دانلود و خرید کتاب هویت رقابتی سایمون آنهلت ترجمه ابوالفضل معصوم‌زاده زواره
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هویت رقابتی اثر سایمون آنهلت

کتاب هویت رقابتی

معرفی کتاب هویت رقابتی

هویت رقابتی مفهومی است که تاثیر بسزایی بر توسعه و رقابت دولت‌ها، مناطق و شهرها دارد. سیمون آنهلت در کتاب هویت رقابتی، این مفهوم را تشریح می‌کند و به مدیریت نوین برند برای ملت‌ها، شهرها و سرزمین‌ها می‌پردازد. ابولفضل معصوم‌زاده زواره و شهاب‌الدین شمس، این کتاب را به فارسی ترجمه کرده‌اند.


درباره کتاب هویت رقابتی

هویت رقابتی مدلی برای افزایش رقابت‌پذیری در دنیاست. این مفهوم از ایده برند و برندسازی به روش خاصی استفاده می‌کند. این مفهوم در درجه نخست زمینه جذب مصرف‌کنندگان، استعدادها، سرمایه و .... فراهم می‌کند. در درجه دوم نیز باعث انتقال این جاذبه به سایرین می‌شود. در نهایت نیز سلایق و ایده‌های متفاوت برای هدفی واحد، متحد شوند. سیمون آنهلت اعتقاد دارد رقابت‌پذیری بیش از برندسازی با هویت ملی و سیاست و اقتصاد در ارتباط است. او در کتاب هویت رقابتی می‌کوشد تا برخی از تجارب علمی، تئوری‌ها، تحقیقات و .... را جمع‌آوری کند و نقش مدیر یا برند را در سیاست و توسعه ملی به تصویر بکشد.

جملاتی از کتاب هویت رقابتی

وجود مدیریت برند در قلب این رویکرد برای رقابت‌پذیری ملی یک مشکل محسوب می‌شود. امروزه بدگمانی‌های زیادی درمورد برند و برندسازی وجود دارد، و به این حقیقت کمکی نمی‌شود و به‌نظر نمی‌رسد هیچ فردی مفهوم واقعی این کلمات را بداند. برندسازی موضوعی است که به‌طور دائمی در رسانه‌ها وجود دارد و ما به‌عنوان مصرف‌کنندگان هر روزه با برندها مواجهیم؛ بنابراین طبیعتا ایده‌ای شخصی درمورد برند و برندسازی داریم. اکثر ما تصور می‌کنیم که برندسازی تقریبا مترادف تبلیغات، طراحی گرافیکی، ترفیع و روابط عمومی است.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب هویت رقابتی، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

فهرست مطالب کتاب هویت رقابتی

  • فصل اول: هویت رقابتی چیست؟
  • فصل دوم: نظریه هویت رقابتی
  • فصل سوم: درک تصویر ملی
  • فصل چهارم: برنامه‌ریزی برای هویت رقابتی
  • فصل پنجم: پیاده‌سازی هویت رقابتی
  • فصل ششم: هویت رقابتی و توسعه
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

قیمت:
۷۶,۷۰۰
تومان