دانلود و خرید کتاب روزی که مداد شمعی ها دست از کار کشیدند درو دیوالت ترجمه رضی هیرمندی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روزی که مداد شمعی ها دست از کار کشیدند اثر درو دیوالت

کتاب روزی که مداد شمعی ها دست از کار کشیدند

معرفی کتاب روزی که مداد شمعی ها دست از کار کشیدند

روزی که مداد شمعی‌ها دست از کار کشیدند کتابی مصور برای کودکان است که در آن کودکی به نام دانکن نامه‌هایی از زبان مداد شمعی‌هایش دریافت می‌کند. درو دیوالت نویسنده این کتاب است و رضی هیرمندی آن را به فارسی ترجمه کرده است.

روزی که مدادشمعی ها دست از کار کشیدند با به‌کارگیری تصویری خلاقانه در قالب ١٢ نامه به شکل هوشمندانه‌ای با کودکان ارتباط برقرار می‌کند و در پایان در قالب یک نقاشی خلاقانه راهکاری قابل تامل ارائه می‌دهد. جسارت در بیان نظریات و احساسات، گفت‌و‌گو برای حل مشکل، ارائه راهکار جمعی و خلاقیت درس‌هایی است که این کتاب برای مخاطب خود دارد.


خلاصه کتاب روزی که مداد شمعی‌ها دست از کار کشیدند

درو دیوالت در داستان روزی که مداد شمعی‌ها دست از کار کشیدند داستان پسری به نام دانکن را روایت می‌کند که روزی در کلاس مدرسه به سراغ جعبه مداد شمعی خود می‌رود تا نقاشی بکشد اما به‌جای مداد شمعی با دسته‌ای نامه روبرو می‌شود که روی آن‌ها نام او نوشته شده است. هرکدام از رنگ‌های مداد شمعی در نامه‌ای با دانکن صحبت می‌کنند و علت دست کشیدن از کار را به وی توضیح می‌دهند.

خواندن کتاب روزی که مداد شمعی‌ها دست از کار کشیدند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

خواندن کتاب روزی که مداد شمعی‌ها دست از کار کشیدند، تفکر گفت‌وگو و حل مساله را به کودکان می‌آموزد. خواندن این کتاب را به کودکان کلاس اول تا ششم دبستان توصیه می‌کنیم.

جملاتی از کتاب روزی که مداد شمعی‌ها دست از کار کشیدند

یک روز توی کلاس، دانکن رفت تا مداد شمعی‌هایش را بردارد ولی با یک دسته‌نامه روبرو شد که روی تمام آن‌ها اسم خودش نوشته شده بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه