دانلود و خرید کتاب جانی دالر ترجمه جلال نعمت‌اللهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جانی دالر اثر جلال نعمت‌اللهی

کتاب جانی دالر

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب جانی دالر

جانی دالر مجموعه داستان‌هایی پلیسی-جنایی از سری داستان‌های خارجی انتشارات امیرکبیر است که جلال نعمت‌الهی آن‌ها را ترجمه کرده است.

خلاصه کتاب جانی دالر

جانی دالر کارآگاه یک مجموعه پلیسی بود که در دهه‌های ۵۰ و ۶۰ میلادی از شبکه‌های رادیویی آمریکا پخش می‌شد و شهرتی جهانی بدست آورده بود. چند سال بعد از آغاز پخش این مجموعه از رادیو امریکا، رادیو ایران هم این مجموعه را به صداپیشگی مرحوم حیدر صارمی منتشر کرد که مخاطبان زیادی داشت و مدت‌ها ادامه پیدا کرد. کتاب حاضر هم بعضی از قصه‌های مجموعه جانی دالر را با ترجمه زیبا و روان جلال نعمت‌الهی در اختیار علاقه‌مندان گذاشته است.

خواندن کتاب جانی دالر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر به داستان‌ها پلیسی و جنایی هیجان‌انگیز علاقه دارید . داستان های جانیدالر برایتان جذاب خواهد بود.

جملاتی از کتاب جانی دالر

اتومبیل همچنان تاریکی را می‌شکافت و به چاه‌های قیری که در حومهٔ شهر وجود دارند، نزدیک می‌شد. زن که ایوون هاردینگ نام داشت، بالاخره نتوانست بیش از این طاقت بیاورد، کنجکاوی بر ترسش غلبه کرد و درحالی‌که صدایش آشکارا می‌لرزید، پرسید: هارولد، توی این هوای توفانی مرا به کجا می‌بری؟

هارولد خنده‌ای طولانی سر داد. قهقههٔ خشکی زد، خندهٔ وی به خندهٔ آدم‌های مست‌و عصبانی و ناراحت شباهت داشت.

خب معلوم بود که در زیر این قهقهه می‌خواهد رازی را مخفی کند و جواب داد:

می‌خواهم تو را به یک سفر طولانی ببرم، شاید هرگز از این سفر برنگردی! دست و پای ایوون به لرزه درآمد. در یک‌لحظه از برق چشم‌های شوهر خود، به تصمیم خطرناک وی پی‌برد، لحظه‌ای سرش روی سینه‌اش خم شد و در این حال موهای بلندش بر روی صورتش ریخت، ولی ناگهان سر خود را بلند کرد و با صدای بلند و فریاد مانندی گفت: هارولد خوب گوش کن، اگر فکر خطرناک و بدی به کله‌ات زده است، بهتر است آن را از مغز خود بیرون بکنی، برای اینکه پلیس از تمام کارهای تو اطلاع دارد، من با پلیس تماس گرفته‌ام و آن‌ها می‌دانند که تو می‌خواهی چکار بکنی، هارولد به‌جای آنکه جوابی بدهد در کنار چاه‌های قیر ترمز کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۳۶ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۳۶ صفحه