دانلود و خرید کتاب نمایشی در کهکشان گیلیان رابین اشتاین ترجمه محبوبه نجف‌خانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب نمایشی در کهکشان

کتاب نمایشی در کهکشان نوشته گیلیان رابین اشتاین با ترجمه محبوبه نجف‌خانی منتشر شده است و یک یک کتاب علمی تخیلی ادبی است که با ترکیبی از این سه نوشته شده است.

درباره کتاب نمایشی در کهکشان

رابین‌اشتاین برای نگارش کتاب نمایشی در کهکشان تحقیقات جامع و گسترده‌ای در زمینهٔ موضوعاتی چون طبیعت بشر و جامعه، دوران کودکی، زنده ماندن در شرایط بحرانی و علوم در داستان‌های علمی تخیلی، انجام داده است. داستان‌های علمی تخیلی، بخشی از ادبیات تخیلی است که بر پایهٔ حقایق و اصول علمی و حوادثی که احتمال وقوع آن می‌رود، نوشته می‌شوند. فرضیه‌هایی که در این نوع داستان‌ها در مورد آیندهٔ بشر و جهان ارائه می‌شوند، از دید خواننده پذیرفتنی و امکان‌پذیر به نظر می‌رسند. در رمان‌های علمی تخیلی، ارائه موضوعاتی از قبیل کنترل ذهن، مهندسی ژنتیک، دانش فنی در مورد فضا و مسافران فضایی و مسافرت به فضا، نظام سیاسی و اجتماعی آینده مطرح می‌شود. این کتاب هم همین‌طور است اما پسوند ادبی از آن جهت استفاده شده که این کتاب سعی دارد شکل متفاوتی از زبان را نشان دهد.

خواندن کتاب نمایشی در کهکشان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام نوجوانان علاقه‌مند به ادبیات علمی تخیلی پیشنهاد می‌کنیم


نظرات کاربران

-Dny.͜.
۱۳۹۹/۰۶/۲۹

-برای ما آدما سفر به معنای دور بودن،«موندن» از خونه اس اما واقعا چه دور موندنی؟!:) سفر ماها با سفر شخصیت های کتاب زمین تاااا اسمون متفاوته.... `زمین`‌خونه ماست جایی که بهش حس تعلق داریم .... و با تمام قصه ها و

- بیشتر
کتاب باز
۱۳۹۹/۰۵/۱۵

هیچوقت فراموشش نمیکنم. فضاسازی های بینظیر، شخصیت پردازی های حیرتآور، و حسی که از ساعت دوازده شب تا چهار صبح که تموم شد داشتم. فانتزی عمیق، از اون کتابهایی که پشت ظاهرشون حرف میزنند. و شباهت این همه فانتزی های

- بیشتر
یاسمن
۱۳۹۹/۰۲/۱۷

این کتاب عالیه. داستانی که در آینده اتفاق می‌افته. اگر طرفدار داستان‌های علمی‌تخیلی هستین حتما بخونینش. فضاسازی، داستان‌پردازی، سیر ماجرا و همه‌ی اطلاعات علمیش بی‌نظیره. از اون‌هاست که هیچ‌وقت فراموشش نمی‌کنین.

کاربر 8115128
۱۴۰۳/۰۲/۱۵

من با فضا سازی کتاب ارتباط نگرفتم و بنظرم یجاهایی رو الکی کش داده بود.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۶۸ صفحه

حجم

۱۶۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۶۸ صفحه

قیمت:
۶۲,۵۰۰
تومان