دانلود کتاب صوتی خستگی ناپذیر با صدای مهدی طهماسبی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خستگی ناپذیر اثر مهدی طهماسبی

دانلود و خرید کتاب صوتی خستگی ناپذیر

معرفی کتاب صوتی خستگی ناپذیر

کتاب صوتی خستگی‌ناپذیر نوشته عبدالمجید رحمانیان که با صدای مهدی طهماسبی منتشر شده است. شامل سخنرانی‌های شهید حجت‌الاسلام علی‌اکبر ابوترابی است که به سید آزادگان مشهور است.

درباره کتاب خستگی‌ناپذیر

کتاب صوتی خستگی‌ناپذیر در سه بخش گردآوری شده است. بخش اول، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ابوترابی به رابطه خود با شهید سیدعلی اندرزگو می‌پردازد و بخش‌هایی از شجاعت‌ها، کرامات و حالات معنوی و حماسی او را بیان می‌کند. بخش دوم از شخصیت عارف مجاهد، شهید دکتر مصطفی چمران سخن می‌گوید و خاطره‌هایی را از دوران اسارت خود می‌گوید. بخش سوم خاطره‌های خود را از عارفان و عالمان وارسته و کرامات آنها بیان می‌کند.

کتاب خستگی ناپذیر برای کسانی که می‌خواهند از زندگی بزرگان دروان دفاع مقدس آگاه شوند راهنمایی کارگشا است. 

شنیدن کتاب خستگی‌ناپذیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به زندگی حجت‌الاسلام علی‌اکبر ابوترابی پیشنهاد می‌کنیم

بخش‌هایی از کتاب خستگی‌ناپذیر

اَینَ عَمار! وَ اَینَ ابنُ التَّیهان! وَ اَینَ ذُوالشَّهادَتَین وَ اَینَ نُظَراؤُ‌هُم مِن اِخوانِهِمُ الَّذینَ تَعاقَدُوا عَلَی الْمِینة... .

کجاست عماربن یاسر و کجاست ابوالهیثم، مالک بن تیهان و کجاست ابو عمارة خزیمة بن ثابت انصاری (که پیامبر خاتم (ص) شهادت و گواهی او را به دلیل شدت عدالتش، به جای دو نفر پذیرفت) و کجایند همانندان ایشان از جمع برادرانشان؛ آنان که با هم پیمان مرگ بستند ...؟

آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند

آیا شود که گوشه چشمی به ما کنند

سرداران عارف، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی اندرزگو و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی اکبر ابوترابی، مبارزانی خستگی‌ناپذیر بودند که در سخت‌ترین شرایط، با اندیشه‌ای عمیق و عملی بی‌ریا، در راه خدا به جهاد برخاستند و رنج دربه‌دری را به جان خریدند و با اخلاص، تمام عمر خود را وقف خدمت به اسلام و مردم و ترویج معنویت و مبارزه با طاغوت نمودند. 

آنها عرفان را با مبارزه خستگی‌ناپذیر، اخلاق را با حضور در صحنه‌های دشوارِ زندگی، معنویت را با پیکار بی امان، عبادت و شب زنده داری را با کوششهای توانفرسا و زهد را با اخلاص در هم آمیختند و با دور کردن هواهای نفسانی از خود، لحظه به لحظه به خدا نزدیک‌تر شدند و در بی توقعی و بی تکلفی، برای رضای پروردگار عالم، به کوششی مردانه قد برافراشتند.

آنها رودهایی سرشار از آب زلال بودند که در کویر عطشناک و قحطی زده معنویت و جهاد و ایثار، جاری شدند و با حرکت خویش، محیط اطراف را سرسبز و خرم از عشق به خدا و ایمان و دینداری نمودند.

مبارزات دشوار این دو مجاهد فی سبیل الله در آن سالهای طولانی و سخت، آن چنان با دقت و تیزهوشی برنامه ریزی شده است که یکی پرتلاش، اما شناخته شده برای دستگاه امنیتی، مخفیانه در همه صحنه‌ها حاضر است و دیگری، پرتلاش، اما ناشناخته، بیشتر صحنه‌ها و وقایع را می‌آفریند، بی آنکه ردپایی از خود به جا گذارد. پشتیبانی مالی، تدارکاتی و تسلیحاتی و ایجاد ارتباط بین نیروهای رازدارِ مبارز با سیدعلی اندرزگو، کاری دشوار و توانفرسا بود که سیدعلی‌اکبر ابوترابی، سیدآزادگان، به خوبی از عهده آن بر آمد و همچنان گمنام، همپای یار میداندارِ خویش به مبارزه پرداخت. 

شگفت‌انگیز است که نه دستگاه مخوف سازمان اطلاعات و امنیت شاه (ساواک) به خوبی او را شناخت و نه دوستان نزدیک به عمق ارتباط و مبارزات آن مرد الهی با شهید اندرزگو پی بردند و اگر می‌بینیم کسانی که درباره شهید اندرزگو کتاب می‌نویسند و یا برنامه‌ای تصویری می‌سازند، نامی از سیدآزادگان نمی‌برند و یا کمتر از او یاد می‌کنند، بدین علت است که به طرح و روش مبارزه این مجاهد خستگی‌ناپذیر پی نبرده‌اند و به همین دلیل است که باید بگوییم اسناد ساواک نیز این حقیقت را آشکار نخواهد کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۶۴۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۶۴۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان