دانلود و خرید کتاب سطح عمیق سیدحمزه حسنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب سطح عمیق

کتاب سطح عمیق، روایت داستانی از توسعه و تجاری‌سازی یک فناوری است که به قلم سید حمزه حسنی و سید مجتبی قافله‌باشی تالیف شده است. در این کتاب داستانی واقعی از موفقیت دو پژوهشگر حوزه فناوری را خواهید خواند.

درباره کتاب سطح عمیق

کتاب سطح عمیق، روایتی از تجاری‌سازی و توسعه فناوری از دل فعالیت‌های دانشگاهی در حوزه فناوری نانو است. با خواندن این کتاب با ذاستان موفقیت ساخت یک دستگاهی پوشش‌دهی و سپس تجربه‌های تجاری‌سازی این دستگاه آشنا خواهید شد.

خواندن کتاب سطح عمیق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر شما نیز موفقیتی در زمینه ساخت فناوری دارید، اما در تجاری‌سازی آن مشکل دارید، خواندن کتاب سطح عمیق به شما کمک خواهد کرد تا با بهره‌گیری از تجارب افرادی که این مسیر را با موفقیت طی کرده‌اند، این مسیر را صحیح بپیمایید.

جملاتی از کتاب سطح عمیق

«دستگاه را روشن کردم و به عقربه آن خیره شدم. اما هیچ اتفاقی نیفتاد! دوباره همه چیز را بررسی کردم و باز دستگاه را راه انداختم. باز هم هیچ اتفاقی نیفتاد. حسابی کلافه شده بودم و نمی دانستم کجای راه را اشتباه آمده ام! قدم زنان، یکی دو بار طول آزمایشگاه را طی کردم و بخشهای مختلف کار را در ذهنم مرور کردم؛ همه چیز در جای خودش بود و فشارسنج باید جواب می داد! مأیوس و حیران نیم نگاهی به دستگاه انداختم. آنچه میی دیدم را باور نمی کردم! عقربه فشارسنج در حال حرکت بود و این یعنی فشارسنج دست ساز من به درستی کار می کرد.» برای خواندن جملات بیشتری از کتاب سطح عمیق، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید. 

فهرست کتاب سطح عمیق

• فصل اول: نعمت محرومیت؛ ریشه‌های رشد و یادگیری

• فصل دوم: دست تقدیر؛ اولین تجربه‌های توسعه فناوری و تجاری‌سازی

• فصل سوم: خودکفایی؛ ساخت اولین دستگاه پوشش‌دهی

• فصل چهارم: طریق استادی؛ تعمیق و تکمیل توانمندی‌های ساخت

• فصل پنجم: اسب زین شده؛ ایجاد بستر حقوقی و تأسیس شرکت

• فصل ششم: تغییر استراتژی؛ تولید دستگاه‌های پوشش‌دهی رومیزی

• فصل هفتم: عبور از خشکسالی؛ توسعه بازار داخلی در تلاطم محیط کسب و کار

• فصل هشتم: آن سوی مرزها؛ تجربیات توسعه بازار خارجی

نظرات کاربران

maryhzd
۱۳۹۹/۰۹/۲۵

کتاب خیلی خوب و مختصر و مفیدی بود. آدم را به مطالعه بیشتر در این حوزه های اقتصاد فن آوری ترغیب میکنه. اما انتشار کتاب با این فرم در طاقچه، و با این قیمت، یه مقدار بی انصافیه. واقعا چشمم

- بیشتر
H.B
۱۴۰۱/۰۳/۰۲

برای افرادی که به کسبوکار،دانش بنیان و استاراپ ها علاقه دارن پیشنهاد میکنم حتما بخونید مسیر راهی که خودشون و کسب وکارشون طی کردن رو از دانشجویی تا چندسال اخیر با جزییات بیان شده

montazer2020
۱۳۹۸/۱۰/۱۸

چرا epub نمیذارید؟؟؟!!! این که همش متنه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۰)
توانایی‌های علمی در حصار تنگ نمرات درسی نیست.
هدی✌
آن روزها به این می‌اندیشیدم که عدم موفقیت در انتقال به دانشگاه اصفهان از الطاف خداوند بوده است. چرا که حضور در دانشگاه شریف، هم زمینه آشنایی و ازدواج با همسرم را فراهم کرده بود و هم می‌توانست فرصت‌های شغلی بسیار بهتری را به دنبال داشته باشد.
H.B
فهمیده بودم که باید عاقلانه‌تر ریسک کنم و هرگز با دو پایم عمق رودخانه را اندازه نگیرم!
هدی✌
برای ثبت‌نام در پژوهشکده نانو می‌بایست معدل مقطع لیسانس داوطلبین ـ بدون احتساب نمره پروژه پایانی ـ بالاتر از ۱۵ می‌بود. این در حالی بود که من توانسته بودم در این مقطع با معدل ۱۴.۹ فارغ‌التحصیل شوم. همین اختلاف ناچیز مرا در غربال اولیه پذیرش گیر انداخت. همچون کوه‌نوردی که به قله صعود کرده اما پرچم را در کوهپایه جا گذاشته است، مبهوت ماندم.
هدی✌
تجربه همکاری با فنوم به من نشان داد که حداقل در کالاهای فناورانه، صرف مزیت قیمت و یا حضور پراکنده و غیرمستمر در نمایشگاه‌های بین‌المللی نمی‌تواند راهگشای صادرات باشد. بلکه فراتر از تمام عوامل، اثبات اعتبار و قابلیت اعتماد است که می‌تواند رابطه تجاری بلندمدتی را رقم بزند.
H.B
حالا می‌شود با احتیاط سر را بالا گرفت؛ اما نه برای تماشای مانور بی‌پاسخ موشکها و جنگنده‌های دشمن در آسمان شهر؛ بلکه برای حس لحظه‌ای که دانشجوی وطنی، سرپوش دستگاه آزمایشگاهی‌اش را برمی‌دارد و در گوشه‌ای از آن، نامی از کشورش را به چشم می‌بیند.
هدی✌
می‌شود کارهای بزرگتری انجام داد؛ مشروط بر آنکه جوانان وارد میدان عمل شوند. به شرط آنکه پیشکسوتان، راهنمایی و پشتیبانی این استعدادها را فریضه خود بدانند
هدی✌
وجود تحریم‌ها هر بار، دست شرکت‌های خارجی را از دست ما جدا می‌کرد و مانع از شکل‌گیری همکاری مستمر می‌شد؛ هر بار که معامله‌ای صورت می‌گرفت، در ارسال محصول و عمدتاً در دریافت پول دچار مشکل می‌شدیم. لذا طرف‌های خارجی، از همکاری با ما منصرف شده و عطایش را به لقای آن می‌بخشیدند.
هدی✌
متوجه شدم اولین تصویری که مشتری از شرکت تولیدکننده به ذهن می‌سپارد، نقش تعیین‌کننده‌ای بر استمرار همکاری‌ها دارد.
هدی✌
آن‌چه همکاری تجاری را تداوم می‌بخشید، تعهد تولیدکننده به رفع دغدغه‌های حال و آینده مشتری بود.
هدی✌

حجم

۴۵۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

حجم

۴۵۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

قیمت:
۶,۵۰۰
تومان