دانلود و خرید کتاب امریکای زمین‌گیر؛ چگونه عظمت را به امریکا بازگردانیم دونالد ترامپ ترجمه سمیرا محتشم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب امریکای زمین‌گیر؛ چگونه عظمت را به امریکا بازگردانیم اثر دونالد ترامپ

کتاب امریکای زمین‌گیر؛ چگونه عظمت را به امریکا بازگردانیم

معرفی کتاب امریکای زمین‌گیر؛ چگونه عظمت را به امریکا بازگردانیم

دونالد ترامپ جنجال‌برانگیز در کتابش «آمریکای زمین‌گیر» یا «چگونه عظمت را به آمریکا بازگردانیم» از برنامه‌هایش برای سربلندی آمریکا گفته است. او در مقدمه نسبتا بلندی که بر کتابش نوشته از وضعیت نابسامان موجود در آمریکا سخن گفته است. ترامپ با اشاره به عکس عبوسش روی جلد کتاب نوشته است: «من عکسی می‌خواستم که در آن خوشحال نباشم، عکسی که بیش از خوشحالی، حس ناراحتی‌ام را بازتاب دهد. چیزی وجود ندارد که بابت آن خوشحال باشیم، چون در حال حاضر شرایط مسرت‌بخشی نداریم. ما در وضعیتی هستیم که باید برای بازگرداندن عظمت آمریکا دست به کار شویم. همهٔ ما. دقیقاً به همین سبب کتاب حاضر را نوشته‌ام.» ترامپ اعتقاد دارد در حال حاضر افراد بی‌کفایت زیادی در رأس سازمان‌های دولتی و سه قوه اداره کننده مملکت آمریکایی قرار دارند که باید کنار بروند؛ سیاست‌مدارانی که به قول او مثل شکست‌خورده‌ها عمل کرده‌اند چون حکومت کردن را نمی‌دانستند، رسانه‌هایی که مدت‌هاست زمانی‌که باید منصف باشند، بین واقعیت و نظر تفاوت مفهومی قائل نیستند و کنگره ای که به بن‌بست رسیده است و در حل کردن مشکلات داخلی مثل تصویب لایحه بودجه ناتوان است و در نهایت قوه قضائیه‌ای که به فعال مایشاء تبدیل شده و قانون را هرگونه می‌خواهد، تفسیر می‌کند. ترامپ میزان این انحراف و افول را در قوه مجریه آمریکا بیش از سایر نهادهای دولتی می‌داند و اعتراف می‌کند که آمریکا دیگر رهبر جهان نیست، بلکه این ویلادیمیر پوتین است که اکنون سرکرده دنیا است. در این کتاب جالب که مقدمه آن اعتراف‌نامه‌ای از رئیس‌جمهور کشوری است که تاکنون خود را مقتدرترین می‌پنداشته، ایده‌ها و اندیشه‌های سیاسی ترامپ را برای احیای کشورش می‌خوانید. ایده‌هایی که تاکنون آنها را جایی بازنگفته و ننوشته است. او عقیده دارد بهترین روزهای آمریکا به زودی فرا خواهند رسید و کشورش عظمت در حال نابودی خود را دوباره باز خواهد یافت زیرا او است که این عظمت را باز خواهد گرداند.
امریکای فوق سری: نظام اطلاعاتی و امنیتی امریکا؛ چگونگی برآمدن حکومت پلیسی جدید در ایالات متحد امریکا
دانا پریست
مائو؛ داستان ناشناخته
بیژن اشتری
پایان قرن آمریکا؟
جوزف نای
چرچیل؛ قهرمان پیش‌بینی‌ناپذیر
پاول ادیسون
آیا قرن آمریکا به پایان رسیده است؟
جوزف نای
دست نامرئی
آدام اسمیت
تاریخ اقتصاد مارکسی، جلد دوم؛ ۱۹۹۰ ـ ۱۹۲۹
مایکل چارلز هوارد
آنچه اتفاق افتاد
هیلاری رودهام کلینتون
کره‌ی جنوبی؛ ژنرال توسعه
جواد قربانی آتانی
چین؛ مرد کوچک با گام‌های بزرگ (پیشگامان نوسازی آسیا ۴)
دیوید اس. جی گودمن
اقتصاد سیاسی، جنگ و انقلاب؛ بررسی سیر دگرگونی در منطقه خلیج‌فارس
انوشیروان احتشامی
تاریخ اقتصاد مارکسی، جلد اول؛ ۱۹۲۹ ـ ۱۸۸۳
مایکل چارلزهوارد
سرمایه مالی: پژوهشی در باب تازه‌ترین مرحله تحول سرمایه‌داری
رودولف هیلفردینگ
خصوصی‌سازی پول
فریدریش فون هایک
مبانی و کاربرد تحلیل اقتصادی در حقوق خصوصی
فرهاد ایران‌پور
چین و غرب
اچ ار مک مستر
دولت و جامعه در گذار چین به دموکراسی
شیائوجین گوئو
دنگ شیائوپینگ
ازرا اف. فوگل
حمل‌ونقل بین‌المللی و ترانزیت خارجی
ایرج زینال‌زاده
جسارت امید
باراک اوباما

نظرات کاربران

raha
۱۳۹۸/۱۰/۱۳

چرا سایت اینقدر سیاست زدستتت اینجا محفل ادبیه.چرا مسعولای سایت جلوی این پیامها رو نمیگیرن؟؟؟؟ متاسفم برای ایرانم.

