دانلود کتاب صوتی طرز فکر میلیونری با صدای سیده ژاله موسوی نصر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی طرز فکر میلیونری اثر پت مسیتی

دانلود و خرید کتاب صوتی طرز فکر میلیونری

معرفی کتاب صوتی طرز فکر میلیونری

کتاب صوتی طرز فکر میلیونری نوشتهٔ پت مسیتی و ترجمهٔ خلیل رضوی و پروانه پاک است. سیده ژاله موسوی نصر گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات کهکشان دانش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی طرز فکر میلیونری

کتاب صوتی طرز فکر میلیونری یکی از کاب‌های مجموعهٔ «زندگی و کسب‌وکار موفق برای همه» است. این مجموعه که هیچ محدودیتی از نظر تعداد عناوین برایش در نظر گرفته نشده است،‌ قصد دارد با ترجمه یا تألیف کتب کاربردی و متناسب با فرهنگ و اقتصاد روز، به زبان ساده و برای عموم مردم، راه رسیدن به موفقیت در زندگی فردی و خانوادگی و اجتماعی را در کنار شیوه‌های راه‌اندازی و مدیریت کسب‌وکارهای موفق نهادینه کرده و فرهنگ جدیدی در ایران ایجاد کند. شرط رسیدن به موفقیت در هر فرهنگی، در هر جامعه‌ای، در هر اقتصادی و در هر زمانه‌ای این است که طرز فکری درست و مثبت داشته باشیم. کتاب حاضر به ما آموزش داده است تا طرز فکری میلیونری داشته باشیم. نویسندهٔ این کتاب صوتی، در هر اتفاقی نکات مثبت را می‌بیند و تقویت می‌کند و آینده را مثبت می‌بیند و با روش‌هایی که در این کتاب آورده است، هر روز این ذهنیت را در خود تقویت می‌کند و با این روش بسیار زود نتیجهٔ کار را می‌بیند. شما نیز چنین کنید.

شنیدن کتاب صوتی طرز فکر میلیونری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی طرز فکر میلیونری

«پیشرفت طرز فکر میلیونری به معنای افزایش ظرفیت طرز فکر شماست. ویلیام آرتور می‌گوید هیچ‌چیز به اندازه‌ی طرز فکر محدود، موفقیت را کم و هیچ‌چیز به اندازه‌ی طرز فکر، بی‌هدف و رهاشده، احتمالات را افزایش نمی‌دهد. محدودیت‌های فکری را شما خودتان ایجاد کرده‌اید.

ما باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم دیگران، طرز فکر غلط را به ذهن ما وارد کنند. گاهی اوقات مردم بدون اینکه بدانند مخرب و اشتباه است، طرز فکر غلط را به ذهن دیگران وارد می‌کنند. به عنوان مثال، ممکن است فردی که در ازدواجش دچار مشکل شده، برای شنیدن نصیحت، نزد دوستش برود. اما اگر این فرد، سه بار در ازدواج شکست خورده باشد، مشکل پیش می‌آید. طرز فکر این فرد، در مورد ازدواج ممکن است کمک‌کننده نباشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۴۵۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۴۵۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹۹,۰۰۰
تومان