دانلود و خرید کتاب کتاب پرسش‌ها مایکل کروگروس ترجمه پرویز آقایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کتاب پرسش‌ها اثر مایکل کروگروس

کتاب کتاب پرسش‌ها

معرفی کتاب کتاب پرسش‌ها

کتاب پرسش‌ها نوشته مایکل کروگروس و رومن شاپلر همه سوالاتی را مطرح می‌کند که شما دوست دارید از دیگران بپرسید اما هرگز از خودتان نپرسیده‌اید.

درباره کتاب پرسش‌ها

کتاب پرسش‌ها شما را با یک سری سوالات بنیادی روبه‌رو می‌کند که شاید تاکنون به سختی پاسخ‌دادن بهشان فکر نکرده بودید سوالاتی ساده و در عین حال مشکل. کتاب پرسش‌ها شما را به فکر کردن وامی‌دارد و باعث می‌شود خودتان و دیگران را بهتر بشناسید.

این کتاب شامل سوالات آموزنده و بحث‌انگیز در مورد موضوعاتی است که همه می‌توانند به زندگی‌شان ربط دهند.از مسائل کاری گرفته تا مسائل شخصی. سوالتی مثل مهم ترین فرد زندگی‌تان کیست؟ آیا خود را فرد موفقی می‌دانید؟ دوستانتان شما را چگونه توصیف می‌کنند و یا بهترین تصمیمی که تا به‌حال گرفته‌اید چیست؟

می‌توانید از کتاب پرسش‌ها به عنوان دفتر خاطرات یابا همسر، همکار یا دوستتان استفاده کنید. فقط بدانید که هیچ‌کدام از کتاب‌ها پاسخ درست ندارند. فقط پاسخ صادقانه دارند.

خواندن کتاب پرسش‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

خواندن این کتاب برای همه جذاب است و باعث می‌شود اندکی به زندگی و احوالاتمان فکر کنیم. 

نظرات کاربران

bud
۱۴۰۱/۰۷/۲۹

من نسخه چاپیش رو دارم و البته ترجمه مریم تقدیسی برای من جذاب بود باید بگم که یه جورایی خوندنی نیست و تقریبا فقط سواله و شما باید پاسخ بدید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
همه ما کسانی را که جواب‌های خوبی به سؤالات می‌دهند، تحسین می‌کنیم. کسانی را که سؤالات خوبی مطرح می‌کنند، خیلی بیشتر تحسین می‌کنیم، اما تحت تأثیر کسانی قرار می‌گیریم که به حرف‌هایمان گوش می‌دهند.
Ali Shams

حجم

۷۰۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۷۰۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۴۹,۹۰۰
تومان