دانلود و خرید کتاب هفت مسیر معنوی به سوی خدا جوآن بوریسنکو ترجمه نفیسه معتکف
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هفت مسیر معنوی به سوی خدا اثر جوآن بوریسنکو

کتاب هفت مسیر معنوی به سوی خدا

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب هفت مسیر معنوی به سوی خدا

چگونه می‌توان با کلامی عمیق و شیرین، عشق بی‌قیدوشرط را، لذت معنوی رسیدن به خدا را، به کسی انتقال داد؟ چگونه می‌توان شرح داد که تک‌تک افکار و کردار شما شناخته شده و این سعادت نصیبتان شده است که روح شما پاک باشد، نه به این دلیل که کامل هستید، بلکه چون مایلید عیب و نقص خود را شناسایی کنید؟ چگونه امکان‌پذیر است بتوانید در هر مورد بیندیشید و بی‌درنگ جوهر و ذات هر چیزی را در مراحل متعدد تشخیص دهید؟ چگونه می‌توان تفهیم کرد که همه چیز به هم مربوط است و از نوری برتر ایجاد شده است. از نوری که از قالبی یکپارچه تشکیل شده است و همه چیز از آن بیرون می‌تراود؟ جوآن بوریسنکو در این کتاب، هفت راه مختلف را به سوی اتحاد الهی نشان داده‌ که بومیان امریکایی آنها را برای رشد معنوی به کار می‌گیرند. همچنان که نور سفید از هفت‌رنگ به وجود می‌آید و انرژی حیات را هفت چاکرا در سراسر بدن پخش کرده است. بومیان امریکا نیز هفت مسیر مقدس انرژی‌های متفاوت را شناسایی کرده‌اند. این مسیرها بیشتر جنبه معنوی دارند تا مذهبی. خواه شما مذهبی بخصوص داشته باشید یا نه، امیدواریم این مسیرها برای‌تان چهارچوبی فراهم آورد تا با تمسک به آن به سوی خدا بروید و دلگرمی و اطمینان به‌دست آورد.

نظرات کاربران

رضا اردهی
۱۴۰۰/۱۰/۱۷

اگر کتابهای زیادی در مورد معنو یت خوانده باشید کمک زیادی بهتان نخواهد کرد. ولی خواندش برای کسانی که به تازگی مطالعه کتابهایی در مورد معنویت و خدا را شروع کرده اند. خالی از لطف نیست

mahnaz
۱۴۰۱/۰۹/۲۹

این کتاب یک سری راهکار برای نزدیک شدن به خدا می ده برای اتحاد با منبع اصلی و توضیحات مختصری درباره هر چاکرا در کل کتاب خوبی بود راضی بودم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
«چشمی که خدا را با آن می‌بینم همان چشمی است که او مرا با آن می‌بیند. چشمان من و چشمان خدا یکی است. بصیرت من و او، آگاهی من و او، و عشق من و او یکی است.»
رضا اردهی
بودا رنجش را با زغالی گداخته مقایسه کرده است که ما آن را با این نیت برمی‌داریم که به سوی کسی پرتاب کنیم، اما صرفاً خودمان را می‌سوزاند.
mahnaz

حجم

۱۲۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱۲۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۴۹,۹۰۰
تومان