دانلود و خرید کتاب از دخترت قهرمان بساز دارلین براک ترجمه فروزنده دولت یاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از دخترت قهرمان بساز اثر دارلین براک

کتاب از دخترت قهرمان بساز

معرفی کتاب از دخترت قهرمان بساز

چاپ پنجم کتاب از دخترت قهرمان بساز نوشتهٔ دارلین براک و ترجمهٔ فروزنده دولتیاری است. انتشارات آتیسا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب از دخترت قهرمان بساز

کتاب از دخترت قهرمان بساز حاوی یک راهنما برای پدر و مادرانی که می‌خواهند دخترانی با اعتمادبه‌نفس و شایسته داشته باشند. فرقی نمی‌کند دخترانی که در زندگی شما هستند از طریق ازدواجتان وارد زندگیتان شده باشند و یا آن‌ها را به فرزندخواندگی پذیرفته باشید یا خودتان آن‌ها را به دنیا آورده باشید؛ در هر صورت هر مادر و پدری آرزو دارد آن‌ها را به‌گونه‌ای تربیت کند که تبدیل به دخترانی شایسته و توانمند شوند؛ دخترانی که با شجاعت و عزمی راسخ زندگی کنند، روی پای خود بایستند و درعین‌حال تکیه‌گاهی برای دیگران هم باشند. کتاب حاضر حاوی اطلاعاتی است که والدین باید در آن‌ها مهارت داشته باشند.

خواندن کتاب از دخترت قهرمان بساز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پدرها و مادرها و سایر والدین پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دارلین براک

دارلین براک، بنیا‌ن‌گذار و رئیس پروژۀ گریت اند گریس (grit and grace) و نیز نویسنده و مجری است.

بخشی از کتاب از دخترت قهرمان بساز

«چگونه این کار را انجام دهیم؟ شیوه‌ای که برای این کار اتخاذ می‌کنید منوط به خلق‌وخو و سن دخترتان است (نه خودتان)، همچنین باید شرایطی که زندگی دخترتان را شکل داده است را مدنظر داشته باشید (و البته میزان قانون‌شکنی را نیز در نظر بگیرید). در اغلب موارد، بهترین جریمه، مهم‌ترین مسئله از نظر او است: اسباب‌بازی دلخواه، زمان بازی کردن با کامپیوتر یا صحبت کردن با تلفن، مدت‌زمان گردش و تفریح با دوستان در خارج از خانه. من همچنان به تنبیه کردن معتقدم که البته شدت آن بستگی به تکرار و ماهیت نافرمانی از مقررات و همچنین خلق‌وخوی فرزند دارد. درهرحال، شما مجاز هستید هر نوع تنبیه که می‌دانید فرزندتان را به مسیر صحیح بازمی‌گرداند را انجام دهید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۲۱,۰۰۰
تومان