دانلود و خرید کتاب مشکلات حکومت دینی علی صفایی حائری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مشکلات حکومت دینی اثر علی صفایی حائری

کتاب مشکلات حکومت دینی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مشکلات حکومت دینی

زمان علی، هدف علی، حکومت علی و شکل و روش حکومت علی (ع) بحث اصلی در این کتاب است. خصلت‌های یارانی که علی بر آن‌ها تکیه دارد، بررسی مشکلاتی که برای حکومت دینی در فرض ضعف‌ها و بدعت‌ها و یا در فرض انحراف‌ها شکل می‌گیرد (مانند حکومت غیر معصوم یا علماء) از مباحث عمده این کتاب‌اند.

نظرات کاربران

MRV.Gh
۱۴۰۰/۰۱/۱۹

من کتاب چاپ شده این رو خوندم . کتاب درمورد مشکلات حکومت امیرالمومنین بود و اینکه برای داشتن یه جامعه خوب نباید فقط منتظر امام زمان باشیم بلکه خودمون باید جامعه رو بسازیم و آماده کنیم برای ظهور حضرت .

- بیشتر
مارک
۱۳۹۸/۱۰/۰۷

هرچی طاقچه رو زیر و رو کردم. کتابی درباره انواع حکومت ها و نظام ساختاریشون در کشور های مختلف پیدا نکردم. اینکه کشورهای پیشرفته مثل ژاپن و کره جنوبی و کانادا و استرالیا چه نوع حکومتی دارند رهبری ، رییس جمهور

- بیشتر
فریدون احساسی
۱۴۰۰/۱۲/۰۹

کتاب خوبی بود کمی هم به مشکلات روز گار خودمان هم و راه برخورد با آنها را نشان میدهد

vahid ms
۱۴۰۱/۰۱/۰۷

از همون. اولش به بیراهه رفت .

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
تعبیر لطیفی در یکی از دعاهای ماه رمضان است که: «اللّهُمَّ آقْسِمْ لِی حِلْمآ یسُدُّ عَنّی بابَ الْجَهْلِ»؛ خدایا! من از تو حلمی را می‌خواهم که درهای نادانی را به روی من ببندد؛ در حالی که مناسب بود بگوید به من علمی بده تا نادانی مرا کنترل کند! چرا حضرت از خدا حلم می‌خواهد نه علم؟ چون ما گاهی آگاهیم اما با شتابمان در چاله‌هایی می‌افتیم که آن‌ها را می‌دانیم و می‌شناسیم. پس آن چه ما را از بحران می‌رهاند علم و آگاهی نیست، حلم است.
طاهره
در لحظه‌ای که دشمن گرفتار است و مشغول، درگیری او باعث می‌شود که فرصت همراهی نداشته باشد، ولی وقتی که تو مسلط شدی و او را کنار زدی، فراغت او باعث می‌شود که طرّاحی‌های جدیدی را داشته باشد، این‌جاست که صبوری تو و کارگشایی تو معنا می‌دهد.
طاهره

حجم

۱۹۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۱۹۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۲۶,۰۰۰
تومان