دانلود و خرید کتاب داستان های کوتاه غضنفر (خنده درمانی) غلامرضا پژوال
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب داستان های کوتاه غضنفر (خنده درمانی) اثر غلامرضا پژوال

کتاب داستان های کوتاه غضنفر (خنده درمانی)

انتشارات:انتشارات نظری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب داستان های کوتاه غضنفر (خنده درمانی)

کتاب داستان های کوتاه غضنفر (خنده درمانی) نوشتهٔ غلامرضا پژوال است و انتشارات نظری آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب داستان های کوتاه غضنفر (خنده درمانی)

کتاب داستان های کوتاه غضنفر (خنده درمانی) از جمله داستان‌های کوتاه غضنفر است که موضوعات آن از بین هزاران معضل و مشکلات اجتماعی انگشت‌نمایی و مته را واقعاَ بر خشاش نهاده تا شاید تلنگری باشد برای هوشیاری و رفع معضلات مربوط.

همان‌طور که شاعر در شعر فوق انتظار دارد شعرهایش برگ زمانه را تغییر دهند، رسالت و اهداف هر هنرمند در قبال جامعه‌اش تغییر و استفادهٔ بهینه از محصولات فرهنگی نه فقط به عنوان سرگرمی و تفریح، بلکه عمل و به‌کارگیری در رفتار و کردار بیشتر مد نظر است و هنرمند در هر سطح و سیاقی تشویق و ترغیب به فعالیت بیشترو تلاش مصرانه بر موضوعات جدید خواهد بود. 

خواندن کتاب داستان های کوتاه غضنفر (خنده درمانی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران نوشته‌های طنز پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب داستان های کوتاه غضنفر (خنده درمانی)

«(... زوجین بدون داشتن کارت مهارت نمی توانند ازدواج کنند و می بایست قبل از عقد، این دوره را طی و کارت آن را ارائه نمایند.)

(مسئول دفتر امور بین الملل و داخلی ازدواج سهل و مشاور راهبردی مبارزه با ازدواج های خشن و به دور از بروکراسی اداری...).

توجه توجه توجه:

(قابل توجه شاه داماد های عزیز و نو عروسان گل، اگه این دوره مهم، حساس، راهبردی و استراتژیک را طی نکنید پشت گوش خود را خواهید دید، ولی مراسم عروسی را لا غیر).

همان طوری که مستحضرید و عنایت دارید، تمام مشکلات و نارسایی ها و کمبودهای جوانان عزیز و گرامی حل گردیده و به یاری پروردگار هیچ گونه ملال و گرفتاری، قوز بالا قوز دیگری وجود ندارد... الا مگر کارت مهارت ازدواج ... که زوج و زوجین می بایست با همت وافر و صبورانه این دوره را با موفقیت و با معدل بالا طی و کارت مربوطه را اخذ نمایند.

البته سالیان، سال است که فکر خلق الله به این موضوع معطوف، و ذهن همه را مشغول نموده، و تاکنون هیچ آدم با سواد و بی سوادی جواب درست و حسابی و در خور توجهی به آن نداده، هیچ ـ بلکه باعث سر در گمی این معمای مبهم شده است!

حتما شما بارها و بارها، روی این موضوع تفکر نموده و بدلیل بیکاری و یا احیاناً به خاطر تفننّ و یا حس کنجکاوی و یا رفع اِبهام بشریت با ماشین حساب، چرتکه و ابر رایانه حساب کتاب نموده اید، تحقیق و بررسی کرده اید ـ شک ندارم ـ متوجه نشدیدـ بعله درسته ... آمار دخترها و پسرهای مجرد...!

فعلاً به مغز و مخچه مبارک فشار نیاورید! و دندون روی جگر بگذارید... جگر...

گاهاً بررسی و تحقیق خود را با آمار گرفتن، از دخترها و پسرهای مجرد فک و فامیل آغاز و آن را به مونث و مذکران در و همسایه تعمیم می دهید و مختان سوت و حتی منفجر می شود از این همه مجردهایی که در اطراف می بینید.!!!

خُب حالا یه نصیحت از هر نوع که خودت دوست داری! دوستانه، برادرانه، هم وطننانه، همشهریانه و... اصل نصیحت: حتماً و حتماً، موقع تعطیلی مدارس دخترانه از آن جا رد نشوید! چرا مگه جرمه؟ نخیر آدم با هوش!

چون با دیدن سیل خروشان این همه دختر که همزمان مثل مور و ملخ بیرون می پرند؛ مغزتان کاملاً با نون مایه بربری تلیت خواهد شد و با نا امیدی از خود خواهید پرسید: بار پروردگارا برای این همه دختر از کجا شوهر ساخته و یا مونتاژ خواهد شد.

و بر عکس این موضوع هم صدق خواهد کرد! چطور؟ وقتی از کنار یه مدرسه پسرانه موقع تعطیل شدن و بیرون جهیدن اُونها، که هر کدام با زدن بر سر و کله هم، دنیایی برای خود دارند، حتماً خواهی گفت: بار پروردگارا برای این همه پسر از کجا عروس می فرستی!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۹۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان