دانلود کتاب صوتی در باب قدرت با صدای امین بسمل + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی در باب قدرت اثر ویلیام شکسپیر

دانلود و خرید کتاب صوتی در باب قدرت

معرفی کتاب صوتی در باب قدرت

کتاب در باب قدرت مجموعه‌ای از بهترین نمایشنامه‌های ویلیام شکسپیر در سبک‌های مختلفی چون کمدی، تراژدی و تاریخی و تعدادی از غزل‌های اوست. مرضیه خسروی این مجموعه را به فارسی بازگردانده است. امین بسمل گویندگی کتاب صوتی در باب قدرت را بر عهده دارد.


درباره کتاب صوتی در باب قدرت

کتاب صوتی در باب قدرت شامل گزیده‌ای از بهترین آثار شکسپیر در حوزه‌های مختلفی همچون دولت و خانواده و ظهور قدرت در عرصه‌های مختلف است. قدرت در عشق، در جنگ، در سیاست و خانواده موضوعاتی هستند که این نویسنده نام‌آشنا در آثار خود به آن‌ها اشاره کرده است. جاه طلبی‌های مکبث، پایه‌های سست سلطنت ریچارد دوم؛ برتری جویی‌های خشونت‌بار در شاه لیر و غزل‌های عاشقانه‌ی بدیع و زیبا را باید محتوای کتاب پیش‌رو دانست.

شنیدن کتاب صوتی در باب قدرت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن کتاب صوتی در باب قدرت را به علاقمندان نمایشنامه‌های خارجی به ویژه آثار فاخر، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ویلیام شکسپیر

ویلیام شکسپیر در ۲۶ آوریل ۱۵۶۴ در شهر استراتفورد انگلستان، متولد شد. بسیاری او را بزرگ‌ترین نویسنده انگلیسی زبان می‌دانند. آثار منحصر به فردی از شکسپیر در مقام شاعر، نویسنده، بازیگر و نمایشنامه‌نویس به جا مانده است؛ تا جایی که برخی او را بزرگ‌ترین نمایشنامه‌نویس تاریخ می‌دانند.

از مهم‌ترین نمایش‌نامه‌های او می‌توان به حکایت زمستان، درد بیهوده عشق، اُتللو، مکبث، سیمبلین، هر طور که شما دوست دارید، همسران خوش ویندزور، ژولیوس سزار، قیاس برای قیاس، ریچارد سوم، هملت، طوفان، تجاوز به لوکرسیا، خوش است آنچه هست پایانش خوش، رومئو و ژولیت، شاه لیر، تاجر ونیزی، رؤیای شب نیمه تابستان، هنری ششم، دو نجیب‌زاده ورونایی، تیتوس آندرونیکوس، کینگ جان، هنری چهارم، رام کردن زن سرکش، کمدی اشتباهات، هیاهوی بسیار برای هیچ، هنری پنجم (نمایش‌نامه)، تروئیلوس و کریسدا، آنتونیوس و کلئوپاترا، تیمون آتنی، پریکلس، کوریولانوس و هنری هشتم اشاره کرد.

اشعار غنایی شکسپیر همچون مجموعه غزلیات شکسپیر، ونوس و آدونیس و زائر پرشور نیز از شاهکارهای شعر و ادبیات انگلیسی به‌شمار می‌روند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۲۱۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۲۱۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان