دانلود و خرید کتاب چیزهایی که هیچ‌کس به دختران چاق نخواهد گفت جس بیکر ترجمه آرزو قبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چیزهایی که هیچ‌کس به دختران چاق نخواهد گفت اثر جس بیکر

کتاب چیزهایی که هیچ‌کس به دختران چاق نخواهد گفت

نویسنده:جس بیکر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چیزهایی که هیچ‌کس به دختران چاق نخواهد گفت

«چیزهایی که هیچ‌کس به دختران چاق نخواهد گفت» کتابی از یک نویسنده چاق برای دختران چاق است. اگر فردی هستید که در سراسر زندگی‌تان مدام به خاطر داشتن هیکل‌تان غصه خورده‌اید و فکر می‌کنید که از خود متنفر بودن چیز بدی است، این کتاب به دردتان می‌خورد. اگر به این مفهوم صد در صد عجیب، یعنی «بدن دوستی»، که مدام در مجلات پزشکی و سلامتی درباره‌اش می‌خوانید علاقه‌مند شده‌اید و می‌خواهید بدانید که این بدن دوستی اصلاً یعنی چه؟ این کتاب به دردتان می‌خورد. اگر از کتاب‌های دانشگاهی می‌ترسید، اما همچنان دوست دارید که درباره پذیرش بدن صحبت کنید، این کتاب به دردتان می‌خورد. اگر احساس می‌کنید باید چیزی داشته باشید که بگوید شما فرد ارزشمندی هستید (درست مثل همین الان که ارزشمندید) و خواندن وب‌سایت‌های مختلف هم نتوانسته کمک‌تان کند، این کتاب به دردتان می‌خورد. اگر دنبال یک دورهٔ آموزش یک ماهه دربارهٔ اینکه چرا بدن‌دوستی نه‌تنها امکان‌پذیر است، بلکه مهم است هستید، این کتاب به دردتان می‌خورد. جس بیکر در این کتاب با دختران چاق راجع به عشق به بدن صحبت می‌کند. راجع به این که «چاقی» یک صفت است و چیز بدی نیست و چاق خیلی هم خوشگل است. راجع به این که بدن ما هرچیزی که باشد دوست‌داشتنی است و نباید باعث سرشکستگی شود. بدن ما جزئی از وجود ما است و نباید اجازه بدهیم که دیگران ما را از روی آن قضاوت کنند. به عبارت دیگر بیکر در کتابش درباره چاق بودن و نحوه کنار آمدن با این موضوع صحبت می‌کند: «این کتاب گردآوری مطالبی است که هیچ‌کس درباره‌شان حرف نمی‌زند. مجموعه‌ای از سخت‌ترین دروسی که تا به امروز آموخته‌ام. ادای دینی است به غلبه‌ام بر شرم، خودگزندی، افسردگی، احساس گناه و خودویرانگری. این کتابی است درباره چیزهایی که آرزو می‌کردم ای‌کاش زودتر می‌دانستم‌شان. چیزهایی که در زندگی واقعی یاد گرفتم. چیزهایی که لازم است بیشتر درباره‌شان حرف زد. این کتابی است پر از مطالبی که هیچ‌کس هرگز به دخترهای چاق نخواهد گفت.... اما من خواهم گفت. پس همگی پیژامه‌هایتان رو بپوشید. چون اگر با کارت‌هایتان درست بازی کنید، این کتاب می‌تواند زندگی‌تان را برای همیشه تغییر دهد.»

نظرات کاربران

Miral
۱۳۹۹/۰۷/۲۶

به نظرم متن روان بود و با ترجمه چندان مشکلی نداشتم و به راحتی تونستم بدون وقفه مطالعه کنم. این کتاب درباره بدن دوستی هست و خیلی از اون تفکرات آزار دهنده مربوط به اینکه همه باید بدن های فیت داشته

- بیشتر
❤F❤
۱۳۹۸/۱۲/۲۲

عالی عالی عزیزانم حتما امتحانش کنید دختر گوگولیا❤💚💜💙💛

نوشا
۱۳۹۷/۱۲/۰۴

کتاب مطالب خوبی در مورد نگاه به چاقی و دوست داشتن بدن در هر حالی بیان میکنه ولی واقعا ترجمه بدی داره و به نظر میرسه ویرایش نشده چون پر از غلطهای تایپیه

mahsa majd
۱۴۰۲/۰۶/۰۱

هر خانومی اگر این کتاب رو بخونه عالیه واقعا

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۸)
ما به‌قدری درگیر «افسانه زیبایی» شده‌ایم که فراموش می‌کنیم علت تنفرمان از خود عدم رعایت استانداردی است که اصلاً وجود خارجی ندارد. خدا خودش کمک‌مان کند.
mehrnaz
چرا این‌قدر روی ظاهر تمرکز می‌شود؟ چون می‌خواهیم ناامنی‌هایمان در زندگی، عشق، کار، روابط، خانواده و موارد دیگر را انکار کنیم.
mehrnaz
زیبایی امری همه‌جایی و ذاتی است و در تمام ما انسان‌ها وجود دارد: در بیرون و درون‌مان. اما وقتی از واژه «خوشگل» برای توصیف ظاهر فیزیکی یک زن استفاده می‌کنیم، داریم به یک ایده‌آل فیزیکی اشاره می‌کنیم که توسط شرکت‌های تجاری ایجاد شده است تا کاری کند باور کنیم تا لحظه‌ای که به این ایده‌آل نرسیدیم کافی و کامل نیستیم. خوشگل همان چیزی است که آن‌ها می‌خواهند باورش کنیم.
Z.SH
واقعیت این است که زنی که همواره نگران ظاهرش است هرگز نمی‌تواند زن مستقلی باشد.
Maryam Bagheri
وقتی که ما خویشتن‌دوستی را پرورش می‌دهیم، درواقع از طریق برابری، انحصار و انواع و اقسام مهربانی‌ها با دنیا تعامل می‌کنیم.
شکوفه عباسی
شما می‌توانید و سزاوار این هستید که هر کاری که باعث شادیتان می‌شود را انجام دهید. از جمله زندگی کردن.
شکوفه عباسی
خوشگل همان چیزی است که باعث می‌شود زن‌ها با هم دربیفتند. خوشگل خلق شده تا همیشه انحصاری باشد. خوشگل یک دروغ مصنوعی است که برای وصل کردن جیب‌های پول به عوضی‌های گرسنه خلق شده است. پس گور پدر خوشگل!
Z.SH
سه تا گربه دارم و تقریباً بیشتر از هر چیز دیگری دوست‌شان دارم.
بلاتریکس لسترنج
ما به‌قدری درگیر «افسانه زیبایی» شده‌ایم که فراموش می‌کنیم علت تنفرمان از خود عدم رعایت استانداردی است که اصلاً وجود خارجی ندارد. خدا خودش کمک‌مان کند.
Maryam Bagheri
: لاغری، که مشخصاً مترادف خوشبختی است
mehrnaz

حجم

۴۲۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

حجم

۴۲۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان