دانلود و خرید کتاب بیداری قهرمانان درون پاتریشیا آدسون ترجمه سیمین موحد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بیداری قهرمانان درون اثر پاتریشیا آدسون

کتاب بیداری قهرمانان درون

معرفی کتاب بیداری قهرمانان درون

بیداری قهرمانان درون نوشته پاتریشیا آدسون کتابی متفاوت در زمینه روانکاوی است که درباره کشف‌های کهن‌الگوهای لازم برای کسب توانمندی، رشد، و تعادل در زندگی دوازده گام معرفی کرده است. دوازده گامی که تحول عمقی در زندگی خود و دیگران ایجاد می‌کنند.

کتاب حاضر به مربیان نشان می‌دهد که چطور از روند رشد فردیت و کهن‌الگوهایی که به این روند کمک می‌کنند در زندگی خودشان و مراجعان‌شان استفاده کنند.

درباره کتاب بیداری قهرمانان درون

آدسون این کتاب را برای استفاده درمانگران نوشته است. این کتاب به این پرسش‌ها پاسخ می‌دهد که حالا که من درمانگر هستم چطور از نظریه‌های مختلف به شکل منسجم در کارم استفاده کنم؟ و حالا که درمانگر هستم نقشم چیست؟ آدسون با استفاده از الگوی سفر قهرمانی در کتاب که ترکیبی از نظریه یونگ و نظریه رشد بود و استعاره‌ای برای روند درمانی است، به این پرسش‌ها پاسخ می‌دهد. سپس نقش درمانگر را روشن کرده و آن را نقش راهنمای سفری می‌داند که فنون درمانی و دخالت‌های مناسب برای وظایف و کارهایی که مراجع می‌خواهد انجام دهد را انتخاب می‌کند.

خواندن این کتاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

نویسنده این کتاب را برای مربیان و یاریگران دیگری (معلمان، والدین، سرپرستان، و مشاوران) نوشته که می‌خواهند با عواطف قدرتمند و مسائل مربوط به رشد انسان بیشتر کار کنند؛ به‌علاوه این کتاب می‌تواند راهنمایی برای روان‌درمانگرانی باشد که در جستجوی راهی برای یادگیری روانشناسی مثبت بر مبنای رشد و نه بیماری هستند.

جملاتی از کتاب بیداری قهرمان درون

اسطوره سفر قهرمانی نقشه‌ای را فراهم می‌کند که ادغام نظریه‌های رشد مختلف را نشان می‌دهد و ما را قادر می‌سازد تا تمام این عناصر را همچون کل واحد و منسجمی درنظر بگیریم. اسطوره در مورد هر فرد بزرگسالی صادق است و داستان عام رشد انسان یا تاریخ طبیعی‌گونه ما یعنی نژاد بشر را بازگو می‌کند. هر شخصی بارها سفر را دوره می‌کند: به‌طور طولی (در تمام طول عمر) و چرخه‌ای (در داخل مراحل مختلف زندگی). هر بار که ما امر آشنا را پشت سر می‌گذاریم، سفر جدیدی را آغاز می‌کنیم. هر گذار زندگی سفری بالقوه است.

در اسطوره، قهرمان با یادگیری طرز مراقبت از خود برای سفر آماده می‌شود، با جنگیدن با اژدهاها و کشف گنج بی‌همتا در مسیر سفر خویش پیش می‌رود و پس از آن بازمی‌گردد تا این غنایم را با اتباع قلمرو پادشاهی قسمت کند. پس این داستان تدارک، جدایی، و بازگشت، وابستگی، استقلال و پیوستگی متقابل است و این‌ها چرخه‌های طبیعی زندگی هستند.

