دانلود و خرید کتاب My Beautiful Lulu سحر انوری ترجمه سیامک مظلومی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب My Beautiful Lulu

کتاب لولوی قشنگ من My Beaytiful Lulu داستان مترسکی را روایت می‌کند که به همراه بز مزرعه از محل زندگیشان فرار می‌کنند. این کتاب توسط سحر انواری نوشته شده و سیامک مظلومی آن را به انگلیسی برگردانده است. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نسخه انگلیسی زبان کتاب لولوی قشنگ من My Beaytiful Lulu را منتشر کرد.


خلاصه کتاب لولوی قشنگ من My Beaytiful Lulu

سحر انواری در کتاب لولوی قشنگ من My Beaytiful Lulu داستان مترسکی به اسم لولو را می‌گوید که آرزو دارد دنیا را از بالای کوه ببیند. مترسک داستان با بز مزرعه دوست است و روزی آرزوی خود را به بزی می‌گوید. بزی نیز تصمیم می‌گیرد تا لولو را به آرزویش برساند. برای همین لولو سوار بر بزی شده و از مزرعه فرار می‌کنند تا به بالای کوه برسند. در میان راه بزی خسته و گشنه می‌شود و لولو از کاه بدن خود کنده و به او می‌دهد تا بخورد و سیر شود. بالاخره بزی با لولو به قله کوه می‌رسند، اما لولو بخش زیادی از کاه بدنش را در طول مسیر به بزی داده است.

خواندن کتاب لولوی قشنگ من My Beaytiful Lulu را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب لولوی قشنگ من My Beaytiful Lulu داستانی برای کودکان 3 تا 7 ساله است. سحر انواری به خوبی در قالب داستانی زیبا به موضوع دوستی و از خودگذشتگی در این کتاب پرداخته است. این کتاب توسط افرا نوبهار مصور شده و تصویرسازی جذاب آن بر جذابیت این کتاب برای کودکان افزوده است. ترجمه و چاپ این کتاب به زبان انگلیسی فرصتی است تا کودکان غیرفارسی زبان نیز از این کتاب زیبا لذت ببرند. همچنین اگر کودکی می‌شناسید که درحال آموختن زبان انگلیسی است، خواندن کتاب My Beaytiful Lulu، می‌تواند برایش جذاب باشد. 

نظرات کاربران

Djavad Hosseini
۱۴۰۲/۰۱/۰۶

داستان جالبی از یک دوستی بود و تنها اشکال کتاب نقاشی هایش بود که چندان زیبا و گیرا نبود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان