دانلود و خرید کتاب چپکی ها...! غلامرضا پژوال
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چپکی ها...! اثر غلامرضا پژوال

کتاب چپکی ها...!

انتشارات:انتشارات نظری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چپکی ها...!

کتاب چپکی‌ها، شامل طنزهای مختلف با موضوعاتی گوناگون بوده و غلامرضا پژوال آن را به رشته تحریر درآورده است. انتشارات نظری کتاب چپکی‌ها را که درون مایه طنز دارد، منتشر کرده است.


درباره کتاب چپکی‌ها

کتاب چپکی‌ها مجموعه‌ای از موضوعاتی است که هر روز در زندگی با آن روبرو می‌شویم. غلامرضا پژوال این اتفاقات را به زبان طنز بیان کرده است. غلامرضا پژوال در کتاب چپکی‌ها مجموعه‌ای از تناقضات جالب و عادی که در زندگی شما وجود دارد را به‌گونه‌ای در کنارهم قرار می‌دهد که شما از خواندنشان لذت ببرید. به‌عنوان مثال تابه‌حال دقت کرده‌اید که حتی میان توصیه‌های پزشکی، پزشکان مختلف نیز تفاوت وجود دارد، پزشکان قلب و عروق می گویند غذاهای چرب و چلیب نخورید و پزشک مفاصل توصیه میکند غذاهای چرب برای مفاصل خوب و مفید است.

جملاتی از کتاب چپکی‌ها

طی بررسی و تحقیقات بعمل آمده در این چند ساله، تعداد جوایزی که تبلیغ شده و قرار بوده؛ داده شود بالای ۸۰ میلیون جایز بوده است، یعنی به تعداد جعمیت کشورمان، هیچ می توانسته از آن بهرمند شوند، بلکه از این جوایزه قرعه کشی می توانست به کشورهای همسایه نیز اهداء شود حالا چرا این بشر به راحتی گول خورده و از چاله به چاه سرنگون و سرکار گذاشته می شوند؛ چه دلیل و دلایلی دارد فعلا کسی با هر مدرک و تخصصی جواب گو نیست!

ظاهراً کسانی که جوایز با ارزشی (به زعم خودشان) را با فن و فوت خاص تبلیغاتی، جهت قرعه کشی اعلام می نمایند برای خودشان حساب و کتاب جداگانه و فرمول های ریاضی آنان از نوع بشر خارج و مخصوص کرات دیگر است! به طور مثال: مثلاً ۱۳۹۵ خودرو قرار است قرعه کشی شود؛ احتمالا مسئول قرعه کشی همیشه فرمولی دارد تا جایزه ندهد ومخترع و ابداع کننده این فرمول کسی نیست به جزء خودش! بدین سان عدد ۱ سمت چپ مجموع کل قرعه کشی را به خاطر نحس بودن، عدد ۳ را به خاطر فرد بودن، عدد ۹ را به خاطر نمرات دوره‌ی مدرسه اش که می گرفته و همیشه از این عدد تنفر دارد، حذف می نماید و می ماند عدد ۵ و ۵ خودرو را هم سهم خاله و دایی و عمه و مادر زن و پدرزن می شود و قرعه کشی با عدالت تمام و خیر و خوشی به اتمام می رسد. درست است که برنده نشده اید ولی همیشه شما امیدوار و چشم به راه خواهید بود (درناامیدی بسی امید...). «برای خواندن جملات بیشتری از کتاب چپکی‌ها، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.»

نظرات کاربران

محمدرضا
۱۳۹۸/۱۲/۲۹

شاید روحیه طنز خوانی بنده یکم داغون شده ☹️ عملا هیچ واکنشی نسبت به محتوای کتاب نداشتم به هر حال نویسنده سعی در اصلاح مشکلات جامعه داشته و سعی کرده با نگارش طنز تلنگر بزنه ولی خب موضوعات کلیشه ای بود 🤷‍♂️ و اینکه

- بیشتر
Mohamad Matin Mohebi
۱۴۰۰/۱۰/۰۱

بدک نیست نه می خندونه نه گریه میندازه

Sana
۱۴۰۲/۰۹/۱۳

در حد متوسط بود نه طنز خیلی قوی و فاخری داشت و نه مبتذل.