فهرست کتاب بیداری قهرمان درون

پیشگفتار (ویژه مربیان)

دیباچه (ویژه مربیان)

مقدمه

سفر قهرمانی: محتوای آموزش عمیق (ویژه مربیان)

فصل یک: آغاز سفر

دفترچه تمرین فصل ۱: کهن‌الگوهای «من»

متعادل کردن کهن‌الگوهای «من» و تدارک سفر

فصل دو: سفر روح: یافتن مرکز وجودتان

دفترچه تمرین فصل ۲: کهن‌الگوهای روح و یافتن خویشتنِ حقیقی خودتان

متعادل کردن کهن‌الگوهای روح و ادامه سفر

فصل سه: بازگشت مربی و تسهیم توانایی‌هامان با دنیا

دفترچه تمرین فصل ۳: کهن‌الگوهای خویشتن

متعادل کردن کهن‌الگوهای بازگشت

گفتار پایانی

فرهنگ اصطلاحات

منابع

یادداشت‌ها

نظرات کاربران

کاربر ۱۱۶۱۸۷۰
۱۳۹۹/۰۲/۱۶

کتاب فوق العاده ای هست برای کسانی که به حوزه خودشناسی علاقه دارند، پیشنهاد میکنم کتاب صوتی نیمه تاریک وجود رو گوش کنید.

narges_mnym
۱۳۹۸/۰۸/۳۰

یکی از بهترین کتاب هاست که در مورد سفر قهرمانی نوشته شده

شاداب
۱۴۰۱/۰۲/۱۵

این کتاب به معرفی کهن الگوها و اطلاعات کلی در مورد آنها می‌پردازد و تقریبا تا اواسط کتاب برای خواننده عام می‌تواندقابل فهم و مفید باشد. اما از اواسط کتاب به بعد تقریبا تخصصی تر میشود و راهنمایی هایی برای چگونه

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۵)
وقتی ما با خویشتن عمیق‌ترمان در تماس قرار می‌گیریم توانایی درتماس بودن با دنیا را هم به‌دست می‌آوریم.
Zahra Raeesi
«معیار سنجش سفر شما در سال‌های بزرگسالی، سن شما نیست ... معیار حقیقی زندگی شما جایی است که در حالِ تبدیل شدن به یک انسان کامل هستید».
الهام
ما مسئول اعمال خودمان هستیم، نه مسئول واکنش‌های دیگران
Elizee
معصومیت مطلق باعث می‌شود تا استاد را بپرستیم و به‌جای در پیش گرفتن راه خودمان، دنبال استاد بیفتیم.
ar
جستجوگری آغاز فرآیند «فردیت» است که در آن ما شروع به کشف خودمان همان‌گونه که حقیقتآ هستیم، می‌کنیم تا معنای زندگی‌مان را بیابیم. نه معنای زندگی؛ بلکه «معنای زندگی خودمان و جایگاه خودمان در نظام هستی»
maryam mahjoobian
موهبت یتیم، توانایی تجربه کامل عواطف و احساساتی است که به نوبه خود همدلی با دیگران را برای ما ممکن می‌سازد. یتیم به ما نشان می‌دهد که چطور به دیگران بپیوندیم و تشخیص دهیم که همه ما به نحوی زخم‌خورده، آسیب‌دیده و آسیب‌پذیر هستیم. یتیم ما را قادر می‌سازد تا هم از دیگران حمایت کنیم و هم حمایت دریافت کنیم.
احسان رضاپور
اژدهای کمال‌طلبی اغلب اوقات ما را وادار می‌کند فکر کنیم دیگران هم باید کامل باشند و فکر می‌کنیم وظیفه ما این است که دیگران را مطابق معیارهای خودمان درآوریم.
maryam mahjoobian
وقتی ما با خویشتن عمیق‌ترمان در تماس قرار می‌گیریم توانایی درتماس بودن با دنیا را هم به‌دست می‌آوریم.
ar
این کتاب بر اساس ترکیبی از کار کارول س. پیرسون (به‌خصوص بیدار کردن قهرمانان درون و شاخص کهن‌الگوی پیرسون ـ مار) و کار «مؤسسه هودسون» به‌صورتی که در کتاب حرکت زندگی به قلم هودسون و مک‌لین ارائه‌شده استوار است.
سهيل قهرمانی
آمادگی سفر یعنی پرورش قدرت «من» به نحوی که درنهایت ما را قادر سازد تا از وضعیت وابستگی به استقلال برسیم و این وضعیت را در طول سفر حفظ کنیم.
احسان رضاپور

حجم

۹۲۵٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

حجم

۹۲۵٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

قیمت:
۵۸,۸۰۰
تومان