کتاب صوتی ورونیکا تصمیم میگیرد بمیرد با صدای نیکی کریمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد اثر پائولو کوئیلو

دانلود و خرید کتاب صوتی ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد

گوینده:نیکی کریمی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱۴۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد

کتاب صوتی ورونیکا تصمیم میگیرد بمیرد داستانی از پائولو کوئيلو (کوئلیو) درباره دختری ۲۴ ساله، اهل اسلوونی است که با وجود داشتن زندگی نرمال تصمیم به خودکشی می‌گیرد.

درباره کتاب صوتی ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد

ورونیکا دختری است که هرچه می‌خواهد، دارد. تفریحات خوب و دلخواه، بیرون رفتن با دوستان، ملاقات با جوان‌های جذاب و خیلی چیزهای دیگر اما او آدم شادی نیست و در زندگی‌اش احساس خلاء می‌کند برای همین در یک روز از ماه نوامبر سال ۱۹۹۷ تصمیم می‌گیرد با خوردن قرص به زند‌گی‌اش پایان دهد؛ اما موفق نمی‌شود. دکتر در بیمارستان به او می‌گوید که مرگ تا چند روز دیگر قطعا به سراغش خواهد آمد. این موضوع یعنی آگاهی از مرگ و یک هفته سرگردانی میان مرگ و زندگی در نهایت ورونیکا را متحول و به زندگی مشتاق می‌کند.

ورونیکا تصمیم میگیرد بمیرد یکی از آثار سه‌گانه پائولو کوئيلو است. کتاب‌هایی که او در آنها به زندگی یک هفته از انسان‌های معمولی پرداخته است. انسان‌هایی معمولی که هرکدامشان ناگهان با یک مفهموم کلیدی و بزرگ مانند عشق، مرگ و قدرت روبه‌رو می شوند.

کوئيلو در این سه‌گانه می‌خواهد بگوید چه درون انسان و چه در جوامع بزرگ، تغییرات به یک‌باره رخ می دهند درست زمانی که اصلا انتظارش را نداریمو زندگی مثل یک مبارزه است تا شهامت و قدرت و وجود انسان را بیازماید. زندگی به عقب برنمی‌گردد و یک هفته هم زمان زیادی است تا در برابر سرنوشتمان تصمیم درست بگیریم. دو اثر دیگر این سه‌گانه «کنار رود پیدرا نشستم و گریستم» و «شیطان دوشیزه پریم» هستند.

کوئيلو در کتاب صوتی ورونیکا تصمیم می گیرد بمیرد داستانی شگفت‌انگیز از رویارویی با مرگ می‌گوید؛ تجربه‌ای حتمی و اجتناب‌ناپذیر در زندگی هر موجود فانی.

شنیدن کتاب صوتی ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر داستان‌‌های لطیف انسانی با تم عرفانی و با موضوع تحول انسان را دوست دارید حتما از شنیدن داستان زیبای کتاب صوتی ورونیکا تصمیم می گیرد بمیرد لذت خواهید برد. این کتاب صوتی با صدای د‌وست‌داشتنی نیکی کریمی منتشر شده است.

درباره پائولو کوئيلو

پائولو کوئيلو متولد ۲۴ آگوست ۱۹۴۷، نویسنده و شاعر برزیلی است. پائولو از نوجوانی علاقه داشت که نویسنده شود. اما خانواده‌اش او را به دانشکده حقوق فرستادند. ولی پائولوی جوان و سرکش، سفری طولانی و «هیپی‌وار» را در آمریکای جنوبی و شمال آفریقا و اروپا آغاز کرد و به مواد مخدر روی آورد. زمانی که به برزیل بازگشت در دهه ۱۹۶۰ میلادی، به عنوان ترانه‌سرا برای چند خواننده لاتین‌زبان فعالیت می‌کرد. در سال ۱۹۷۴، حکومت نظامی حاکم برزیل، او را به سبب ترانه‌هایش بازداشت کرد.

در دهه ۱۹۸۰، او به طور تمام وقت به نویسندگی روی آورد و این زمانی بود که کوئيلو از آن به عنوان نوعی بیداری درونی یاد می‌کند. پس از چند رمان اول او که تجربه ناموفقی بودند، کتاب کمیاگر را نوشت. کیمیاگر تبدیل به یکی از کتاب‌های پرفروش شد. این کتاب تاکنون ۸۳ میلیون نسخه فروش داشته و به ۸۱ زبان گوناگون ترجمه شده است. این میزان فروش، رکورد گینس را نیز به دست آورده است.

کوئيلو یکی از موفق‌ترین نویسندگان موثر جهان است و نزدیک به ۲۱۰ میلیون نسخه از کتاب‌هایش در بیش از ۱۷۰ کشور جهان به فروش رفته است. او در شبکه‌های اجتماعی نیز دنبال‌کنندگان بسیاری دارد و مجموعه‌ای از حدود ۸۰ هزار عدد از دست‌نوشته‌هایش را به صورت الکترونیکی منتشر کرده است. پائولو کوئيلو یک بار هم در سال ۱۳۷۹ به ایران سفر کرده است.

معرفی نویسنده
عکس پائولو کوئیلو
پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو در ۲۴ آگوست سال ۱۹۴۷ در شهر ریودوژانیرو متولد شد. او در خانواده‌ای رشد کرد که عقاید مذهبی مسیحی کاتولیک مادر و پدرش آنچنان سفت و سخت بود که پائولو حتی با نفس کشیدن در هوای خانه هم می‌توانست فشار این عقاید را بر خود احساس کند.

نظرات کاربران

Moongirl
۱۳۹۸/۰۵/۰۶

با اینکه کتاب رو چند باری خوندم و با فضایی داستانی آشنا بودم، اصلا نتونستم ارتباط بگیرم! حس میکردم یکی دنبال گوینده کرده و مجبوره تند تند از رو بخونه! با اینکه ایشون به بازیگر هستن و انتطار میرفت بهتر

- بیشتر
mahboob
۱۳۹۸/۰۸/۲۰

من واقعی کیست؟همان چیزی که تو هستی نه آن چیزی که دیگران از تو میسازند...

کاربر 1381342
۱۳۹۹/۰۲/۱۰

به نظرم اقای پائولو یکی از نویسنده های ستایش شدنی هستند.کتابهای هایشان در راستای تجربیات زندگی سخن می گوید.و بسیار تاثیر بر انگیز هستند.

S.s
۱۳۹۹/۰۶/۰۴

کتاب خیلی خوبی بود به آخرش که رسیدم مطمئن شدم باید نسخه چاپی رو هم تجربه کنم ،اما درباره نحوه خواندن کتاب بگم که کاملا عالی بود اگه کسی کتاب رو شروع کنه بخونه بهتره که بی قضاوت بخونه به

- بیشتر
Mahtab
۱۳۹۷/۰۹/۰۵

خیلی جالب بود نیکی کریمی عالی بود .دوست داشتم😇

بهار قربانی
۱۳۹۸/۰۴/۲۱

کتاب قابل تاملیه...اما اگه نسخه چاپی شو خریده بودم احتمالا نصف و نیمه ولش میکردم...خیلی از کتابای این دست که یه جورایی رگهای فلسفی داره خوشم نمیاد...خوانش خانم کریمی هم خیلی خوب بود

ترابی
۱۳۹۷/۰۹/۲۹

من کتاب چاپیش زو خوندم و به شدت راضی بودم فک می کنم تاثیر عمیقی از داستان گرفتم!

گلاره
۱۳۹۹/۰۵/۱۷

هرچه به آخر کتاب نزدیک تر میشد جذاب تر میشد

Âmin
۱۳۹۹/۰۱/۲۴

کتاب خوبی است.

negar khanoom
۱۳۹۷/۰۸/۲۵

چه حرکت جالبی ک گویندگی کتاب رو به یه بازیگر دادین

زمان

۶ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۳۴۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۳۴۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
۵۴,۶۰۰
۳۰%
تومان