Ms.vey
۱۳۹۹/۰۲/۲۳

طنز اجتماعی تلخ با حجم کم👌❤

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
کلمه پیاده رو در ایران و یونان و رم باستان معانی گوناگون و مختلفی داشته است و کاربرد آن مغایر و منحای عصر حاضر بوده است. در قدیم الایام پیاده نظام و پیاده سوار، جزء جنگ جویان و سپاهیان بوده اند. اصطلاح ((پیاده رو))، در اصل پیاده نرو بوده است که نمی دانم کدام آدم شیر پاک خورده‌ای حرف ((ن)) آن را قیچی کرده است و آیا این موضوع را با سوء نیت و یا سهواً انجام داده، مدرک قابل قبولی در دست نیست! عزیزان دل‌بند باید بدانند که پیاده رو در اصل جای موتور سواری، پارک کردن موتور سیکلت و بساط پهن کردن و هر چیزدیگری که دارای کردن است، جایش در پیاده رو قرار دارد! چه کسی اظهار داشته که آدم ها باید در ایران از پیاده رو تردد و استفاده نمایند؟ انسان، آدم (البته در کشور خودمان) اصلاً و اساساً حق ندارد در پیاده رو راه برود، شهروند های محترم می بایست همواره سوار تاکسی و یا خودرو باشند و اگر از پیاده رو جهت تردد خشک و خالی استفاده نمایند ظلم بزرگی در حق موتور سوارانی است که در پیاده رو در حال تردد هستند و ضمناً اجحاف بزرگتر در حق مغازه دارانی که هم مغازه را خریده و هم پیاده رو و هم خیابان را...!
emily
قضیه آن فردی شده که می‌خواست برود حمام و وقتی پایش را توی حمام گذاشت، آب قطع شد؛ و بنده خدا گفت امسال هم حمام قسمت من نشد!
Ms.vey
تو شب و موقعی که همه خواب هستند لذتی صد چندان دارد! بوق زدن به صورت تکی مد نظرما نیست، بلکه بوق زدن‌های مداوم و ممتد و پی در پی! و هر چقدر بوق زیاد بزنید مشخص است فهم و شعور بالایی دارید! برای سبقت گرفتن، برای سلام کردن، برای خدا حافظی، برای فحش دادن، برای تشکر و خلاصه تا می توانید بوق بزنید چون خودرو را با بوق خریداری نموده‌اید و اصلاً خودرو بدون داشتن بوق حرکت نمی‌کند! پس کمالات، کلاس، اخلاق، فهم و شعورخود را با زدن بوق زیاد برای همشهریان عزیز به نمایش بگذارید!
Ms.vey
حال اگر در جامعه سن ازدواج بالا رفته و آمار ازدواج پایین آمده و آمار طلاق افزایش یافته؛ مربوط به خرید سبزی بسته ای و آماده و عدم توجه به پاک کردن سبزی به صورت دورهمی و فراموشی این سنت و فرهنگ ناب است و تا وقتی بانوان عزیز و گرامی این رسم و سنت را احیاء ننمایند ((همین آش است و همین کاسه...!))
Ms.vey
بالا غیرت تن کسی اعتراض نکند.
محمدرضا
طی بررسی و تحقیقات بعمل آمده در این چند ساله، تعداد جوایزی که تبلیغ شده و قرار بوده؛ داده شود بالای ۸۰ میلیون جایز بوده است، یعنی به تعداد جعمیت کشورمان، هیچ می توانسته از آن بهرمند شوند، بلکه از این جوایزه قرعه کشی می توانست به کشورهای همسایه نیز اهداء شود حالا چرا این بشر به راحتی گول خورده و از چاله به چاه سرنگون و سرکار گذاشته می شوند؛ چه دلیل و دلایلی دارد فعلا کسی با هر مدرک و تخصصی جواب گو نیست!
Ms.vey
فقط خنده و دهان را تا بنا گوش باز کردن مخصوص دیگران، بهتر از خانواده است! لطفا وقتی به اعضای خانواده رسیدید سریعاً اخم نموده و سگرمه‌هایتان را طوری درهم بکشید تا جلوی چشم خود را نبینید.
Ms.vey

حجم

۱۶۴٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۱۶۴٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۴,۰۰۰
تومان