hadis
۱۳۹۸/۰۴/۰۹

ترامپ بی نظیره کاش ما هم ی همچین رئیس جمهوری داشتیم

Travis
۱۴۰۰/۰۳/۱۹

دونالد ترامپ در این کتاب که پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، به تشریح برنامه‌های خود می‌پردازد و نقطه نظرات خود را درباره مسائل آمریکا و جهان بیان می‌کند. خواندن کتاب خالی از لطف نیست.

sorena
۱۴۰۲/۰۴/۱۶

شاید الان(بعد از زمامداری آقای ترامپ درسِمت ریاست جمهوری امریکا) تنها رقیب امریکا در اقتصاد ،کشور چین هست، کشور روسیه مثل شوروی سابق تقریبا از دور خارج شد! امریکا برنامه هایی هم برای کنترل چین کمونیست به وسیله دشمن سابق

- بیشتر
hamed318
۱۳۹۸/۰۴/۰۴

بیشتر شبیه مجموعه چند مصاحبه با ترامپه. در مورد همون اقدامات جنجالی که همه رسانه ها پوشش دادند.. مهاجران و دیوار و مالیات و بودجه و چین و هسته ای و.. به نظر من ارزش یه بار خوندن داره. جمع بندی

- بیشتر
کاربر 5196905
۱۴۰۱/۰۷/۱۹

فوق العاده

کاربر 1183844
۱۴۰۳/۰۱/۲۸

🔰به دوستان عزیز توصیه می کنم حتما این کتاب را بخوانند. 👌حتی شده فقط قسمت مقدمه کتاب که ترامپ ملعون نوشته است را بخوانند.البته کل کتاب به قلم خودش هست. 👈 آمده و وضعیت رو به افول آمریکا را تشریح کرده

- بیشتر
کاربر X
۱۳۹۹/۱۱/۲۵

چقدم عظمت رو برگردوند😏

سعید
۱۳۹۹/۰۱/۲۵

الان چرا کتاب این آدم منفور تو طاقچه قرار داره. بردارید این کتاب. حیوون جلوی این آدم ارزشش بیشتره. این آدم مردم خودش هم براش ارزش نداره چه برسه به ما بقی آدم ها.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۵)
بازار آزاد خوب کار می‌کند؛ فقط به مدیریت نیاز دارد نه دیکتاتوری. دولت ما باید پایبندی قوی به قانون اساسی داشته باشد و از برنامه‌های اجتماعی‌ای حمایت کند که الهام‌بخش و پاداش‌دهندهٔ دستاوردها و نیز پاسخگوی مداوم هزینه و درآمدهای خود باشند.
Travis
کاندیداهای مشاغل سیاسی معمولاً می‌گویند که آن‌ها در مصاحبه‌های زندهٔ خود رقابت می‌کنند. متأسفانه در این مصاحبه‌ها بیش از آن‌که بگویند تاکنون چه کرده‌اند، همواره از کارهایی که می‌خواهند انجام دهند، حرف می‌زنند.
Travis
من در بارهٔ کارها حرف نمی‌زنم، کارها را انجام می‌دهم.
Travis
هنوز اقتصاد مهم است، احمق‌ها!
Travis
ترامپ در نیویورک به عنوان یک نیویورکی اصیل از مدرسه بازرگانی وارتون فارغ‌التحصیل شد و در سال ۱۹۸۴ جایزهٔ کارآفرین سال مدرسه وارتون را به دست آورد.
Travis
کاملاً مشخص است که علاقه‌ای به رئیس‌جمهور اوباما ندارم. فکر می‌کنم وی رئیس‌جمهوری نامناسب و وحشتناک است. بی‌تجربگی و غرور وی، هزینهٔ بالایی برای این کشور در پی داشته است.
Travis
درک نمی‌کنم چرا افرادی که انتظار دارند به عقاید و باورهایشان احترام گذاشته شود، احترامی برای عقاید دیگران قائل نیستند. به نظر می‌رسد هر هفته قانونی منفی در مسائل مرتبط با مسیحیت به تصویب می‌رسد. فکر می‌کنم این مسئله بسیار وقیحانه است، شدیداً وقیحانه.
Travis
من دیپلماتی نیستم که بخواهد همه را راضی کند. من تاجری اهل عملم که یاد گرفته است وقتی به چیزی باور دارد، هرگز متوقف نشود، آن را رها نکند و اگر زمین می‌خورد دوباره بلند شود و تا زمان رسیدن به پیروزی، دست از مبارزه بر ندارد.
Travis
اولویت نخست دولت ایالات متحد باید تأمین امنیت برای مردم باشد. این امنیت شامل رفع عدم قطعیت و ایجاد اطمینان از آیندهٔ اقتصاد کشور است که از طریق توافق‌های بهتر، قراردادهای تجاری هوشمندانه‌تر و اتخاذ سیاست‌های مالیاتی‌ای که سبب سبکبار شدن طبقهٔ متوسط و آزادی بخش خصوصی می‌شود، تأمین می‌شود.
Travis
مناظرات ریاست‌جمهوری به طور معمول چند میلیون بیننده داشت، اما در اولین شب مناظرهٔ ما ۲۴ میلیون نفر برنامه را دیدند و برای مناظرهٔ دوم نیز رقم مشابهی داشتیم. این رقم، بیش‌ترین بینندهٔ تاریخ فاکس نیوز و سی‌ان‌ان است ــ حتا بیش‌تر از بینندگان مسابقات فینال لیگ ان‌بی‌ای، بیسبال و تیم ملی فوتبال.
Travis

حجم

۱۷۷٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۱۱ صفحه

حجم

۱۷۷٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۱۱ صفحه

قیمت:
۱۰۵,۵۰۰
تومان