دانلود و خرید کتاب آن سوی سرزمین‌های شعله‌ور؛ جان کریستوفر (سه‌گانه‌ی اول، جلد دوم) جان کریستوفر ترجمه حسین ابراهیمی (الوند)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آن سوی سرزمین‌های شعله‌ور؛ جان کریستوفر (سه‌گانه‌ی اول، جلد دوم) اثر جان کریستوفر

کتاب آن سوی سرزمین‌های شعله‌ور؛ جان کریستوفر (سه‌گانه‌ی اول، جلد دوم)

معرفی کتاب آن سوی سرزمین‌های شعله‌ور؛ جان کریستوفر (سه‌گانه‌ی اول، جلد دوم)

در جلد دوم از سه‌گانه «شمشیر ارواح» جان کریستوفر، لوک پری که حالا برادر شهریار وینچستر و پرنس خوانده می‌شود، به همراه ادموند و گارد سلطنتی راهی آنسوی سرزمین‌های شعله‌ور می‌شود تا شگفتی‌های آن را ببیند.

در در آن سوی سرزمین‌های شعله‌ور قهرمان داستان به شهرش باز می‌گردد و بعد به عنوان نماینده برادرش که شهریار است با عده‌ای از سپاهیان به آن سوی سرزمین‌های شعله‌ور که تاکنون کسی نتوانسته برود، راهی می‌شود و آنجا با مردمی ملاقات می‌کند که آداب و رسوم آنها را ندارند و از دستگاه‌هایی هرچند ابتدایی استفاده می‌کنند و به پلیمف‌ها مقام می‌دهند. پس از برگشتن از آن سوی سرزمین‌های شعله‌ور دردسر جدیدی دامن لوک پری را می‌گیرد. 

معرفی نویسنده
عکس جان کریستوفر
جان کریستوفر

جان کریستوفر یکی از نویسندگان انگلیسی است که به دلیل نوشتن رمان‌های علمی تخیلی شناخته می‌شود. او که در نوشتن رمان‌هایی برای بزرگسالان موفقیت چندانی به دست نیاورده بود، به سراغ دنیای ادبیات نوجوانان رفت و با نوشتن داستان‌های علمی تخیلی، مخاطبان بسیاری برای خودش دست‌وپا کرد.

نظرات کاربران

سیامک
۱۴۰۱/۰۹/۲۵

بسیار خواندنی 😀

توضا
۱۳۹۹/۰۹/۰۵

جذاب و روان، مانند سه گانه کوههای سفید.

محمدگنجه
۱۴۰۱/۰۶/۰۲

داستان تخیلی خیلی خوبیه

بوک تاب
۱۴۰۱/۰۱/۰۹

عالیه. خصوصا مناسب هیجانات نوجوانی همراه با تخیل معقول و آموزنده😊جلد دوم از یک سه گانه است اما به تنهایی هم قابل خواندنه. جلد اول شهریار آینده،دوم آن سوی سرزمینهای شعله ور،و کتاب سوم شمشیر ارواح. جدا توصیه میکنم بخونید. اگر دوست

- بیشتر
ساغر موسوی
۱۴۰۰/۰۴/۱۸

خیلی دوست داشتنی و جالب هستش پر از فراز و نشیب و تصمیم های عجیب زندگی قدیم برای نسل پس از ما

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵۳٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۱۵۳٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان