دانلود و خرید کتاب آیا ممکن است اینجا بهشت باشد؟ آنیتا مورجانی ترجمه سعید مینویی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آیا ممکن است اینجا بهشت باشد؟ اثر سعید مینویی

کتاب آیا ممکن است اینجا بهشت باشد؟

انتشارات:پندار تابان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آیا ممکن است اینجا بهشت باشد؟

آنیتا مورجانی با انتشار کتاب «کی ز مردن کم شدم»، در سال ۲۰۱۲ در روزنامه نیویورک‌تایمز که به‌عنوان پرفروش‌ترین کتاب انتخاب شد درباره چهار سال مبارزه‌اش با سرطان نوشت که در سال ۲۰۰۶ او را در موقعیت نزدیک به مرگ قرارداد و درنتیجه کل دیدگاه‌های او را درباره زندگی عوض کرد. این کتاب از زمان ۲ هفته بعد از انتشارش پرفروش‌ترین کتاب شد و برای ۹ هفته در این مقام باقی ماند و از آن زمان تاکنون این کتاب به ۴۵ زبان مختلف ترجمه شده است و بیش از یک میلیون جلد در سراسر دنیا به فروش رفته است. در سال ۲۰۱۵ انتشارات آزاد اسکات که مدیر آن کارگردان معروف سینما در هالیوود به نام ریولی اسکات است، تصمیم گرفت که از این کتاب یک فیلم کامل بسازد. اکنون آنیتا مورجانی کاملاً از سرطان شفا یافته و به سراسر جهان مسافرت کرده است و سمینارها و کارگاه‌های عملی برگزار می‌کند و هرزمانی هم که پیش بیاید در کنفرانس‌های متعددی شرکت کرده و نقطه‌نظرهایش را راجع به بودن در عالم دیگر با دیگران در میان می‌گذارد. مورجانی در کتاب «آیا ممکن است اینجا بهشت باشد؟» که مورد تحسین منتقدین بسیاری هم قرار گرفته است، قصد دارد به شما بیاموزد که اگر باورهای غلط فکری و فرهنگی خود را کنار بگذارید، این زمین همان بهشت وعده داده شده خواهد بود. آنیتا در این کتاب ۱۰ باور اشتباه را برمی شمارد و درباره شان حرف می‌زند، ۱۰ باوری که اگر انها را نداشته باشیم یا اگر داریم، کنار بگذاریم، بهترین زندگی را در این دنیا خواهیم داشت و دنیا به معنای واقعی بهشت خواهدبود.

نظرات کاربران

SaeedSarshar
۱۳۹۹/۰۷/۰۵

لطفا کتاب اول این خانم،بنام کی زمردن کم شدم را بگذارید.من هر جا گشتم نتونستم پیدا کنم.ابتدا مطالعه اون ضروریه،راجع به سرطانشون،مردن و زنده شدنشون است،این کتاب در ادامه اونه

مرضیه
۱۳۹۸/۰۸/۲۸

کتاب خوبیه برای کسانی که به دنبال آرامش هستند البته اگر قبل از خواندن کتاب پیش زمینه ای راجع به این موضوعات نداشته باشید ممکن است سردرگم شوید.

ایلار
۱۴۰۰/۰۶/۰۴

کتابی که واقعا از خواندنش لذت بردم و زمان تمام شدنش احساس دلتنگی کردم

کاربر ۱۲۳۷۳۵۵
۱۴۰۰/۰۷/۱۳

اگر کتاب قبلی خانم مورجانی رو خونده باشید . متوجه میشیم که این کتاب در اصل انگار همون کتاب قبل . فقط بعضی جملات رو از اونجا برداشته . اضافه کرده و اینجا جمعش کرده . نمیگم بد هست .

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
من فکر می‌کنم که کار بسیار خوبی است اگر هر روز زندگی خودمان را جشن بگیریم و شادی بکنیم.
امیر محمد میرزائی
هر روز صبح وقتی از خواب بیدار می‌شوید خودتان را در آینه بنگرید و با صدای بلند بگویید که من تو را دوست دارم و در هیچ موقعیتی تو را ترک نمی‌کنم، یا بدرفتاری نخواهم کرد و همیشه بهترین دوست تو باقی می‌مانم.
کاربر ۱۲۳۷۳۵۵
هیچ عملی به‌صورت تصادفی یا پراکنده اتفاق نمی‌افتد، بلکه همه‌چیز قسمتی از یک برنامهٔ کاملی است که مرا به‌طرف خود هدایت می‌کند.
امیر محمد میرزائی
ما به‌طور کامل متولد شده و به این دنیا آمده‌ایم. ما همه چیزهایی را که بخواهیم بشویم، اکنون هستیم.
امیر محمد میرزائی
من اکنون اعتقاد دارم که هرچه در زندگی بر ما می‌گذرد، نهایتاً برای خیر ماست. تا این تضادها در زندگی نباشند و اتفاق نیفتند، قادر به دیدن حقیقت وجود خودمان نخواهیم بود؛ به‌عبارت‌دیگر شاید تا درد و ترس و زجرکشیدن در کار نباشد، درک و فهم عشق و زیبایی و پذیرفتن در زندگی برایمان میسر نمی‌شود.
امیر محمد میرزائی
وظیفهٔ اصلی تو این است که خودت را دوست داشته باشی و برای خودت ارزش قائل شوی و این طرز فکر را در همه‌جا با خودت داشته باشی تا وقتی هر جا که می‌روی به همین صورت دوستت داشته باشند،
امیر محمد میرزائی
دست‌انداخته‌شدن توسط دیگران در دوران بچگی و نوجوانی تغییرات عمیقی در شخصیت افراد ایجاد می‌کند. اگر این دست‌انداختن‌ها طولانی‌مدت ادامه یابند، می‌توانند نقطه‌نظر شخص دربارهٔ دنیا و ایجاد رابطه با بقیهٔ افراد را حتی سال‌های بعد از آن وقایع تحت شعاع قرار بدهند و تمام توقعات او را در زمان بزرگسالی تغییر بدهند
احسان رضاپور

حجم

۲۵۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۲ صفحه

حجم

۲۵۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۲ صفحه

قیمت:
۵۴,۰۰۰
تومان