دانلود و خرید کتاب فلسفه تاریخ جلد 2 مرتضی مطهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فلسفه تاریخ جلد 2 اثر مرتضی مطهری

کتاب فلسفه تاریخ جلد 2

نویسنده:مرتضی مطهری
انتشارات:انتشارات صدرا
امتیاز:
۴.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب فلسفه تاریخ جلد 2

این کتاب شامل سه بخش است . در بخش اول ریشه های فکری فلسفه مارکس بررسی شده و تاثیرپذیری مارکس از هگل و فویرباخ مورد بحث قرار گرفته است. در بخش دوم نظریه معروف مارکس به نام مادیگرایی تاریخی تحلیل شده و درباره تناقض میان این نظریه و منطق دیالکتیک و نیز درباره تعدیل مارکس و انگلس در نظریه جبر اقتصادی سخن گفته است. بخش سوم درباره پرکسیس یا فلسفه عمل است. در این بخش درباره رابطه میان انسان و کار، پراگماتیزم، تعارض میان فلسفه عمل و جبر تاریخ و مسائل دیگری بحث شده است. فایل این کتاب با همکاری بنیاد علمی و فرهنگی استاد شهید مرتضی مطهری تهیه شده است.
معرفی نویسنده
عکس مرتضی مطهری
مرتضی مطهری

مرتضی مطهری روحانی شیعه ایرانی، استاد فلسفه و کلام اسلامی و مفسر قرآن است. او تالیفاتی پرشمار در علوم مختلف اسلامی داشته و نظرات و آثارش از لحاظ محتوا و شکل ارائه، جنبه‌های نوتری نسبت به دیدگاه‌ها و روش‌های سنتی حوزوی دارد؛ می‌توان از او به عنوان یکی از تاثیرگذارترین روحانیان معاصر در اندیشه و اثر نام برد. مطهری از مبارزین ضد حکومت پهلوی بود و پس از انقلاب اسلامی به عضویت شورای انقلاب درآمد.

نظرات کاربران

Hemmat
۱۳۹۴/۱۰/۰۲

شهید مطهری ره روشنفکر دینی بود. او را در حقیقت باید یک مصلح اجتماعی دانست که در کنار بزرگانی دیگر میراث دار اصلاح دینی و اجتماعی دانست. او نویسنده ای کثیرالتألیف بوده و بسیاری از آثار ایشان در

- بیشتر
hamid
۱۳۹۴/۰۹/۲۷

استاد مطهری عجب متفکری بودند.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان