دانلود و خرید کتاب تغییر زندگی با جادوی مرتب‌سازی ماری کوندو ترجمه احمد علیدوست
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تغییر زندگی با جادوی مرتب‌سازی اثر ماری کوندو

کتاب تغییر زندگی با جادوی مرتب‌سازی

معرفی کتاب تغییر زندگی با جادوی مرتب‌سازی

در کتابچه تغییر زندگی با جادوی مرتب‌سازی نوشته ماری کوندو با هنر ژاپنی برای ساماندهی و نظم آشنا می‌شوید. هنری که مبدع آن شخص ماری کوندو است.

درباره کتابچه تغییر زندگی با جادوی مرتب‌سازی

 این کتاب ویژگی مشخصه روش کُون‌ماری را نشان می‌دهد که استاد مرتب‌سازی، یعنی خانم ماری کُوندو آن را ابداع کرده و در آن اشاره می‌کند که مرتب‌سازی، هرچند به معنی تمیز کردن منزل است، اما در عین حال، راهی برای تصمیم‌گیری بهتر، قوی‌تر زندگی کردن و رسیدن به آرزوها نیز هست. پیش از اقدام به مرتب سازی، ابتدا باید زندگی بی‌نقص و محل مطلوب خود را برای زندگی‌، متصور شوید. پیش از مطالعه‌ی ادامه‌ی ماجرا، لحظهای را صرف کرده و به تجسم آنچه دلخواه‌تان است، بپردازید.

این کتاب ویژگی مشخصه روش کُون‌ماری را نشان می‌دهد که استاد مرتب‌سازی، یعنی خانم ماری کُوندو آن را ابداع کرده و در آن اشاره می‌کند که مرتب‌سازی، هرچند به معنی تمیز کردن منزل است، اما در عین حال، راهی برای تصمیم‌گیری بهتر، قوی‌تر زندگی کردن و رسیدن به آرزوها نیز هست.

برای پاکسازی فضای زندگی‌تان باید بسیار دقیق و قاطع عمل کنید: کافی است تصمیم بگیرید که چه چیزهایی را باید نگه دارید و چه چیزهایی را خیر، و یا به عبارت دیگر چیزهایی را که شما را خوشحال نمی‌کنند دور بیاندازید. با این وجود، انجام این کار نیازمند کنکاشی عمیق است تا سبک زندگی مد نظرتان را بیابید. گسترش این فضا به خود شما بستگی دارد و در زندگی مطلوب آینده‌تان، بازتاب خواهد یافت.

خواندن کتابچه تغییر زندگی با جادوی مرتب‌سازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر از شلوغی اطراف خود خسته شده‌اید و خانه‌ای دارید که کوچک است و شما به زور وسایلتان را در آن جا داده‌اید و مهم‌تر از همه اگر به دنبال ایجاد نظم ذهنی و آرامش برای خود و عزیزانتان هستید، این کتاب و راهکارهایش به شما کمک خواهند کرد تا به مقصودتان برسید.

درباره ماری کوندو

ماری کُوندو، متخصص ساماندهی ژاپنی است که استراتژی کُون‌ماری (KonMari) را بنا گذاشت. بر اساس این استراتژی، همه وسایل‌ خود را جمع کرده و فقط آن‌هایی را نگاه می‌دارید که باعث خوشحالی شما هستند. تکنیک کُوندو فراتر از شیوه های تمیزکاری معمول است و روش زندگی‌ای را ارائه می‌کند که در آن، برخلاف زندگی امروزی که مردم زیاد خرید می‌کنند، باید فقط برای اشیاء و وسایل نیروبخش و دربردارنده‌ی خوشی واقعی ارزش قائل شد.

جملاتی از کتابچه تغییر زندگی با جادوی مرتب‌سازی

پیش از اقدام به مرتب سازی، ابتدا باید زندگی بی‌نقص و محل مطلوب خود را برای زندگی‌، متصور شوید. پیش از مطالعه‌ی ادامه‌ی ماجرا، لحظه‌ای را صرف کرده و به تجسم آنچه دلخواهتان است، بپردازید.

به عنوان مثال، هنگامی که یکی از مشتریانِ بیست‌وچند سالهِ‌ نویسنده‌ی این کتاب، تمرین بالا را انجام داد، متوجه شد که سبک زندگی "زنانه‌تری" می‌خواهد. پس تصور کرد که به خانه‌ای می‌رود که اتاقی در آن موجود است و خرت و پرت اضافی ندارد- اتاقی به تمیزی سوییت‌های اجارهای- و در آن پتویی صورتی و چراغ خوابی قدیمی وجود دارد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه