دانلود و خرید کتاب اصول موفقیت جک کنفیلد ترجمه راحله حسن زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصول موفقیت اثر جک کنفیلد

کتاب اصول موفقیت

نویسنده:جک کنفیلد
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۴از ۱۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اصول موفقیت

«وقتی انسان به هر دلیلی فرصت هدایت یک زندگی خارق‌العاده را دارد، حق ندارد آن را برای خودش نگه دارد.» ژاک-ایوز گوستا، کاوشگر زیرآب و فیلمساز افسانه‌ای. نویسنده کتاب اصول موفقیت، جک کنفیلد از آن دسته آدم‌هایی است که واقعا در مسیر چیزهایی که دوست داشته تلاش کرده و حالا هم به مقداری از آن‌ها رسیده است اما قاعدتا نه همه آن‌ها!! او از فروش و معلمی کردن و آموزش به معلم‌ها و نویسندگی در کارنامه‌اش دارد تا صدها بار زمین خوردن به حدی که وقتی برای کتاب معروفش (سوپ جوجه برای روح) بیش از ۱۴۴ ناشر، کتابش را افتضاح تلقی کردند و از چاپ کتابش صرف نظر کردند اما به قول خودش: باز هم باید جلوتر رفت. بی‌شک جک کنفیلد از بهترین‌های دنیا در حوزهٔ موّفقیّت و تغییر است که احتمالاً خودتان می‌دانید، ولی اگر بر حسب یک اتّفاق خوب یا یک هدیهٔ هوشمندانه کتاب به دستتان رسیده، از شما می‌خواهیم اوّل از خدا به خاطر این که به هر نحوی این کتاب را در دست دارید تشکر کنید و سپس از گوگل که به شما اجازهٔ یک جستجوی ساده و سریع را دربارهٔ آقای نویسنده می‌دهد. مطمئنم که ایمان می‌آورید. یک دفتر تهیّه کنید و کنار کتابتان با چندتا خودکار و مداد و مارکر بگذارید. اصول موّفقیّت دقیقاً یک کلاس درس است. نکات را های‌لایت کنید، تمرینات جک را هرچقدر که سخت و ناممکن به نظر می‌رسند، انجام دهید و قدم به قدم خواهید دید که زندگی صدها بار ارزشش از آنچه فکر می‌کردید بیشتر است. جک کنفیلد در شش بخش این کتاب ۶۷ اصل بزرگ موفقیت را در زمینه‌های فردی، اجتماعی، مالی و در نهایت موفقیت در عصر دیجیتال در اختیار شما می‌گذارد. دقت کنید که این کتاب مجموعه‌ای از ایده ها نیست بلکه گنجینه ای از اصول است. اصولی جاویدان که بیشتر مردان و زنان موفق نیا آنها را در زندگی خود به کار گرفته‌اند.
معرفی نویسنده
عکس جک کنفیلد
جک کنفیلد

جک کنفیلد نویسنده مشهور کتاب‌های خودیاری، سخنران انگیزشی و کار‌آفرین آمریکایی است. او مبتکر مجموعه‌های محبوب «سوپ جوجه برای روح»است؛‌ گلچین‌های الهام‌بخش که در قالب یک ژانر ارائه شده‌است.‌ مجموعه‌ای که با بیش از ۲۵۰‌ عنوان و ۵۰۰ میلیون نسخه و به بیش از ۴۰ زبان ترجمه‌ و چاپ شده است.

نظرات کاربران

mr_siavoshi
۱۳۹۹/۰۱/۲۵

سلام عرض ادب ، دوستانه عرض میکنم ، این قیمت بسیار زیاد است یک سوم قیمت+ ۲ درصد کل باید باشه ، وگرنه دلیلی برای خرید کتاب های الکترونیکی چه از اینجا یا هرجای دیگ وجود نداره .

moein eskandari
۱۳۹۸/۰۵/۲۶

گران

h.abiat
۱۳۹۸/۰۱/۰۹

چرا اینقدر قیمتش بالاست؟۴۰ هزار تومن؟ خیلی عجیبه این قیمت!!!!

یحیی
۱۳۹۸/۰۸/۱۴

با سلام و عرض خسته نباشید. قیمت کتاب خیلی گرونه کاش ارزون بود قصد خرید داشتم

M.Z
۱۳۹۸/۰۵/۲۶

کتاب خوبیه و اون یک ستاره بخاطر قیمت بالایی که برای این کتاب گذاشتید،اینطوری که نسخه ی چاپیشو میخریم

arash shakiba
۱۳۹۸/۰۶/۲۰

با سلام . به نظر بنده حقیر قیمت کتاب های مجازی حداکثر یک سوم قیمت چاپی بهتره باشه وگرنه ابدا نمی ارزه.

شابان
۱۳۹۸/۰۶/۱۳

قیمت نسخ الکترونیکی کتب حداقل باید نصف نسخ چاپی باشه

فقط خدایم کافیست
۱۳۹۸/۰۵/۰۶

قیمت خیلی بالاست ارزش خریدن نداره

کاربر 5956904
۱۴۰۲/۰۸/۱۳

عالیییییییییییییییییی

mahdi
۱۴۰۲/۱۲/۲۵

نکته ای بخوام خدمتتون عرض کنم راجب این کتاب ،مختصر و مفید هر اصل را توضیح دادندو به صورت کاربری در اختیار خواننده قرار دادند به نظر من اگر فقط یک نکته هم جالب توجه باشه و عمل بشه واقعا

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴۴)
اگر بدانید چه می‌خواهید، چگونگی رسیدن به آن خودش را نشان می‌دهد.
.
در ۱۸ سالگی نگران این هستید که دیگران چه فکری در مورد شما می‌کنند: وقتی ۴۰ ساله هستید این که دیگران چه فکری در مورد شما می‌کنند اصلاً برای‌تان مهم نیست: وقتی ۶۰ ساله هستید درمی‌یابید که اصلاً هیچ کس به شما فکر هم نکرده است.
.
شفاف نبودن در مورد این که واقعاً چه می‌خواهید و مهم شمردن خواسته و نیازهای مردم در مقابل خواسته‌ها و نیازهای خودتان به یک عادت تبدیل شده است. با تمرین عادتی مخالف این عادت می‌توانید آن را ترک کنید.
.
برای این که یک زندگی متعادل و موفق بسازید باید هفت نکته در بینش شما گنجانده شده باشد که عبارتند از: شغل و حرفه، وضعیت مالی، اوقات فراغت و تفریح، بهداشت و سلامتی، روابط، اهداف شخصی و کمک به جوامع بزرگ‌تر.
.
اگر می‌خواهید قدرت‌تان را به دست آورید و چیزی که واقعاً می‌خواهید را از زندگی بگیرید، باید از گفتن عباراتی چون: «نمی‌دانم، برای من مهم نیست، ربطی به من ندارد» یا واژه رایج نوجوان‌ها «هر چه می‌خواهد، بشود» دست بردارید.
.
«من تنها انسان دارای نعمت و استعداد در رشته خودم نبودم، اما انتخاب کردم باور کنم همه چیز امکان‌پذیر است. درس خواندم، تمرین کردم و بیشتر از دیگران کار کردم و به جایی رسیدم که هستم».
.
افراد موفق دنیا را از منظر کاملاً متفاوتی نگاه می‌کنند- جایی که اتفاقات جالب در آن رخ می‌دهد، جایی که زندگی میلیاردها انسان می‌تواند بهتر شود، دنیایی که فناوری‌های جدید می‌توانند سبک زندگی ما را تغییر دهند و جایی که در آن می‌توان منابع جهان را برای دریافت حداکثر سود متقابل تقسیم کرد. آن‌ها معتقد هستند همه چیز شدنی است و نیز باور دارند که سهم بسزایی در خلق آن دارند.
.
«همیشه رویاهای بزرگی داشته باشید. رویاهای بزرگ انسان‌های بزرگ را به سمت شما جلب می‌کنند».
.
تنها کاری که باید انجام دهید این است که با شفاف کردن بینش خود تصمیم بگیرید که کجا می‌خواهید بروید، سپس با استفاده از هدف‌گذاری، ثبات و تصویرسازی روی مقصد متمرکز شوید. پس از آن حرکت در جهت درست را آغاز کنید. سیستم مکان‌یابی جهانی درونی‌تان هنگامی که همچنان پیش می‌روید در نشان دادن مسیر به شما کمک می‌کند. به بیان دیگر هنگامی که بینش شفافی دارید روی آن متمرکز هستید، گام‌های درست راه را به شما نشان می‌دهند. هنگامی که می‌دانید چه می‌خواهید و ذهن‌تان را دائماً روی آن متمرکز می‌کنید، چگونه رسیدن به آنجا خودش را نشان می‌دهد
.
فرآیند رفتن از جایی که هستید به جایی که می‌خواهید برسید شبیه فناوری سیستم مکان‌یابی جهانی موجود در خودرو یا تلفن همراه هوشمند شماست. برای این که سیستم کار کند فقط باید بداند کجا هستید و کجا می‌خواهید بروید.
.

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۷۲۰ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۷۲۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان