دانلود و خرید کتاب چگونه بدرخشید؛ درس‌هایی برای پیروزی در زندگی و کسب و کار محمدرضا بیات سرمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه بدرخشید؛ درس‌هایی برای پیروزی در زندگی و کسب و کار اثر محمدرضا بیات سرمدی

کتاب چگونه بدرخشید؛ درس‌هایی برای پیروزی در زندگی و کسب و کار

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چگونه بدرخشید؛ درس‌هایی برای پیروزی در زندگی و کسب و کار

«چگونه بدرخشید» درس‌هایی برای پیروزی در زندگی و کسب و کار، نوشته محمدرضا بیات‌سرمدی است. در این دنیای به این بزرگی، هیچ‌کس آن‌قدر بزرگ نیست که بتواند دستان شما را بگیرد و به آن جایی هدایت‌تان کند که همیشه آرزو داشته‌اید، برسید. شگفت‌انگیزترین سفر زندگی، سفری است که از شما آغاز و در شما پایان می‌گیرد. عظمت و شکوه راستین درون شما نهفته است و تنها زمانی همانند خورشید فروزان می‌درخشید که آن‌را کشف کنید. بزرگی و عظمت، تصویری شگفت‌انگیز و دور از دسترس نیست که تنها افرادی خاص از آن بهره‌مند باشند، بلکه حقیقتی است که تاروپود هر یک از ما از آن آفریده شده است. شما در آفرینش، موجودی منحصربه‌فردید که برای درخشیدن به دنیا آمده‌اید؛ اما وقتی در دنباله‌روی از دیگران گوهر یگانگی‌تان را انکار می‌کنید، آن‌گاه خورشید درونتان در پشت ابرها پنهان می‌ماند. تاریکی که بر زندگی‌تان سایه افکنده، به‌خاطر آن است که درمقابل خورشید وجودتان ایستاده و سایه‌اش را در زندگی‌تان امتداد بخشیده‌اید. تنها کافی است به پا خیزید تا روشنایی، همهٔ وجودتان را تابناک گرداند. تغییر آسان نیست. در سفر شورانگیز زندگی، با سختی‌های زیادی روبه‌رو خواهید شد؛ اما حتی لحظه‌ای دست از رویاهایتان نکشید. در سفر هیجان‌انگیز رسیدن به بزرگی و عظمت، این کتاب با شما خواهد بود. گاهی شما را می‌خنداند و گاهی به فکر فرومی‌برد. گاهی چشمانتان را نمناک می‌کند و گاهی شما را برمی‌انگیزاند؛ اما هرگز حتی لحظه‌ای شما را ترک نمی‌کند. شما تنها آن زمان می‌درخشید که به عظمت درونتان دست یابید و این کتابی است که به شما کمک می‌کند، بدرخشید.
شما که هستید؟ پرسش‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون می‌سازند
مایکل کروگرس
قوانین ثروت
ریچارد تمیلار
توصیه‌های جادویی برای موفقیت
زیگ زیگلار
شما برنده‌اید
شیوا کهرا
سه گام تا کشف استعداد (کشف و شکوفایی استعداد)
علی فرزانه
حسرت بس است
مارک ماچنیک
ملانصرالدین چگونه زندگیتان را تغییر می‌دهد؟! ( ۲۳ باور بنیادین که موجودی حساب بانکی شما را تعیین می‌کند)
مسعود لعلی
اکسیر جوانی؛ رازهایی درباره‌ی سلامتی، شادابی، جوانی و طول عمر
مهمت آز
بدون محدودیت بخورید، وزن کم کنید و سالم شوید!
ماشا الله کشفی
سی نگرش برای تحول زندگی‌تان؛ بگویید، باور کنید، دریافت کنید
کیت دی هرل
قدرت عادت‌های مثبت
مهدی صائمی
قابلمه را فراموش کن! (اگر می‌خواهی سالم شوی و عمر طولانی داشته باشی)
هلموت واندمیکر
جهشی به سوی تفکر (تغییر زندگی در ۹۰ روز)
جان مکسول
کد ذهن شگفت‌انگیز
منصور بیگدلی
غلبه برخستگی
محمود ثابت‌نژاد
غلبه بر مشکلات وزن
ایزابل تویوس
اصول سنجش از دور نوین
سیدکاظم علوی پناه
خود واقعی ات باش
احسان تحویل‌زاده

نظرات کاربران

abcd
۱۳۹۸/۰۸/۲۷

نویسنده مطالعات زیادی درباره تاریخ و ادبیات داره. اسم گذاری سرفصل های کتاب خیلی هوشمندانه و کنجکاوی برانگیزه، طوری که خواننده را ترغیب به مطالعه می کنه. با بعضی مطالبش مخالفم و بعضی هاشم خیلی خوب بود. کپی برداری از

- بیشتر
Amirsajjad Hasheminezhad
۱۳۹۸/۰۷/۱۰

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۳)
آنچه باید به یاد بسپارید، این است که ثروتمند شدن یک «فرآیند» است، نه یک «اتفاق».
علیرضا
بهترین دزدی‌ها، دزدیدن قلب مشتری است و کسب‌وکارهای موفق این هنر را به‌خوبی آموخته‌اند.
سمیه
شما هرقدر قدرتمند باشید، در برابر کائنات ضعیف و ناتوانید. پس هیچ‌گاه با قوانین حاکم بر آن نجنگید و بکوشید از قوانین حاکم بر جهان برای موفقیت و پیروزی در زندگی و کسب‌وکارتان استفاده کنید و این قانون برتر کائنات است: «هرقدر بدهید، همان‌قدر به‌دست می‌آورید». اگر می‌خواهید سود بیشتری ببرید، بکوشید سود بیشتری به دیگران برسانید. اگر دیگران از کالا یا خدمات‌تان سودی نبرند، نباید انتظار به‌دست آوردن سود فراوانی را داشته باشید. با تمام توانتان، بکوشید مشتریان خود را شگفت‌زده کنید و همیشه بیش از آنچه وعده داده‌اید به آن‌ها خدمت کنید و در خدمت به مشتری همواره یک گام فراتر از رقبایتان بروید.
سمیه
در روزگاری که ما در آن به سر می‌بریم، سرعت ورود اطلاعات به سیستم عصبی ما بسیار بیشتر از آن است که بتواند این پیوندها شکل گیرد و مغزمان به‌خوبی داده‌های جدید را پردازش کند. به‌همین خاطر ما آدم‌هایی شده‌ایم با وسعت اقیانوسی به عمق ۱ میلی‌متر! بسیار می‌دانیم؛ اما به‌راستی هیچ نمی‌دانیم!
abcd
لحظات سختی که آمده‌اند، برای همیشه نمی‌مانند، آن‌ها آمده‌اند تا بگذرند و تنها وظیفه‌شان این است که شما را برای آینده‌ای درخشان‌تر آماده کنند.
mina
در حقیقت داستان ظهور و سقوط کسب‌وکارها اغلب شبیه داستان ظهور و سقوط امپراتوری‌هاست و علت اصلی سقوط هر دو، «موفقیت» بوده است! موفقیت بزرگ‌ترین علت شکست است. درواقع دره همیشه آن زمانی عمیق‌تر است که شما در قلهٔ کوه ایستاده‌اید!
سمیه
جسارت آن‌را دارم که به‌یقین بگویم اگر به‌سمت پول بدوید، از شما می‌گریزد و اگر در جهت آفرینش ارزش‌هایی سودمند برای مشتری حرکت کنید، آن‌گاه پول از هر طرف به‌سویتان سرازیر می‌شود!
abcd
مردم پولشان را بسیار دوست دارند و به‌آسانی آن‌را با چیزی دیگر مبادله نمی‌کنند، مگر آن‌که لذت بسیاری به‌جای درد دوری از پول به‌دست آوردند و همیشه «چیز بهتر» آن چیزی است که با «عشق» درآمیخته باشد. شاید به این دلیل است که همیشه دست‌پخت مادر از دست‌پخت بهترین سرآشپزان دنیا بهتر است؛ زیرا غذای مادر با عشق پخته می‌شود. در دنیای کسب‌وکار نیز همین قانون حکمفرماست و همیشه کالا یا خدمتی که با عشق آمیخته باشد، خواهان بیشتری دارد، زیرا آدمی تشنهٔ عشق است و پیوسته در همه‌جا آن‌را تمنا می‌کند.
سمیه
حتی لحظه‌ای از آموختن باز نمی‌ماندید، زیرا می‌دانستید «هیچ‌یک از ما» به‌تنهایی آگاه‌تر از «همهٔ ما» نیست و به‌همین خاطر به‌سرعت می‌آموختید و با شتاب از دام دانستگی می‌رهیدید؛ زیرا برای پرواز به آن‌سوی روزمرگی باید رها از سنگینی بار دانش کهنه بود
سمیه
طبق برآوردهای انجام‌شده، اقتصاد آمریکا سالانه هزار میلیارد دلار در اثر «خشم» زیان می‌بیند.
abcd

حجم

۱۱۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۱۱۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۴۹,۹۰۰
تومان