دانلود و خرید کتاب Rostam and Esfandiar مرجان فولادوند ترجمه سیامک مظلومی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب Rostam and Esfandiar

رستم و اسفندیار نام داستانی آشنا برای تمامی فارسی‌زبانان است، مرجان فولادوند رزم رستم و اسفندیار که یکی از داستان‌های حماسی شاهنامه است را برای نوجوانان بازنویسی کرده است. پژمان رحیم‌زاده تصویرسازی این داستان را برعهده داشت و کتاب رستم و اسفندیار Rostam and Esfandiar توسط سیامک مظلومی به انگلیسی ترجمه شد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آن را منتشر کرد.


خلاصه کتاب رستم و اسفندیار Rostam and Esfandiar

رزم رستم و اسفندیار یکی از داستان‌های حماسی، شاهنامه اثر حکیم ابولقاسم فردوسی است. مرجان فولادوند در کتاب رستم و اسفندیار Rostam and Esfandiar، این داستان را به زبانی شیوا برای نوجوان روایت می‌کند. در این داستان اسفندیار شاهزاده کیانی به دستور پدرش به جنگ رستم پهلوان زابل می‌رود. دو پهلوان مدعی تاج و تخت هستند و پیش از رزم هریک دلایل خود برای صحت داشتن حق پادشاهی را بیان می‌کند، اما پس از آنکه هیچکدام نمی‌توانند با زبان دیگری را مجاب کنند به نبرد با یکدیگر مشغول می‌شوند.

خواندن کتاب رستم و اسفندیار Rostam and Esfandiar را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مرجان فولادوند کتاب رستم و اسفندیار Rostam and Esfandiar را برای نوجوانان دوازده تا شانزده سال بازنویسی کرده است. نسخه انگلیسی زبان این کتاب فرصتی است تا نوجوانان انگلیسی‌زبان سایر کشورها نیز با این داستان حماسی و اسطوره‌های ایرانی آشنا شوند.

درباره مرجان فولادوند

مرجان فولادوند نویسنده‌ی خوب کشورمان است که اغلب او را به‌عنوان نویسنده کودک و نوجوان می‌شناسند، درحالیکه در سال‌های گذشته کتاب‌هایی برای بزرگسالان نیز تالیف کرده و به چاپ رسانده است. وی نویسندگی را از نوجوانی و از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرد. در کنار کتاب‌های کودک و نوجوان منتشر شده از وی، در سال‌های گذشته به فعالیت‌هایی همچون سردبیری ماهنامه رشد دانش‌آموز، طراح و سردبیری مجله همشهری بچه‌ها و خبرنگاری و روزنامه‌نگاری مطبوعات نیز فعالیت داشته است.

مرجان فولادوند در سال‌های فعالیت خود، جوایز متعددی نیز کسب کرد، ازجمله برگزیده به‌عنوان طراح و سردبیر بهترین نشریه کودک و نوجوان ازسوی شورای کتاب کودک؛ برگزیده جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان، در بخش یادداشت و سرمقاله؛ برگزیده جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان بخش داستان طنز و به‌عنوان نویسنده برتر جشنواره‌های کتاب بازنگاری در چهل سال اخیر از سوی دانشگاه شیراز. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان