دانلود و خرید کتاب سفر باورنکردنی ادوارد کیت دی کامیلو ترجمه مهدی حجوانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سفر باورنکردنی ادوارد اثر کیت دی کامیلو

کتاب سفر باورنکردنی ادوارد

معرفی کتاب سفر باورنکردنی ادوارد

«سفر باورنکردنی ادوار» نوشته کیت دی‌کامیلو رمانی نویسنده موفق آمریکایی برای کودکان و نوجوانان است. اکثر آثار کامیلو از جمله پیر خزان جوایز متعددی کسب کرده اند و از سومین رمان او «افسانه دسپراکس» انیمیشنی هم ساخته شده است. ادوارد عروسک خرگوشی کوچکی است ساخته شده از چینی، مغرور و خود پسند که صاحبش ابیلین را خیلی دوست ندارد؛ از اطرافیان او هم دل خوشی ندارد. ادوارد در یک سفر دریایی از دست ابیلین به داخل آب می‌افتد و این گونه است که یک سفر باور نکردنی را آغاز و صاحبان جدیدی پیدا می‌کند. سرانجام نیروی عشق و عاطفه ادوارد و ابیلین را در شرایطی دیگر گونه به هم می‌رساند. داستان با درون‌مایه عاطفی، روانشناسی، فلسفی و مشخصه صلح، قدرت دوست داشتن را به مخاطب نوجوان بازگو می کند. زبان داستان توصیف‌های زیبا، حس برانگیز و تاثیر گذار بر مخاطب دارد. تصاویر هم افزون بر انتقال حس عاطفی داستان با ریزه‌کاری‌های هنرمندانه، دقت نظر تصویرگر را بیان می‌کند.

نظرات کاربران

Elham jannesari
۱۳۹۹/۰۶/۱۸

ادوارد، عروسک گرانبهایی ست که برای فهمیدن معنی دوست داشتن سفر طولانی و سختی رو طی میکنه. آخ که چقدر زیبا بود این داستان💛 خوشحالم پیداش کردم و خوندمش. در ضمن تصویرای کتابم خیلی جادویی و خوبن.

کتاب باز
۱۳۹۹/۰۱/۲۴

دریچه های قلبتون را باز کنید تا عشق جاری بشود.....

hamideh
۱۳۹۷/۱۲/۲۵

open your heart, someone will com.someone will com for you but first you have to open your heart... اینقدر این کتاب رو دوست داشتم که متن اصلیشو خوندم. چقدر زیبا معنای عشق و دوست داشتن و دوست داشته شدن رو توصیف

- بیشتر
ارغوان
۱۴۰۰/۰۷/۲۷

خیلی وقت پیش این کتاب رو خوندم... فکر کنم ۳ یا ۴ سال پیش بود اما هنوز تمام کتاب و احساساتم نسبت به کتاب رو یادمه و میدونم که کتاب تا عمق و جودم نفوذ کرده و الان متوجه میشم

- بیشتر
yasamin
۱۴۰۰/۰۹/۲۸

یک کتاب کم حجم و زیبا هست 🤩 من از تصویر های داخل کتاب خیلی لذت بردم .اینکه ادوارد از آن حس غرور به حس پوچی رسید جوری که دیگه براش دوست داشته شدن اهمیتی نداشت جالب بود. ادوارد با

- بیشتر
نورا
۱۴۰۲/۰۲/۲۵

عالی

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
ادوارد گفت: "برای من مهم نیست که کی دنبالم می‌آید." عروسک پیر گفت: "اما اینکه خیلی بد است! اگر تو این‌طوری فکر کنی، دیگر دلیلی برای ادامه دادن این راه وجود ندارد. فایده ندارد. تو باید پُر از انتظار باشی. باید لبریز از امید باشی. باید به این فکر کنی که کی قرار است دوستت داشته باشد و بعد تو قرار است کی را دوست داشته باشی."
صائب
همین که پدر دخترک در را برای دخترش و عروسک پیر باز کرد، پرتوی روشن از آفتاب اول صبح، توی فروشگاه سرریز شد، و ادوارد صدای عروسک پیر را انگار که هنوز کنار او نشسته باشد، خیلی واضح شنید. او آرام و باوقار گفت: "دریچهٔ قلبت را باز کن. کسی می‌آید. کسی دنبالت می‌آید، ولی اول تو باید درِ قلبت را باز کنی." در بسته شد و نور آفتاب هم رفت. ـ کسی می‌آید. قلب ادوارد به تپش افتاد.
صائب
او آرام و باوقار گفت: "دریچهٔ قلبت را باز کن. کسی می‌آید. کسی دنبالت می‌آید، ولی اول تو باید درِ قلبت را باز کنی." در بسته شد و نور آفتاب هم رفت. ـ کسی می‌آید. قلب ادوارد به تپش افتاد.
hamideh

حجم

۴۰٫۳ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۴۰٫۳ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان