دانلود و خرید کتاب هفت چالش دنیس ریورز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هفت چالش اثر دنیس ریورز

کتاب هفت چالش

معرفی کتاب هفت چالش

«هفت چالش» نوشته دنیس ریورز، نکته‌ها و تمرین‌هایی برای برقراری ارتباط مشارکتی با افراد، اعم از دوستان، نزدیکان، همسر، فرزندان و غریبه‌ها دارد. راه‌کارهایی که این کتاب پیش پای شما می‌گذارد، کمک خواهند کرد تا مکالمات خود را به گونه‌ای هدایت کنید که هم برای شما و هم برای طرف مقابل رضایت‌بخش‌تر باشد. این هفت راه، برگرفته‌شده از تجارب مدرسان و محققانی است که در حوزه ارتباطات فعالیت می‌کنند. هرچند که این هفت مهارت دربرگیرندهٔ همهٔ آنچه که یک فرد باید برای صحبت کردن، گوش دادن و رفع تضادها بداند، نیست اما این مهارت‌ها بخش عمده‌ای از ضروریات را دربرمی‌گیرند و لذا نقطه شروع خوبی محسوب می‌شوند.

این توصیه‌ها به شما در تشخیص اولویت‌ها کمک می‌کنند. این که چه موضوعی از همه مهم‌تر است و باید در کانون توجه قرار گیرد و چه اقداماتی بیشترین تأثیر مثبت را روی زندگی افراد خواهد داشت؟

این کتاب که حاصل تلاش نویسنده برای پاسخگویی به سوالات مطرح شده است، دربرگیرنده مهم‌ترین اصول ارتباطات بین فردی است که به گونه‌ای آسان بیان شده‌اند تا به راحتی کنارهم قرار داده و به کاربرده شوند.

نظرات کاربران

hasan behjoo
۱۴۰۱/۰۷/۱۴

کتاب متن روانی دارد و کتابی کاربردی برای من بود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸)
هر چه قدر انتقاد شما مبهم‌تر و کلی‌تر باشد، احتمال آن که شنوندهٔ شما از آن برداشت خصمانه‌ای داشته باشد زیادتر خواهد بود.
hasan behjoo
اگر ما گله و شکایتی را مطرح می‌کنیم، از منظر عاطفی در موضع برتر قرار داریم و طرف مقابل معمولاً در وضعیت تدافعی قرار می‌گیرد. این در حالی است که وقتی درخواستی را مطرح می‌کنیم این احتمال وجود دارد که طرف مقابل روی ما را زمین بیاندازد و یا ما را مسخره کند
hasan behjoo
اول گوش دهید و قبل از آن که نظر خود را در خصوص آنچه گفته‌شده بیان کنید، آنچه را که شنیدید تصدیق کنید ولو این که با آن موافق نباشید.
hasan behjoo
می‌پذیرم که گاهی اوقات بازنده‌ام؛
hasan behjoo
ما اغلب بخش عمده‌ای از زندگی خود را صرف تلاش برای نیل به توافق و یا همکاری با دیگران می‌کنیم لذا باید به جای آن که به فکر شکست دادن آنها باشیم سعی کنیم که به آنها نزدیک شده و به اصطلاح با آنها « قاطی شویم ». در کار (و همین طور در خانواده) کسی که ما امروز شکستش می‌دهیم ممکن است همان فردی باشد که فردا به همکاری‌اش احتیاج داریم!
hasan behjoo
ما از افراد گلایه می‌کنیم که چرا کاری را که خودمان شجاعت درخواستش را نداشته‌ایم برای‌مان انجام نداده‌اند. مارشال رزنبرگ
hasan behjoo
در دادگاه‌ها و همچنین در جریان مجادلات هر طرف صرفاً سعی می‌کند تا حرف خود را بزند و وقتی هم به طرف مقابل گوش می‌دهد هدفش منحصراً مخدوش کردن استدلالات و رد گفته‌های وی است. از آن جا که وکلا و یا افرادی که درگیر نوعی مجادله‌اند، کم‌تر به دنبال حصول توافق و یا انجام کاری مشترک هستند، به نظر نمی‌رسد که طبعات منفی محاوره‌شان چندان برای آنها مهم باشد. اما وضع برای اکثر ما این گونه نیست. ما اغلب بخش عمده‌ای از زندگی خود را صرف تلاش برای نیل به توافق و یا همکاری با دیگران می‌کنیم لذا باید به جای آن که به فکر شکست دادن آنها باشیم سعی کنیم که به آنها نزدیک شده و به اصطلاح با آنها « قاطی شویم »
hasan behjoo
مارشال رزنبرگ در کتابش تحت عنوان ارتباط مسالمت‌آمیز آورده که « بنابر مطالعات انجام‌شده در حوزه مذاکرات مربوط به مدیریت نیروی کار، در صورتی که طرف‌های مذاکره قبل از آن که مواضع خود را بیان کنند، حرف طرف مقابل را شنیده و آن را تکرار نمایند، زمان مورد نیاز برای رفع تعارضات به نصف کاهش می‌یابد ».
hasan behjoo

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۶۴,۵۰۰
تومان