دانلود کتاب صوتی موهبت‌های خداوند برای فرزندان با صدای اعظم حبیبی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی موهبت‌های خداوند برای فرزندان اثر ویکتوریا اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی موهبت‌های خداوند برای فرزندان

گوینده:اعظم حبیبی
انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی موهبت‌های خداوند برای فرزندان

موهبت‌های خداوند برای فرزندان یکی از سخن‌رانی‌های ویکتوریا اوستین، کشیش کلیسای بزرگ لیکوود و همسر جول اوستین است. ویکتوریا در این سخن‌رانی درباره پربارتر کردن زندگی فرزندان با شما سخن می‌گوید.

 اوستین در این برنامه به پدر و مادرها یادآوری می‌کند که شما این توانایی را دارید که نعمت‌های معنوی را به فرزندان خود منتقل کنید، می‌توانیم از نعمت‌ها با فرزندان خود صحبت کنیم، آن‌ها را تشویق کنیم، بهشان روحیه بدهیم، اما نوع دیگری از انتقال وجود دارد و یکی از اولین نمونه‌های انتقال رحمت خداوند است، و به آن تماس شخصی می‌گویند.

ویکتوریا به والدین متذکر می‌شود که شما این توانایی را دارید که زندگی فرزندان خود را بهتر کنید و زندگی آن‌ها را پربارتر کنید پس از قدرت معنوی استفاده کنید و رحمت را در زندگی تان آزاد سازید.

 شنیدن کتاب موهبت‌های خداوندی برای فرزندان را به چه کسانی پیشهاد می‌کنیم

تمامی والدین مخاطبان اصلی این کتاب صوتی هستند.

 بخشی از کتاب صوتی موهبت‌های خداوندی برای فرزندان

زمانی که والدین فرزند خود را تأیید می‌کنند و هیچ فاصله‌ای بین والدین و فرزندانشان وجود نداشته باشد قدرت زیادی شکل می‌گیرد.نوزادی را در یک گهواره در نظر بگیرید، زمانی که شما آن بچه را در آغوش می‌گیرید، قبل از این‌که این کودک حتی بتواند صدای کلام مهربان شما را درک کند، تماس فیزیکی مهربان شما را حس می‌کند.

شما آن کودک را بغل می‌کنید و گرما و عشق را به آن کودک نثار می‌کنید، تحقیقات نشان داده‌اند که زمانی که از کودک مراقبت می‌شود و پدر و مادرش به او عشق می‌ورزند، مغز کودک شروع به رشد و پروش می‌کند و همینطور رشد آن‌ها به شکل مناسبی از نظر فیزیکی هم پرورش می‌باید، قدرت تماس آن‌قدر مهم است که برکت‌ها را انتقال می‌دهد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ دقیقه

حجم

۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ دقیقه

حجم

۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان