دانلود و خرید کتاب اسرار خانه‌ی کبوتران سین گوپتا سوب‌هادرا ترجمه شهناز صاعلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب اسرار خانه‌ی کبوتران

اسرار خانه کبوتران نوشته سوب‌هادراسین گوپتا با تصویرگری تاپاس گوها و ترجمه شهناز صاعلی منتشر شده است.

با مطالعه این داستان می‌توان به هندوستان، این کشور پر رمز و راز سفر کرد. توصیف بازا محلی، جشن و عروسی، تفریحات عامه مردم، نمایش‌های سنتی هند، زندگی در مناطق فقیرنشین شهر و روایت دوره استعمار هند توسط انگلستان را باید از ویژگی‌های ممتاز این کتاب دانست.


خلاصه اسرار خانه کبوتران

سه کودک فقیر هندی قهرمان‌های اصلی داستان اسرار خانه کبوتران هستند. سوب‌هادراسین گوپتا ماجرای یک خواهر و برادر به‌ نام‌های امینه و پرویز و پسر همسایه‌شان لاکسمن را روایت می‌کند. این سه بچه به جای رفتن به مدرسه، روزهای خود را در خیابان‌های چاندی چوک می‌گذرانند، چون پدرانشان آن‌قدر درآمد ندارند که آن‌ها را به مدرسه بفرستند. سه کودک به‌طور اتفاقی صاحب انگشتری پر ماجرا می‌شوند و داستان ادامه می‌یابد.

خواندن اسرار خانه کبوتران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب اسرار خانه کبوتران برای گروه سنی د مناسب است. مطالعه این کتاب نوجوانان را با فضای بومی هندوستان آشنا می‌کند و تجربه‌ای بی‌نظیر در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

جملاتی از اسرار خانه کبوتران

او تعدادی از سربازان انگلیسی را سوار بر اسب دیده بود. زیر آفتاب هندوستان، آن‌ها پوستی ناخوش، رنگ پریده و خیس عرق داشتند و چشمانشان بی روح و آبی رنگ بود، اما لباس‌های شیک می‌پوشیدند و بر اسب‌های درشت هیکل سوار می‌شدند. پرویز فکر کرد انگلیسی‌ها آدم‌های مضحکی هستند. پدرش گفته بود انگلستان همیشه سرد و پادشاه آن‌ها یک ملکه است. فکرش را بکن. این سربازان شجاع از یک زن دستور می‌گرفتند! آیا این ملکه بود که آن‌ها را در جنگ رهبری می‌کرد؟ اسم مضحکی هم داشت. پرویز کوشید اسم او را به خاطر بیاورد. بیکتوریا یا چیزی شبیه این. درست همان موقع بوی خوش مزه بریانی و برنج به مشام پرویز خورد و او همه چیز درباره انگلیسی‌ها و ملکه‌شان را فراموش کرد.

نظرات کاربران

Zee
۱۳۹۸/۱۲/۱۹

خلاصه داستان رو در قسمت جزئیات ذکر کردند. ماجرا با نقشه‌هایی که بچه‌ها برای کشف اسرار خانه کبوتران پیاده می‌کنند پیش میره. توصیف جزئیات طوری نیست که آدم رو خسته کنه و داستانش هیجان داره. اگه می‌تونستم این کتاب رو

- بیشتر
💕Adrien💕
۱۳۹۹/۰۹/۰۴

😉😚😁😘😲🌈☁❤ (یعنی حرف نداشت.)

کاربر ۲۴۱۶۴۰۵
۱۴۰۰/۰۶/۲۶

درجه یک جذابیت ۲۰👌👌👌

هادی
۱۳۹۹/۰۵/۱۳

خیلی جذاب بود بهترین کتابی بود که خوندم😂🤣🥰🦄

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۶۷ صفحه

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۶۷ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان