دانلود و خرید کتاب لوطی و آتش رحیم مخدومی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب لوطی و آتش اثر رحیم مخدومی

کتاب لوطی و آتش

نویسنده:رحیم مخدومی
انتشارات:انتشارات صریر
امتیاز:
۴.۳از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب لوطی و آتش

لوطی و آتش اثری از رحیم مخدومی است. 

این کتاب را انتشارات صریر منتشر کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

درباره‌ی کتاب لوطی و آتش

لوطی و آتش، مجموعه داستانی بر اساس زندگی سردار شهید حسن باقری است. 

کتاب لوطی و آتش در پنج بخش زندگی شهید حسن باقری، تنها استراتژیست دفاع مقدس را روایت می‌کند. از همان ابتدا که ساکن محله‌ای در خراسان بوده تا زمانی که بر خلاف تمام افرادی که فقط ادعای لوطی‌گری دارند، موفق می‌شود زنی را از چنگال آتش‌سوزی نجات دهد. این کتاب زندگینامه‌ای در قالب داستان است که لطف خواندنش را چند برابر می‌کند. 

کتاب لوطی و آتش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

لوطی و آتش برای افرادی که علاقه‌مند به خواندن داستان‌هایی از زندگی رزمندگان دفاع مقدس و شهدای جنگ هستند، جذاب و خواندنی است. 

درباره‌ی رحیم مخدومی

رحیم مخدومی در سال ۱۳۴۵ در ورامین به دنیا آمد. او که از همان دوران دبستان به نوشتن میل و اشتیاق داشت، در مسابقاتی که از طرف اداره ی آموزش و پرورش در مدارس برگزار می شد، شرکت می نمود.

در سال های دبیرستان در رشته حسابداری به تحصیل پرداخت. او از سن ۱۷ سالگی تا پایان سال ۱۳۶۷ به طور متناوب، در شش نوبت در صحنه های جنگ تحمیلی حضور داشت. مخدومی نوشتن در قالب کتاب را از سال ۱۳۶۸ آغاز نمود.

رحیم مخدومی تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی در رشته ی امور تربیتی ادامه داده و اکنون به کار تدریس مشغول است. در عین حال با بسیج، سپاه، جها دسازندگی و سازمان تبلیغات اسلامی همکاری داشته است. در حوزه ی ادبیات دفاع مقدس درزمینه خاطره نگاری، رمان، داستان کوتاه و نمایشنامه آثار بیشماری را پدیدآورده است.

جملاتی از کتاب لوطی و آتش

نمی‌دانی چه سرنوشتی در انتظارت است. به خانه‌ای کوچک و کلنگی می‌رسی. درِ چوبی‌اش باز است و سر در را چراغانی کرده‌اند. امروز سالروز تولد امام حسین (ع) است. تو انتظار داری صدای جشن و سرور بشنوی، اما از خانه صدای ناله می‌آید. صدای نالهٔ زنی جوان! کالسکه‌ای از راه می‌رسد. مردِ جوان همسرش را به طرف کالسکه می‌آورد تا زود به مریضخانه برساند. حالا تو آن همه ترس را فراموش کرده‌ای. چرا که فکر می‌کنی به زودی ترس بزرگتری به سراغت خواهد آمد، اما صدای اذان می‌آید. ناگهان دریچهٔ سخاوت آسمان گشوده می‌شود، رعدی می‌آید و برقی و... باران!

فرش سفید خیابان به زلالی اشک جاری می‌شود در جوی‌ها. آن‌گاه صدای ونگ نوزاد با رعد در هم می‌آمیزد و تو تازه می‌فهمی وقتی بیم و امید به هم بیامیزد، چه پدیدهٔ زیبایی رخ می‌نماید!

تو تازه می‌فهمی در این کوچه می‌خواهند درسی به تو بدهند به نام بشارت و انذار...

نظرات کاربران

مرتضی علی
۱۴۰۲/۰۲/۳۰

کتاب بسار خوب و تاثیر گذاری است واقعا شهید حسن باقری اعجوبه بودند

عاشق کتاب
۱۴۰۰/۰۷/۱۳

چه قدر عالی بود بعضی شهدا خیلی خاصن این شهید خیلی جالب بود شهید حسن باقری نوزاد هفت ماهه ای به شدت لاغر و ظریف که غذاش یه قطره شیر بوده و از شدت نحیف بودن بدنش رو با پنبه

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
«دشمن برای حفظ شهری که از خودش نیست، همهٔ توانشو گذاشته. آیا ما برای آزادسازی شهری که از خودمونه، همهٔ توانمون رو به کار گرفتیم؟ اگر اسم کار خودمونو جهاد فی سبیل الله گذاشتیم و ادعا می‌کنیم که بر حقیم، باید پای هزینه‌اش بایستیم. جبههٔ حق در کربلا از هفتاد و دو نیروی پای کار، همه رو در راه حق فدا کرد...»
مشتاق شهادت
رفقا! بیچارگی در نمرهٔ جیم نیست. بیچارگی در نوکری مسلمان‌هاست. آن هم برای چه کسی؟ صهیونیست‌ها! از جیم تا الفمان، همه نوکریم. تازه وقتی الف می‌شویم، نوکری‌مان غلامانه‌تر می‌شود. بیچارگی در این است که صهیونیست‌ها چشم در چشم شما، دست در جیبتان کنند تا پول فاکتور سلاح‌هایی را بپردازند که سینهٔ برادران مسلمان شما را در فلسطین دریده است...
مشتاق شهادت

حجم

۶۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۶۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان