دانلود و خرید کتاب روایت بی صدا سید مجتبی قافله‌باشی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب روایت بی صدا

روایت بی‌صدا داستان توسعه و تجاری‌سازی یک فناوری را توسط یک استاد دانشگاه، نقل می‌کند. سید مجتبی قافله‌باشی، ســــید حمزه حسنی و مسعود جلیل‌وند خسروی در کتاب پیش‌رو تلاش‌های دکتر رضا باقری از اساتید دانشگاه صنعتی شریف را به رشته تحریر درآورده‌اند.


خلاصه کتاب روایت بی‌صدا

سید مجتبی قافله‌باشی، ســــید حمزه حسنی و مسعود جلیل‌وند خسروی در روایت بی‌صدا، داستان پر پیچ و خم یک کارآفرینی را روایت می‌کنند. این داستان ما را با عمق واقعیت‌های این مسیر و رسوخ فناوری در صنعت آشنا می‌کند. نویسندگان در این کتاب، داستان زندگی دکتر رضا باقری یکی از استادان دانشگاه و کارآفرینان کشور را بازگو می‌کنند. او شرکتی دانش‌بنیان را تاسیس کرد و برای این کار بزرگ، مسیر پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت. باقری اکنون به‌عنوان یکی از کارآفرینان موفق دانشگاهی کشور شناخته می‌شود که فناوری جدیدی در حوزه علم مواد را تجاری کرده است.

خواندن کتاب روایت بی‌صدا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب روایت بی‌صدا را به علاقمندان کارآفرینی و فعالیت‌های نوآورانه پیشنهاد می‌کنیم.

جملاتی ازکتاب روایت بی‌صدا

پس از سال‌ها اقامت در آمریکا، او در حالی به کشور باز می‌گشت که به دانش تولید انواع پلیمرها مسلح شده بود. او در این مدت به نقش خود در ارتقای صنعتی کشور اندیشیده و اهدافی فراتر از عضویت در هیئت علمی دانشگاه‌ها وتولید مقالات علمی را مد نظر قرار داده بود. لذا سه سال پس از عضویت در هیات علمی دانشکده مهندسی و علم مواد دانشگاه صنعتی شریف، در سال 1379 گروه پلیمر دانشکه را راه‌اندازی کرد. اما این به تنهایی نمی‌توانست کافی باشد. او به دنبال ایجاد ارتباط موثری میان دانشگاه و صنعت بود؛ تعاملی که ارمغانش، از پایان‌نامه‌های خاک خورده در قفسه کتابخانه‌ها فراتر رفته و به حل مسائل اساسی صنعت بیانجامد.

آن‌چه دکتر باقری در آمریکا مشاهده کرده بود فراتر از آموزش و تحصیل بود؛ او ارتباط دانشگاه با صنعت را از نزدیک لمس کرده و دیده بود که چگونه شرکت‌های کوچک و بزرگ صنعتی با دانشگاه‌ها همکاری می‌کنند.؛ چگونه مسائل صنعت در قالب قرارداد پژوهش یا سرمایه‌گذاری بلندمدت، به دانشگاه می‌آید و چگونه ساز و کارهای دانشگاه، اساتید و دانشجویان را به حل چالش‌های بنگاه‌های صنعتی ترغیب می‌کند.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب روایت بی‌صدا، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید

فهرست کتاب روایت بی‌صدا

• فصل اول: تکاپوی استاد؛ زمینه‌های ایجاد یک شرکت دانش‌بنیان

• فصل دوم: آب در کوزه، مکاری دو گروه صنعت وحید و پارساپلیمر

• فصل سوم: مواهب صناعت؛ چالش‌ها و مسائل تولید

• فصل چهارم: آهنگ فروش؛ چالش‌های فروش و بازاریابی محصول فناورانه

• فصل پنجم: آن سوی لوله؛ پارساپلیمر در مسیر رشد

نظرات کاربران

علی پورمیرزایی
۱۳۹۹/۰۱/۱۵

عالی و جذاب

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۴۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۸۵ صفحه

حجم

۸۴۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۸۵ صفحه

قیمت:
۶,۰۰۰
تومان