگاه های عراق همچون بمب روحیه‌ای برای اسرای ایرانی بود. فعالیت‌های این اسرا با رهبری این سید در اردوگاه‌های عراق به‌قدری حساب شده و کامل بود که حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی، اخوی مرحوم سید علی اکبر ابوترابی، در توصیف وضعیت آن‌ها می‌گوید: اسرای ایرانی در اردوگاه‌های عراق یک جمهوری اسلامی کوچک ایجاد کرده بودند که فقط پرچم کشورمان را کم داشت.

خواندن کتاب مهاجران ملکوت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعه کتاب مهاجران ملکوت را به علاقمندان ادبیات پایداری به‌ویژه هشت سال دفاع مقدس ایران پیشنهاد می‌کنیم. آزادگان هشت سال دفاع مقدس، سهم بسزایی در تثبیت این نظام داشته‌اند و سال‌های دشواری را در اردوگاه‌های عراق گذرانده‌اند. بنابراین شناخت هرچه بیشتر این عزیزان و فداکاری‌های آنان، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

جملاتی از کتاب مهاجران ملکوت

فدائیان اسلام، این مردان خدا، با کمال شجاعت و شهامت و از جان گذشتگی و رشادت عجیبی که داشتند، از یک طرف، دولت را تهدید می‌کردند و از طرف دیگر، ملت را آگاهی می‌دادند. آن‌ها فقط در قم و تهران نبودند، بلکه در اکثر شهرستان‌ها علاوه بر اینکه هوادارنی داشتند، عضوگیری می‌کرند. خود شهید نواب صفوی هم برای سخنرانی و به حرکت درآوردن مردم به شهرستان‌ها می‌رفت و رفتن ایشان هم بی‌پروا بود.

برای نمونه در سبزوار یک بزرگواری بود از ثروتمندها و ورزشکاران باستانی که سه تازورخانه داشت و تمام مخارج آن را هم خودش می‌داد. اولین کسی بود که در سبزوار درشکه داشت و اولین کسی بود که وقتی ماشین آمد، ماشین داشت.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب مهاجران ملکوت، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۱۵۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۳,۵۰۰
تومان