دانلود و خرید کتاب یحیای زاینده رود کیهان خانجانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یحیای زاینده رود اثر کیهان خانجانی

کتاب یحیای زاینده رود

انتشارات:نشر پیدایش
امتیاز:
۳.۴از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب یحیای زاینده رود

«یحیای زاینده‌رود» مجموعه‌ داستان‌های نویسنده معاصر، کیهان خانجانی است. داستان‌های این مجموعه عبارتند از «روضه‌الشهدا»، «پونه»، روشنای یلداشبان»، «قصه به سر نمی‌رسد»، «پلنگ مهتابی تاریک»، «به استناد پاسگاه» و «یحیی زاینده‌رود». در داستان‌های این مجموعه مرگ عنصر اصلی و ثابت است، «گذشته» از دیگر مفاهیمی است که در داستان‌های کتاب حضور پررنگ دارد و نکته دیگر این که داستان‌ها در اصفهان می‌گذرند و اصفهان همچون شخصیتی ثابت در تمام آنها خودنمایی می‌کند. خانجانی پیش از این اثر رمان «بند محکومین» و مجموعه «سپیدرود، زیر سی‌وسه پل» را نوشته بود که اولی جایزه احمد محمود را ازآن او کرد.

نظرات کاربران

مانا
۱۴۰۰/۱۱/۱۹

تکنیک داستان خوب بود قلم نویسنده روان. ‌ داستان ها غمگین بود. مرگ مرگ مرگ حرف تک تک داستان ها بود. نتوانستم همه کتاب را تمام کنم.‌ خسته ام از خواندن خبرهای ناگوار. لااقل این روزها نمی توانم ادامه بدهم. شاید وقتی دیگر دل

- بیشتر
کاربر 1187261
۱۴۰۲/۰۶/۲۳

کارهای آقای خانجانی خیلی قشنگه من کاراشون را خیلی دوست دارم این کتابشونم قشنگه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
چه دلیلی دارد که تقصیرها را به گردنش بیندازد؟ استعدادش را نابود کرده با به کار نگرفتنش، با فریب دادن خودش، با اعتقاداتش، با مواد زدن بی‌حد و حصرش که ذهنش را کند کرده، با تنبلی، با تنه‌لشی، با این تصورات که فکر می‌کرده از دماغ فیل افتاده، با غرور با تعصب، با کوفت با زهرمار. موضوع این نیست که چه کارهایی کرده بلکه آن است که چه کارهایی از او برمی‌آمده.
ramtin

حجم

۵۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

حجم

۵۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

قیمت:
۳۲,۴۰۰
تومان